Thursday, 11 December 2025

Calendar & Events

Main Menu Categories

Το Portfolio ως μέσον ανάπτυξης δεξιοτήτων των μαθητών: Μια πρόταση

Φωτιάδου, Τ. (2001). Το Portfolio ως µέσον ανάπτυξης δεξιοτήτων των µαθητών: Μια πρόταση Επιθεώρηση. Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 5, 128-138.

Το Portfolio είναι μια μέθοδος που έχει τις αρχές της στην «αυθεντική αξιο­λόγηση» και βασίζεται στην παρατήρηση και την ποιοτική αξιολόγηση, αλλά και στην αυτοαξιολόγηση. Σύμφωνα με τη μέθοδο του Portfolio, οι μαθητές μπορούν να σχεδιάσουν τον προσωπικό τους φάκελο. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

"ΛΟΓΟΣ" & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

My YouTube

TodayToday20
YesterdayYesterday56
This_WeekThis_Week182
This_MonthThis_Month567
All_DaysAll_Days90434
Top Day 09-19-2020 : 127

My Events