f t g m
  • ENIAC

  • IBM 1620

  • UNIVAC III

  • SERVER

  • SLOT PROCESSOR

  • SERVERS

  • TOUCH ON AIR

  • DIGITAL WORLD

Copyright 2023 - Κάτσαρης Δημήτριος Πληροφορικός (ΠΕ86)

Μαθαίνω την Ασφάλεια Παίζοντας

 

 

Be Internet Awesome

interland 400 700 crp

Ηλικίες: Έφηβοι, Παιδιά 5-11, Γονείς

Πηγή: https://beinternetawesome.withgoogle.com/en

Το Be Internet Awesome είναι ένα πολύπλευρο
πρόγραμμα που περιλαμβάνει ένα διασκεδαστικό
και δωρεάν διαδικτυακό παιχνίδι που ονομάζεται
Interland και ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για να
διδάξει στα παιδιά πώς να είναι ασφαλείς και
υπεύθυνοι εξερευνητές του διαδικτυακού κόσμου.
Το παιχνίδι διδάσκει τα παιδιά τα βασικά της
ψηφιακής πολιτότητας και ασφάλειας ώστε να
εξερευνούν τον ψηφιακό κόσμο με
αυτοπεποίθηση.

Cyberkids

CyberKids2

Ηλικίες: Παιδιά 6-18

Πηγή: Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη

6-10 ΕΤΩΝ
Φιλική Σύμβαση Χρήσης Κινητού, Φιλική Σύμβαση Χρήσης
Διαδικτύου, Παιχνίδια
11-14 ΕΤΩΝ
Φιλική Σύμβαση Χρήσης Κινητού, Φιλική Σύμβαση Χρήσης
Διαδικτύου, Παιχνίδια
15-18 ΕΤΩΝ
Φιλική Σύμβαση Χρήσης Κινητού, Φιλική Σύμβαση Χρήσης
Διαδικτύου, Παιχνίδια

eSafety Kit

eSafetyKit2

Ηλικίες: Παιδιά 5-11

Πηγή: Insafe project- European Schoolnet

Κάθε ενότητα περιλαμβάνει τους κανόνες, παιχνίδι και
κουίζ για αξιολόγηση. Επιλέγοντας τα εικονίδια πάνω δεξιά,
μπορείτε να εντοπίσετε δραστηριότητες για εκτύπωση. Υπάρχει
υλικό για γονείς και εκπαιδευτικούς για κάθε ενότητα. Υπάρχουν
έτοιμες δραστηριότητες για κάθε ενότητα, για χρήση από
τους εκπαιδευτικούς. 
Επιλέγοντας την Ελλάδα ή την Κύπρο στην αρχική σελίδα,
το παιχνίδι διατίθεται στα ελληνικά.


 

 

eFollowMe

(Ψηφιακό Αποτύπωμα)

efollowme

Ηλικίες: Έφηβοι, Γονείς

Πηγή: http://efollowme.cs.ucy.ac.cy/

Το eFollowMe είναι ένα διαδικτυακό παιχνίδι το οποίο
εστιάζει στην έννοια του ψηφιακού αποτυπώματος
(digital footprint) και αφορά μαθητές γυμνασίου και
λυκείου. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να γνωρίσουν
οι μαθητές τους κινδύνους του διαδικτύου και τι
πρέπει να προσέχουν κατά τη διάρκεια της περιήγησής
τους. Το παιχνίδι υλοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο
Κύπρου στο πλαίσιο του έργου CYberSafety και του
μαθήματος ΕΠΛ363-Επαγγελματική Πρακτική
Τεχνολογίας Λογισμικού υπό την καθοδήγηση
της Γεωργίας Καπιτσάκη.
 

Wild Web Woods

(Το άγριο δάσος του ιστού)

WildWebWoods2

Ηλικίες: Παιδιά 5-11

Πηγή: 2009 Council of Europe, Strasbourg

Στόχος του παιχνιδιού είναι να βοηθήσει παιδιά 7-10 ετών να
καταλάβουν το διαδίκτυο και να αποκτήσουν τις δεξιότητες,
για να γίνουν σοφοί χρήστες του διαδικτύου. Το παιχνίδι έχει,επίσης,
σκοπό να βοηθήσει τα παιδιά να καταλάβουν βασικές έννοιες των
ανθρωπίνων δικαιωμάτων, για να μάθουν για τα δικά τους δικαιώματα
και πώς να σέβονται τα δικαιώματα των άλλων.
 

Happy Onlife

(Χαρούμενοι στο διαδίκτυο)

HappyOnLife2

Ηλικίες: Έφηβοι, Παιδιά 5-11

Πηγή: Happy Onlife researce

Παίξε το παιχνίδι και μάθε να συμπεριφέρεσαι με ασφάλεια στο
Διαδίκτυο. Για παιδιά ηλικίας 8-12 ετών, όπου μαζί με τη
συμμετοχή των γονέων και των εκπαιδευτικών τους, ενεργοποιούν
την εισαγωγή τους στην αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών.
Ερωτήσεις κουίζ είναι ενσωματωμένες στο παιχνίδι σχετικά με
τη χρήση του Διαδικτύου, των κοινωνικών δικτύων και των
 ηλεκτρονικών παιχνιδιών.
 

Professor Garfield

Cyberbullying

Professor Garfield Cyberbullying2

Ηλικίες: Έφηβοι

Πηγή: 2013 Virginia Department of Education , © PAWS

Περιλαμβάνει βίντεο με την περιπέτεια του Garfield και
των φίλων του και δύο δραστηριότητες για τον
διαδικτυακό εκφοβισμό.
 

Canada´s Centre for

Digital and Media Literacy

Canadas Centre2

Ηλικίες: Έφηβοι, Παιδιά 5-11

Πηγή: Media Smarts - Canada´s Centre for Digital and Media Literacy

Κάθε παιχνίδι είναι καταλληλότερο για συγκεκριμένες ηλικίες.
Επειδή, όμως, τα παιχνίδια είναι στα αγγλικά, μπορούμε να
αξιοποιήσουμε παιχνίδια που προορίζονται για μικρότερα παιδιά,
για μαθητές μεγαλύτερης ηλικίας.
 

Digital Passport

Digital Passport2

Ηλικίες: Παιδιά 5-11

Πηγή: Common Sense Media

Στη σελίδα του παιχνιδιού θα εντοπίσετε ολοκληρωμένα
μαθήματα για πέντε ενότητες. Για κάθε ενότητα, δίνεται
δραστηριότητα αφόρμησης, βίντεο και παιχνίδι, αποστολή
και ολοκλήρωση.

 

 

 

 Ενημέρωση σελίδας: 1 Ιουλίου 2019