Το Portfolio ως μέσον ανάπτυξης δεξιοτήτων των μαθητών: Μια πρόταση

Φωτιάδου, Τ. (2001). Το Portfolio ως µέσον ανάπτυξης δεξιοτήτων των µαθητών: Μια πρόταση Επιθεώρηση. Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 5, 128-138.

Το Portfolio είναι μια μέθοδος που έχει τις αρχές της στην «αυθεντική αξιο­λόγηση» και βασίζεται στην παρατήρηση και την ποιοτική αξιολόγηση, αλλά και στην αυτοαξιολόγηση. Σύμφωνα με τη μέθοδο του Portfolio, οι μαθητές μπορούν να σχεδιάσουν τον προσωπικό τους φάκελο. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive