Α1. Φύλο

Άνδρας
Γυναίκα

Α2. Τόπος Γέννησης

Αγροτική ή ημιαστική περιοχή έως 10.000 κάτοικοι
Αστική περιοχή από 10.000 - 50.000 κάτοικοι
Αστική περιοχή πάνω από 50.000 κάτοικοι

Α3. Έτος Γέννησης

Έτος

Α4. Σχολείο που διδάσκετε

Ενιαίο Πειραματικό Λύκειο
Ενιαίο Λύκειο
Διαπολιτισμικό Λύκειο
Εκκλησιαστικό Λύκειο
Τ.Ε.Ε.

Α5. Νομός στον οποίο υπηρετείτε

Νομός

Α6. Πόσα έτη υπηρεσίας (συμπεριλαμβανομένης και της προϋπηρεσίας) έχετε μέχρι σήμερα στο Δημόσιο;

Έτη Προϋπηρεσίας

Α7. Ποιο είναι το βασικό πτυχίο σας που είστε διορισμένος/η;

Τίτλος Πτυχίου

Α8. Άλλες σπουδές εκτός του βασικού πτυχίου;

Δεύτερο Πτυχίο
ΣΕΛΕΤΕ
Πτυχίο Μετεκπαίδευσης
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα (Masters)
Διδακτορικό Δίπλωμα (PhD)
Άλλο Πτυχίο
(Προσδιορίστε)

Α9. Επίπεδο εκπαίδευσης πατέρα

Δεν τελείωσε το Δημοτικό
Απολυτήριο Δημοτικού Σχολείου
Δεν τελείωσε το Γυμνάσιο
Απολυτήριο Γυμνασίου
Ανώτερη Σχολή
Ανώτατη Σχολή
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα
Διδακτορικό Δίπλωμα

Α10. Επίπεδο εκπαίδευσης μητέρας

Δεν τελείωσε το Δημοτικό
Απολυτήριο Δημοτικού Σχολείου
Δεν τελείωσε το Γυμνάσιο
Απολυτήριο Γυμνασίου
Ανώτερη Σχολή
Ανώτατη Σχολή
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα
Διδακτορικό Δίπλωμα

Α11. Οικογενειακή κατάσταση

Άγαμος
Έγγαμος
Διαζευγμένος
Χήρος

Α12. Έχετε παιδιά;

Ναι
Όχι

Α13. Ποιάς ηλικίας; Σημιώστε για το κάθε παιδί ξεχωριστά:

Αγόρια
Κορίτσια
Πρώτο
Πρώτο
Δευτερο
Δεύτερο
Τρίτο
Τρίτο
Τέταρτο
Τέταρτο

Α14. Τα παιδία από 15 - 18 ετών σε ποιό κύκλο Λυκείου ή Σχολής φοιτούν;

Ενιαίο Λύκειο
Τ.Ε.Ε.
Ο.Α.Ε.Δ.
Δεν φοιτούν
Άλλη περίπτωση
(προσδιορίστε)

Α15. Τα παιδιά άνω των 18 ετών

Σπουδάζουν
Εργάζονται
Άλλη Περίπτωση
(προσδιορίστε)

Α16. Τι σας βοηθάει περισσότερο στην εκτέλεση του εκπαιδευτικού σας έργου

(αριθμήστε με 1,2,3, κατά σειρά σπουδαιότητας βάζοντας "1" στο σπουδαιότερο παράγοντα κ.λ.π.)
Οι σπουδές
Η επιμόρφωση
Η αυτοεπιμόρφωση
Η βοήθεια από συναδέλφους
Άλλο

Α17. Οι εκπαιδευτικοί κατά την καθημερινή προετοιμασία του μαθήματος λαμβάνουν υπόψη την επίδοση των μαθητών τους.

