o Κύκλος 
του Otto
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


το μονοπάτι προς

τη μοτοσικλέτα και το αυτοκίνητο

 

Τόσο η εφεύρεση όσο και η βελτίωση της ατμομηχανής κατά τον 18ο αιώνα ήταν έργο Βρετανών.

Ήταν μια βρετανική αποκλειστικότητα.

Τον 19ο αιώνα η συνεχής πρόοδος στηρίχτηκε και σε Βρετανούς αλλά στο προσκήνιο της μηχανολογίας έκαναν την εμφάνισή τους και οι Γάλλοι με τον Sadi Carnot και τον Victor Regnault ,  ενώ  αργότερα η παρουσία των Γερμανών ήταν βαρύνουσα. Τόσο οι θεωρητικοί όπως ο Rudolf Clausius όσο και οι τεχνικοί, ο ένας μετά τον άλλο, ο Nicolas Otto, ο Karl Benz, o Daimle,  ο Rudolf Diesel  και όχι μόνο  αυτοί έκαναν διαδοχικά την εμφάνισή τους

 

Τετράχρονη μηχανή
εσωτερικής καύσεως
 

 

 

 

 


1876. η ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΕΩΣ

Η ΠΡΏΤΗ μηχανή στην οποία η οποία η ΑΝΑΦΛΕΞΗ του καυσίμου

γινόταν ΜΕΣΑ σε ένα κλειστό θάλαμο με πιστόνι

Μια τετράχρονη μηχανή

Nicolaus August OttoNikolaus August Otto

ο Γερμανός εφευρέτης της

Κι ένας συγκεκριμένος

ΚΥΚΛΟΣ

Για τις μοσοσικλέτες και τα αυτοκίνητα

του μέλλοντος

με

Αδιαβατική συμπίεση  

Ισόχωρη θέρμανση

Αδιαβατική εκτόνωση 

Ισόχωρη ψύξη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Image:Dieselmotor vs.jpg
Image:4-Stroke-Engine.gif
 

 

 

 

 

 

 

 

 


Το 1879, τη χρονιά που γεννήθηκε ο Αϊνστάιν, 

ο Karl Benz δουλεύοντας ανεξάρτητα από τον Otto

πήρε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τη δική του μηχανή εσωτερικής καύσεως.

Το 1892 πούλησε το πρώτο αυτοκίνητο σε πελάτη

 

Την ίδια εποχή ο Daimler επιδιώκει να φτιάξει μικρές

και γρήγορες μηχανές με την ίδια τεχνολογία

 

 

 

 

 

 


  

 

 

 

 

 

 

Την ίδια εκείνη δεκαετία – τελευταία του 19ου αιώνα -  

έκανε την εμφάνισή του στο προσκήνιο

ο Rudolf Diesel