το μονοπάτι προς
τη μοτοσικλέτα και το
αυτοκίνητο
Τόσο
η εφεύρεση όσο και η βελτίωση της ατμομηχανής κατά τον 18ο
αιώνα ήταν έργο Βρετανών.
Ήταν
μια βρετανική αποκλειστικότητα.
Τον
19ο αιώνα η συνεχής πρόοδος στηρίχτηκε και σε Βρετανούς αλλά
στο προσκήνιο της μηχανολογίας έκαναν την εμφάνισή τους και οι Γάλλοι με τον Sadi
Carnot και τον Victor Regnault , ενώ
αργότερα η παρουσία των Γερμανών ήταν βαρύνουσα. Τόσο οι θεωρητικοί όπως
ο Rudolf Clausius όσο και οι τεχνικοί, ο
ένας μετά τον άλλο, ο Nicolas Otto, ο
Karl Benz, o Daimle, ο Rudolf Diesel και όχι μόνο αυτοί έκαναν διαδοχικά την εμφάνισή τους
1876. η ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΕΩΣ
Η ΠΡΏΤΗ μηχανή στην οποία η οποία η ΑΝΑΦΛΕΞΗ του
καυσίμου
γινόταν ΜΕΣΑ σε ένα κλειστό θάλαμο με πιστόνι
Μια τετράχρονη μηχανή
Nikolaus August Otto
ο Γερμανός εφευρέτης της
Κι ένας συγκεκριμένος
ΚΥΚΛΟΣ
Για τις μοσοσικλέτες και τα αυτοκίνητα
του μέλλοντος
με
Αδιαβατική συμπίεση
Ισόχωρη θέρμανση
Αδιαβατική εκτόνωση
Ισόχωρη ψύξη
Το
1879, τη χρονιά που γεννήθηκε ο Αϊνστάιν,
ο
Karl Benz
δουλεύοντας
ανεξάρτητα από τον Otto
πήρε
δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τη δική του μηχανή εσωτερικής καύσεως.
Το
1892 πούλησε το πρώτο αυτοκίνητο σε πελάτη
Την
ίδια εποχή ο Daimler επιδιώκει να φτιάξει
μικρές
και
γρήγορες μηχανές με την ίδια τεχνολογία
Την ίδια εκείνη δεκαετία – τελευταία του 19ου αιώνα -
έκανε την εμφάνισή του στο προσκήνιο
ο Rudolf Diesel