(Μία ή περισσότερες απαντήσεις με σειρά προτεραιότητας βάζοντας "1" στο σπουδαιότερο παράγοντα κ.λ.π.)
Λαμβάνουν υπόψη την επίδοση των καλών μαθητών
Λαμβάνουν υπόψη την επίδοση των αδυνάτων μαθητών
Λαμβάνουν υπόψη την ατομική επίδοση του κάθε μαθητή
Λαμβάνουν υπόψη το μέσο όρο επίδοσης των μαθητών μιας τάξης
Άλλη απάντηση

Α18. Προετοιμάζονται οι εκπαιδευτικοί (καθημερινά ) στη καθημερινή τους διδασκαλία

(Μία ή περισσότερες απαντήσεις με σειρά προτεραιότητας βάζοντας "1" στο σπουδαιότερο)
Για να είναι αποτελεσματικοί στη διδασκαλία
Για να αποκτούν αυτοπεποίθηση και σιγουριά στη διδασκαλία τους
Για να αποκτούν την εκτίμηση των μαθητών
Άλλη απάντηση

Α19. Τι σας απασχολεί περισσότερο στην προετοιμασία της διδασκαλίας σας

(Μία ή περισσότερες απαντήσεις με σειρά προτεραιότητας)
Σε ποιους μαθητές θα διδάξω
Ποια ύλη θα διδάξω
Για ποιο σκοπό θα τη διδάξω
Πως θα τη διδάξω
Ποια μέθοδο θα χρησιμοποιήσω
Πως θα ελέγξω αν τη δίδαξα σωστά
Κάτι άλλο

Α20. Πιστεύετε ότι οι εκπαιδευτικοί συναντούν δυσκολίες στην προετοιμασία της καθημερινής τους διδασκαλίας

ΝΑΙ
ΟΧΙ
Όσοι απάντησαν "ΟΧΙ" να προχωρήσουν στην ερώτηση 22
Όσοι απάντησαν "ΝΑΙ" στην προηγούμενη ερώτηση να προχωρήσουν στην επόμενη (Α21)

Α21. Πως νομίζετε ότι μπορούν να ξεπεράσουν τις δυσκολίες. (Μία ή περισσότερες απαντήσεις βάζοντας "1" στον σπουδαιότερο παράγοντα κ.λ.π.)

Με τη βοήθεια του βιβλίου καθηγητή
Με τη βοήθεια των βιβλίων Διδακτικής
Με την βοήθεια των Σχολικών Συμβούλων
Με τη βοήθεια άρθρων και βιβλίων που είναι συναφή με το περιεχόμενο του μαθήματος

Α22. Που νομίζετε ότι οφείλεται αυτό;

Επειδή είναι επιστημονικά καταρτισμένοι στο γνωστικό τους αντικείμενο
Επειδή διαθέτουν παιδαγωγική και διδακτική κατάρτιση
Επειδή ενημερώνονται συνεχώς σε ικανοποιητικό βαθμό από άρθρα και βιβλία συναφή με το περιεχόμενο των μαθημάτων τους
Επειδή συμμετέχουν τακτικά σε επιστημονικές ημερίδες ή συνέδρια
Άλλη απάντηση

Α23. Πιστεύετε ότι η καθημερινή σας προετοιμασία συντελεί να έχετε επιτυχία στην εκτέλεση της διδασκαλίας σας

Ναι
Όχι

Α24. Όσοι απαντήσατε "ΟΧΙ" να προχωρήσετε στην ερώτηση 25. Αν απαντήσατε "ΝΑΙ" στην προηγουμένη ερώτηση

Πολύ συχνά
Συχνά
Μερικές φορές
Σπάνια
Καθόλου

Α25. Πως διαπιστώνετε την επιτυχία σας στην εκτέλεση της διδασκαλίας

Μία ή περισσότερες απαντήσεις με σειρά προτεραιότητας
Με την επίτευξη των ειδικών αντικειμενικών σκοπών του μαθήματος
Με την εφαρμογή στην πράξη των θεωρητικών και παιδαγωγικών γνώσεων
Με την αποδοχή της διδασκαλίας μας από τους μαθητές

Α26. Συμβαίνει κάποιες φορές να κάνετε μάθημα χωρίς προηγουμένως να έχετε προετοιμαστεί.

Ναι
Όχι

Α27. Αν απαντήσατε "ΝΑΙ" πόσο συχνά συμβαίνει αυτό; (Μία απάντηση)

Πολύ συχνά
Συχνά
Μερικές φορές
Σπάνια
Καθόλου

Α28. Νομίζετε πως το αντιλαμβάνονται οι μαθητές σας όταν πηγαίνετε απροετοίμαστος/η στην καθημερινή σας διδασκαλία;

Ναί
Όχι
Αν απαντήσετε "ΟΧΙ" να προχωρήσετε στην επόμενη ερώτηση 29.

