|
|
|
|
|
|
Α4. Σχολείο που διδάσκετε |
|
Α5. Νομός στον οποίο υπηρετείτε |
Νομός | |
Α6. Πόσα έτη υπηρεσίας (συμπεριλαμβανομένης και της προϋπηρεσίας) έχετε μέχρι σήμερα στο Δημόσιο; |
|
Α7. Ποιο είναι το βασικό πτυχίο σας που είστε διορισμένος/η; |
|
Α8. Άλλες σπουδές εκτός του βασικού πτυχίου; |
|
Α9. Επίπεδο εκπαίδευσης πατέρα |
|
Α10. Επίπεδο εκπαίδευσης μητέρας |
|
Α11. Οικογενειακή κατάσταση |
|
|
|
Α13. Ποιάς ηλικίας; Σημιώστε για το κάθε παιδί ξεχωριστά: |
|
Α14. Τα παιδία από 15 - 18 ετών σε ποιό κύκλο Λυκείου ή Σχολής φοιτούν; |
|
Α15. Τα παιδιά άνω των 18 ετών |
|
Α16. Τι σας βοηθάει περισσότερο στην εκτέλεση του εκπαιδευτικού σας έργου |
|
Α17. Οι εκπαιδευτικοί κατά την καθημερινή προετοιμασία του μαθήματος λαμβάνουν υπόψη την επίδοση των μαθητών τους. |
|
Α18. Προετοιμάζονται οι εκπαιδευτικοί (καθημερινά ) στη καθημερινή τους διδασκαλία |
|
Α19. Τι σας απασχολεί περισσότερο στην προετοιμασία της διδασκαλίας σας |
|
Α20. Πιστεύετε ότι οι εκπαιδευτικοί συναντούν δυσκολίες στην προετοιμασία της καθημερινής τους διδασκαλίας |
|
Όσοι απάντησαν "ΟΧΙ" να προχωρήσουν στην ερώτηση 22 |
Όσοι απάντησαν "ΝΑΙ" στην προηγούμενη ερώτηση να προχωρήσουν στην επόμενη (Α21) |
Α21. Πως νομίζετε ότι μπορούν να ξεπεράσουν τις δυσκολίες. (Μία ή περισσότερες απαντήσεις βάζοντας "1" στον σπουδαιότερο παράγοντα κ.λ.π.) |
|
Α22. Που νομίζετε ότι οφείλεται αυτό; |
|
Α23. Πιστεύετε ότι η καθημερινή σας προετοιμασία συντελεί να έχετε επιτυχία στην εκτέλεση της διδασκαλίας σας |
|
Α24. Όσοι απαντήσατε "ΟΧΙ" να προχωρήσετε στην ερώτηση 25. Αν απαντήσατε "ΝΑΙ" στην προηγουμένη ερώτηση |
|
Α25. Πως διαπιστώνετε την επιτυχία σας στην εκτέλεση της διδασκαλίας |
|
Α26. Συμβαίνει κάποιες φορές να κάνετε μάθημα χωρίς προηγουμένως να έχετε προετοιμαστεί. |
|
Α27. Αν απαντήσατε "ΝΑΙ" πόσο συχνά συμβαίνει αυτό; (Μία απάντηση) |
|
Α28. Νομίζετε πως το αντιλαμβάνονται οι μαθητές σας όταν πηγαίνετε απροετοίμαστος/η στην καθημερινή σας διδασκαλία; |
|
Α29. Αν απαντήσατε "ΝΑΙ" στην προηγούμενη ερώτηση πως νομίζετε ότι το διαπιστώνουν; |
|
Α30. Πηγαίνετε λιγότερο προετοιμασμένος/η στο μάθημά σας |
|
Α31. Είσθε ευχαριστημένος/η για τον τρόπο, την αποτελεσματικότητα της καθημερινής σας προετοιμασίας στο μάθημα της ημέρας |
|
Όσοι απάντησαν "ΟΧΙ" να προχωρήσουν στην ερώτηση 32 Όσοι απάντησαν "ΝΑΙ" (Μία απάντηση) |
Α32. Ποιες σπουδές νομίζετε ότι συνέβαλαν περισσότερο κατά τη διάρκεια των σπουδών για τον τρόπο και την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας σας |
|
Α33. Ποιος από τους κλάδους των ειδικών μαθημάτων συνέβαλε περισσότερο για την απόκτηση γνώσεων και ικανοτήτων που σας βοηθούν τώρα στην κατάλληλη προετοιμασία των μαθημάτων σας |
|
Α34. Πόσο χρόνο αφιερώνετε συνολικά κάθε μέρα στην προετοιμασία των μαθημάτων σας |
|
Α35. Πιστεύετε ότι ο χρόνος αυτός είναι επαρκής |
|
Α36. Πόσο πιστεύετε ότι βρίσκουν ελκυστικά οι μαθητές τα οικονομικά μαθήματα; |
|
