Οδηγίες για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο για το σχολ. έτος 2016 – 2017

Εδώ

Οδηγίες για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στις Α΄, Β΄ Ημερήσιου ΓΕΛ και Α΄, Β΄, Γ΄ Εσπερινού ΓΕΛ για το σχολ. έτος 2016 – 2017
Εδώ

εδώ

ΓΕΛ
GEL_OLD_ylh_2015_2016

GEL_ylh_2015_2016

ΕΠΑΛ

ΕΠΑΛ_Υλη_Πανελλ_Εξεταζ_Μαθημ_Γ_Ημερ_ΕΠΑΛ_Εγκύκλιος_Ενημέρωσης_2016

ΕΠΑΛ_ΕΣΠ_Υλη_Πανελλ_Εξεταζ_Μαθημ_Αποφοίτων__Εγκύκλιος_Ενημέρωσης_2016

ΕΠΑΛ_Υλη_Πανελλ_Εξεταζ_Μαθημ_Αποφοίτων_Εγκύκλιος_Ενημέρωσης_2016

εδώ

Αξιολόγηση των μαθητών του Γυμνασίου, συμπλήρωση διατάξεων περί απουσιών των μαθητών Γυμνασίων, λήξη μαθημάτων στο Γυμνάσιο και λοιπές διατάξεις.

Οδηγίες αξιολόγησης Α΄Ημερ. ΓΕΛ και Α΄ & Β΄ Εσπ. ΓΕΛ (Τράπεζα Θεμάτων)

Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης των μαθημάτων της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος2013-2014

πατήστε εδώ

odigies_pe04_A_Lyk-1314

odigies_pe04_B_Lyk-1314

Κ.  ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ –  ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ-ΠΕ04

  ……Πρέπει ο μαθητής να……..να……..να……

Έτσι  ξεκινάνε όλα τα ΄΄ κελεύσματα΄΄ του Σχολείου προς τους μαθητές!

Έτσι  ξεκινάνε  οι Δάσκαλοι απευθυνόμενοι προς τους μαθητές!

Αυτά …….θέλουμε  από τους  μαθητές!

Σωστά! Πολύ σωστά!

Ο μαθητής είναι η δομική μονάδα του Σχολείου. Αυτός πρέπει να εκπαιδευτεί, αυτός πρέπει να μάθει!

Όμως και οι μαθητές κάτι  θέλουν και από μας του Δασκάλους!

Αυτά που θέλουν γράφονται από έναν μαθητή προς τον Δάσκαλό του.

(Πηγή :κολλέγιο Βρυξελλών ΄΄Saint Michel’’

‘’  Aς  τα ακούσουμε’’
1.Προσπαθήστε να είστε ανθρώπινος και όχι μόνο μια μηχανή διδασκαλίας.

2.Μη δίνετε την πρώτη θέση στην ύλη , που διδάσκετε , αλλά σε μας, τους μαθητές σας.

3.Κάντε με να νιώσω πως ενδιαφέρεστε για μένα, θεωρώντας με ένα ανθρώπινο πλάσμα και όχι ένα απλό αριθμό του βαθμολογίου σας.

4.Μη με κρίνετε μόνο από τους βαθμούς, που πετυχαίνω από τις απαντήσεις μου, αλλά περισσότερο από την προσπάθεια που καταβάλλω.

5.Μην περιμένετε να ξεπεράσω το ταλέντο μου και τις δυνατότητές μου.Δώστε μου κάποια ενθάρρυνση κάπου-κάπου.

6.Μη ζητάτε από μένα να θεωρώ τις σπουδές μου σαν την πιο μεγάλη απόλαυση της ζωής μου. Ειλικρινά δεν είναι κάτι τέτοιο για μένα.

7.Μην περιμένετε να ικανοποιούμαι με όλα τα θέματα, που διδάσκετε. Υπάρχουν και άλλα, που με ενδιαφέρουν, ίσως μάλιστα και πρισσότερο στην περίπτωσή μου.

8.Βοηθήστε με να μαθω να σκέπτομαι και να κρίνω μόνος μου και όχι να απομνημονεύω έτοιμες απαντήσεις. Βοηθήστε με περισσότερο να βρίσκω μόνος μου τις απαντήσεις έστω και αν αυτό είναι περισσότερο κουραστικό και για σας και για μένα.

9.Ακούστε πρόθυμα τις ερωτήσεις, που κάνω με σοβαρότητα, έστω κι αν σας φαίνονται βλακώδεις. Μ’αυτή τη συμεπριφορά σας θα μάθετε και μένα ν’ακούω τους άλλους προσκετικά.

10.Να έχετε απαιτήσεις από μένα, φτάνει να είστε δίκαιος. Γνωρίζω πώς είναι αναγκαίο αυτό, έστω και αν επαναστατώ εξωτερικά.
11.Μη με γελοιοποιείτε μπροστά στους συμμαθητές μου. Αυτό με πληγώνει και οπωσδηποτε θα στραφεί εναντίον σας. Μια λέξη σας, που ειπωθεί ιδιαιτέρως, με σοβαρότητα και καλοσύνη, θα φέρει μεγαλύτερο αποτέλεσμα.

12.Μη με οικτίρετε μπροστά στους άλλους , όταν δεν τα καταφέρνω καλά σε κάτι. Αυτός ο οίκτος φέρνει αμηχανία.

13.Μη μου προβάλλετε άλλο συμμαθητή μου για παράδειγμα. Έτσι υπάρχει φόβος να τον μισήσω.

14.Όταν πετυχαίνω κάτι, μη με παρουσιάζετε σαν παράδειγμα στους άλλους. Αυτό με βάζει σε δύσκολη θέση. Σε μια τέτοια περίπτωση θα χαρώ πολύ μ’ ένα καλό σας λόγο.

15.Κρατήστε για τον ευατό σας, παρακαλώ, τα προσωπικά σας προβλήματα και τις ιδέες σας. Έτσι κι αλλιώς δεν είμαι σε θέση να τα λύσω ούτε να τις κρίνω.

16.Θυμάστε καμιά φορά πως ήσασταν κι εσείς κάποτε μαθητής: Είχατε καλύτερους βαθμούς και δεν ξεχνούσατε ποτέ?

17.Σας παρακαλώ να συνεχίζετε πάντα τη μελέτη σας και να μη χρησιμοποιείτε στην τάξη με μηχανικό τρόπο τις κιτρινισμένες σημειώσεις που συντάξατε πριν από πολλά χρόνια.

18.Μην προσδοκάτε από μένα, πολύ συχνά, ένα λόγο ευχαριστίας. Είμαι ευγνώμων, αλλά δυσκολεύομαι πολύ να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου με λόγια.

19.Κι έτσι.. σας ευχαριστώ πολύ.

[πατήστε εδώ]

[πατήστε εδώ]