Α29. Αν απαντήσατε "ΝΑΙ" στην προηγούμενη ερώτηση πως νομίζετε ότι το διαπιστώνουν;

Μία ή περισσότερες ερωτήσεις με σειρά προτεραιότητας
Από τις επιστημονικές μου αδυναμίες σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος
Από τις διδακτικές μου αδυναμίες σχετικά με τις μεθόδους
Από το άγχος που έχω
Από τον πολύ χρόνο που διαθέτω για την εξέταση των μαθητών κατά την διάρκεια της εκτέλεσης της διδασκαλίας

Α30. Πηγαίνετε λιγότερο προετοιμασμένος/η στο μάθημά σας

Μία ή περισσότερες απαντήσεις με σειρά προτεραιότητας
Μετά από τις διακοπές Χριστουγέννων και Πάσχα
Μετά από Σαββατοκύριακο και αργίες
Μετά από εκδρομές
Μετά από φορτωμένο σχολικό πρόγραμμα
Όχι ποτέ

Α31. Είσθε ευχαριστημένος/η για τον τρόπο, την αποτελεσματικότητα της καθημερινής σας προετοιμασίας στο μάθημα της ημέρας

Ναι
Όχι
Όσοι απάντησαν "ΟΧΙ" να προχωρήσουν στην ερώτηση 32
Όσοι απάντησαν "ΝΑΙ" (Μία απάντηση)

Α32. Ποιες σπουδές νομίζετε ότι συνέβαλαν περισσότερο κατά τη διάρκεια των σπουδών για τον τρόπο και την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας σας

Μία ή περισσότερες απαντήσεις
Ο τομέας σπουδών ειδικών μαθημάτων.
Ο τομέας της Διδακτικής Μεθοδολογίας.
Κανένας από τους δύο.
Και οι δύο.

Α33. Ποιος από τους κλάδους των ειδικών μαθημάτων συνέβαλε περισσότερο για την απόκτηση γνώσεων και ικανοτήτων που σας βοηθούν τώρα στην κατάλληλη προετοιμασία των μαθημάτων σας

Ο επιστημονικός κλάδος των ειδικών μαθημάτων.
Ο κλάδος της διδακτικής των ειδικών μαθημάτων.
Κανένας.
Και οι δύο.

Α34. Πόσο χρόνο αφιερώνετε συνολικά κάθε μέρα στην προετοιμασία των μαθημάτων σας

1-2 ώρες
2-3 ώρες
Πάνω από 3 ώρες.

Α35. Πιστεύετε ότι ο χρόνος αυτός είναι επαρκής

Ναι
Όχι

Α36. Πόσο πιστεύετε ότι βρίσκουν ελκυστικά οι μαθητές τα οικονομικά μαθήματα;

Πάρα πολύ
Πολύ
Λίγο
Πολύ λίγο
Καθόλου
ΓΕΛ - Γενικής Παιδείας
ΓΕΛ - Κατεύθυνσης
Τ.Ε.Λ.

Α37. Πόσο ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των μαθητών οι σκοποί διδασκαλίας των οικονομικών μαθημάτων που καθορίζονται από το Αναλυτικό Πρόγραμμα.

Πάρα πολύ
Πολύ
Λίγο
Πολύ λίγο
Καθόλου
ΓΕΛ - Γενικής Παιδείας
ΓΕΛ - Κατεύθυνσης
Τ.Ε.Λ.

Α38. Ξεκινάτε τον προγραμματισμό της διδασκαλίας από τους σκοπούς των Αναλυτικών Προγραμμάτων για τα οικονομικά μαθήματα

Ναι
Όχι

Α39. Προετοιμάζετε την διδασκαλία των οικονομικών μαθημάτων με βάση τις οδηγίες που δίνουν τα Αναλυτικά Προγράμματα.

Ναι
Όχι

Α40. Η ύλη που διδάσκεται στα οικονομικά μαθήματα σχετίζεται με θέματα εφαρμογής;

Πάρα πολύ
Πολύ
Λίγο
Πολύ λίγο
Καθόλου
ΓΕΛ - Γενικής Παιδείας
ΓΕΛ - Κατεύθυνσης
Τ.Ε.Λ.

Α41. Πόσο συμβάλλει η ύλη που διδάσκετε στα οικονομικά μαθήματα στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών.

Πάρα πολύ
Πολύ
Λίγο
Πολύ λίγο
Καθόλου
ΓΕΛ - Γενικής Παιδείας
ΓΕΛ - Κατεύθυνσης
Τ.Ε.Λ.