Α37. Πόσο ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των μαθητών οι σκοποί διδασκαλίας των οικονομικών μαθημάτων που καθορίζονται από το Αναλυτικό Πρόγραμμα. |
|
Α38. Ξεκινάτε τον προγραμματισμό της διδασκαλίας από τους σκοπούς των Αναλυτικών Προγραμμάτων για τα οικονομικά μαθήματα |
|
Α39. Προετοιμάζετε την διδασκαλία των οικονομικών μαθημάτων με βάση τις οδηγίες που δίνουν τα Αναλυτικά Προγράμματα. |
|
Α40. Η ύλη που διδάσκεται στα οικονομικά μαθήματα σχετίζεται με θέματα εφαρμογής; |
|
Α41. Πόσο συμβάλλει η ύλη που διδάσκετε στα οικονομικά μαθήματα στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών. |
|
Α42. Πόσο συμβάλλει η ύλη των οικονομικών μαθημάτων που διδάσκεται με βάση τα Αναλυτικά Προγράμματα στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών. |
|
Α43. Πόσο ικανοποιητική βρίσκετε την εικόνα που παρουσιάζουν τα σχολικά βιβλία των οικονομικών μαθημάτων σ' ότι αφορά το εποπτικό υλικό (εικονογράφηση, σχήματα, πίνακες, διαγράμματα, γραφικές παραστάσεις). |
|
Α44. Ο τρόπος παρουσίασης της ύλης των οικονομικών μαθημάτων διευκολύνει την κατανόηση των θεμάτων που αναπτύσσονται. |
|
Α45. Ποιες μεθόδους διδασκαλίας χρησιμοποιείτε κατά την πραγματοποίηση της διδασκαλίας των οικονομικών μαθημάτων. Αναφέρατε τις κυριότερες κατά σειρά συχνότητας, βάζοντας "1" στην σπουδαιότερη κ.λ.π. |
|
Α46. Έχετε στην διάθεσή σας το βιβλίο του καθηγητή; |
|
Α47. Πόσο συχνά συμβουλεύεστε στην προετοιμασία του μαθήματος τις υποδείξεις του βιβλίου του καθηγητή; |
|
Α48. Πόσο συχνά αναθέτετε στους μαθητές κατ' οίκον εργασίες; |
|
Α49. Πόσο απαραίτητες θεωρείτε τις εκπαιδευτικές επισκέψεις των μαθητών σε οικονομικές Μονάδες - Επιχειρήσεις για την αφομοίωση της διδαχθείσας ύλης των οικονομικών μαθημάτων; |
|
Α50. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε τα παρακάτω εποπτικά μέσα στην εκτέλεση της διδασκαλίας σας; |
|
Α51. Παρακάτω αναφέρονται ορισμένοι παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία του μαθήματος, χωρίς να παραγνωρίζουμε την σπουδαιότητα κανενός, σας παρακαλούμε σημειώστε πόσο σημαντικός είναι για σας ο καθένας από αυτούς. Απαντήστε για όλους |
|
Α52. Πόσο χρησιμοποιείτε τους παρακάτω τρόπους αξιολόγησης για την επίδοση των μαθητών σας; |
|
Α53. Τι θέλετε να διαπιστώνετε κυρίως με την εξέταση (προφορική και γραπτή) |
|
Α54α. Ποια μαθήματα διδάσκετε φέτος, σε ποιες τάξεις και σε ποια τμήματα της κάθε τάξης. Σημειώστε στην αριστερή στήλη τα μαθήματα και κάτω από την αντίστοιχη τάξη τον αριθμό των τμημάτων (ΓΕΛ) |
|
Α54β. Ποια μαθήματα διδάσκετε φέτος, σε ποιες τάξεις και σε ποια τμήματα της κάθε τάξης. Σημειώστε στην αριστερή στήλη τα μαθήματα και κάτω από την αντίστοιχη τάξη τον αριθμό των τμημάτων (ΤΕΕ) |
|
Α55. Ανακοινώνετε στην τάξη τα κριτήρια βαθμολόγησης |
|
Α56. Αιτιολογείτε στους μαθητές σας (προσωπικά) την βαθμολογία των τετραμήνων. |
|
Α57. Ζητάτε από τους μαθητές σας να αξιολογήσουν το μάθημα (τη διδασκαλία) |
|
Α58. Αν ΝΑΙ πως (προσδιορίστε) |
|
Α59. Σχόλια ή παρατηρήσεις |
|