Α42. Πόσο συμβάλλει η ύλη των οικονομικών μαθημάτων που διδάσκεται με βάση τα Αναλυτικά Προγράμματα στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών.

Πάρα πολύ
Πολύ
Λίγο
Πολύ λίγο
Καθόλου
ΓΕΛ - Γενικής Παιδείας
ΓΕΛ - Κατεύθυνσης
Τ.Ε.Λ.

Α43. Πόσο ικανοποιητική βρίσκετε την εικόνα που παρουσιάζουν τα σχολικά βιβλία των οικονομικών μαθημάτων σ' ότι αφορά το εποπτικό υλικό (εικονογράφηση, σχήματα, πίνακες, διαγράμματα, γραφικές παραστάσεις).

Πάρα πολύ
Πολύ
Λίγο
Πολύ λίγο
Καθόλου
ΓΕΛ - Γενικής Παιδείας
ΓΕΛ - Κατεύθυνσης
Τ.Ε.Λ.

Α44. Ο τρόπος παρουσίασης της ύλης των οικονομικών μαθημάτων διευκολύνει την κατανόηση των θεμάτων που αναπτύσσονται.

Πάρα πολύ
Πολύ
Λίγο
Πολύ λίγο
Καθόλου
ΓΕΛ - Γενικής Παιδείας
ΓΕΛ - Κατεύθυνσης
Τ.Ε.Λ.

Α45. Ποιες μεθόδους διδασκαλίας χρησιμοποιείτε κατά την πραγματοποίηση της διδασκαλίας των οικονομικών μαθημάτων. Αναφέρατε τις κυριότερες κατά σειρά συχνότητας, βάζοντας "1" στην σπουδαιότερη κ.λ.π.

ΓΕΛ - Γενικής Παιδείας
ΓΕΛ - Κατεύθυνσης
Τ.Ε.Λ.
Διάλεξη
Ερωτηματική
Συζήτηση
Επίδειξη
Μελέτη περιπτώσεων
Συνδυασμός μεθόδων
Άλλη(προσδιορίστε την)

Α46. Έχετε στην διάθεσή σας το βιβλίο του καθηγητή;

Ναι
Όχι

Α47. Πόσο συχνά συμβουλεύεστε στην προετοιμασία του μαθήματος τις υποδείξεις του βιβλίου του καθηγητή;

Πάρα πολύ
Πολύ
Λίγο
Πολύ λίγο
Καθόλου
ΓΕΛ - Γενικής Παιδείας
ΓΕΛ - Κατεύθυνσης
Τ.Ε.Λ.

Α48. Πόσο συχνά αναθέτετε στους μαθητές κατ' οίκον εργασίες;

Πάρα πολύ
Πολύ
Λίγο
Πολύ λίγο
Καθόλου
ΓΕΛ - Γενικής Παιδείας
ΓΕΛ - Κατεύθυνσης
Τ.Ε.Λ.

Α49. Πόσο απαραίτητες θεωρείτε τις εκπαιδευτικές επισκέψεις των μαθητών σε οικονομικές Μονάδες - Επιχειρήσεις για την αφομοίωση της διδαχθείσας ύλης των οικονομικών μαθημάτων;

Πάρα πολύ
Πολύ
Λίγο
Πολύ λίγο
Καθόλου
ΓΕΛ - Γενικής Παιδείας
ΓΕΛ - Κατεύθυνσης
Τ.Ε.Λ.

Α50. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε τα παρακάτω εποπτικά μέσα στην εκτέλεση της διδασκαλίας σας;

Πάρα πολύ
Πολύ
Λίγο
Πολύ λίγο
Καθόλου
Πίνακας
Προβολέας διαφανειών
Διαφάνειες
Βίντεο
Προβολέας οθόνης Η/Υ
Φωτοαντίγραφα
Άρθρα-Εφημερίδες
Επιστημονικά - οικονομικά περιοδικά
Άλλο

Α51. Παρακάτω αναφέρονται ορισμένοι παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία του μαθήματος, χωρίς να παραγνωρίζουμε την σπουδαιότητα κανενός, σας παρακαλούμε σημειώστε πόσο σημαντικός είναι για σας ο καθένας από αυτούς. Απαντήστε για όλους

Πάρα πολύ
Πολύ
Λίγο
Πολύ λίγο
Καθόλου
Η κατοχή της ύλης από τον καθηγητή
Ο προγραμματισμός του μαθήματος από τον καθηγητή
Η προετοιμασία των μαθητών στο παρακάτω μάθημα
Η ευφυΐα των μαθητών
Η επιμέλεια των μαθητών
Το περιβάλλον (χώρος) της σχολικής τάξης
Ο χρόνος που γίνεται το μάθημα (πρωί - απόγευμα)
Οι καλές προσωπικές σχέσεις μαθητή - καθηγητή
Η πειθαρχία
Το κίνητρο των μαθητών
Ο τρόπος διδασκαλίας
Ο τρόπος ελέγχου της επίδοσης των μαθητών
Το βοηθητικό βιβλίο του καθηγητή
Το διδακτικό βιβλίο
Η στάση των μαθητών προς το μάθημα (ενδιαφέρον - αδιαφορία)
Η διδασκαλία του μαθήματος από ειδικευμένο καθηγητή
Άλλο

Α52. Πόσο χρησιμοποιείτε τους παρακάτω τρόπους αξιολόγησης για την επίδοση των μαθητών σας;

Πάρα πολύ
Πολύ
Λίγο
Πολύ λίγο
Καθόλου
Καθημερινή κίνηση του μαθητή στην τάξη
Προφορική εξέταση του μαθητή στο μάθημα της ημέρας
Γραπτά ολιγόλεπτα τεστ
Γραπτό ωριαίο διαγώνισμα σε γενικότερες ενότητες
Γραπτές εργασίες
Άλλο

Α53. Τι θέλετε να διαπιστώνετε κυρίως με την εξέταση (προφορική και γραπτή)

Μία ή περισσότερες απαντήσεις με σειρά προτεραιότητας
Αν οι μαθητές διαβάζουν
Αν οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να εφαρμόσουν ένα τρόπο σκέψης ή εργασίας
Αν οι μαθητές κατανόησαν το μάθημα
Αν οι μαθητές είναι σε θέση να σκεφθούν δημιουργικά
Αν η μέθοδος διδασκαλίας ήταν αποτελεσματική
Αν οι μαθητές έχουν αποκτήσει γνώσεις ικανές για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των πανελληνίων εξετάσεων
Άλλο τι

Α54α. Ποια μαθήματα διδάσκετε φέτος, σε ποιες τάξεις και σε ποια τμήματα της κάθε τάξης. Σημειώστε στην αριστερή στήλη τα μαθήματα και κάτω από την αντίστοιχη τάξη τον αριθμό των τμημάτων (ΓΕΛ)

Α' Τάξη
Β' Τάξη
Γ' Τάξη
Αρχές Οικονομίας
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
Στατιστική
Αρχές Λογιστικής

Α54β. Ποια μαθήματα διδάσκετε φέτος, σε ποιες τάξεις και σε ποια τμήματα της κάθε τάξης. Σημειώστε στην αριστερή στήλη τα μαθήματα και κάτω από την αντίστοιχη τάξη τον αριθμό των τμημάτων (ΤΕΕ)

Τομέα 1ος Κύκλος Α' Τάξη
Ειδικότητα 1ος Κύκλος Β' Τάξη
Ειδικότητα Β' Τάξη
Αρχές Οικονομίας
Εισαγωγή στη Γενική Λογιστική
Σύγχρονες Συναλλαγές
Οικονομικά Μαθήματα και Στατιστική
Εργασιακό Περιβάλλον του Τομέα
Σύγχρονες Οικονομικές Δραστηριότητες
Γενική Λογιστική
Φορολογική Λογιστική
Λογιστικές Εφαρμογές
Χρηματοοικονομικά
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αρχές Μάρκετινγκ
Τουριστική Οικονομία
Διεθνείς Οικονομικές και Εμπορικές Σχέσεις
Λογιστική Εταιριών
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
Επιχειρηματικότητα και Ανάπτυξη
Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων
Άλλο

Α55. Ανακοινώνετε στην τάξη τα κριτήρια βαθμολόγησης

Ναι
Όχι

Α56. Αιτιολογείτε στους μαθητές σας (προσωπικά) την βαθμολογία των τετραμήνων.

Ναι
Όχι

Α57. Ζητάτε από τους μαθητές σας να αξιολογήσουν το μάθημα (τη διδασκαλία)

Ναι
Όχι

Α58. Αν ΝΑΙ πως (προσδιορίστε)

Α59. Σχόλια ή παρατηρήσεις