Home
Μαθησιακές δυσκολίες
Πώς καταλαβαίνουμε αν ένα παιδί έχει μαθησιακές δυσκολίες? Η εικόνα για κάθε μαθητή είναι διαφορετική. Σύμφωνα με τους ειδικούς τα κυριότερα χαρακτηριστικά γνωρίσματα είναι:
Διασπάται εύκολα η προσοχή του κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Δυσκολεύεται να επικεντρωθεί στο κεντρικό θέμα, συνήθως ασχολείται με θέματα άσχετα, είναι υπερκινητικό.
Έχει δυσκολίες στην ανάγνωση, στη γραφή, στα μαθηματικά δηλαδή στην εκτέλεση πράξεων και στην επίλυση προβλημάτων.
Εγκαταλείπει ή χάνει τα ατομικά του είδη, ενώ τα πράγματά του πολλές φορές παρουσιάζουν εικόνα ακαταστασίας.
Δουλεύει με αργούς ρυθμούς και ξεχνάει μονίμως να ολοκληρώσει τη σχολική του εργασία στο σπίτι. Απογοητεύεται και εγκαταλείπει την προσπάθεια πολύ εύκολα.
Δυσκολεύεται να μεταφέρει τη γνώση από ένα μάθημα και έχει ανάγκη πολλών επαναλήψεων. Παρουσιάζει σοβαρές δυσκολίες επεξεργασίας αφηρημένων συμβόλων και κατανόησης αφηρημένων εννοιών.
Δεν έχει προσανατολισμό στο χώρο και χρόνο( συγχέει το πρωί με ο μεσημέρι, το αύριο με το χθες, την αριστερά με τη δεξιά πλευρά το σώματος κ. α.).
Τα κείμενά του συνήθως είναι δυσανάγνωστα.
Δυσκολεύεται να εκτελέσει σύνθετες οδηγίες.
Έχει αδύνατη βραχύχρονη μνήμη.
Δυσκολεύεται στην ταξινόμηση συγγενών γνώσεων και στην επιλογή της σωστής απάντησης.
La F?te de la Musique
La F?te de la Musique a ?t? cr??e en 1982 par le minist?re de la Culture. Quand Maurice Fleuret devient Directeur de la Musique et de la Danse en octobre 1981, ? la demande de Jack Lang, il applique ses r?flexions sur la pratique musicale et son ?volution . D?couvrant en 1982, ? l?occasion d?une ?tude sur les pratiques culturelles des fran?ais, que cinq millions de personnes dont un jeune sur deux, jouent d?un instrument de musique, il se prend ? r?ver de faire descendre les gens dans la rue.
Et c?est ainsi, en quelques semaines, que Jack Lang, ministre de la culture, d?cide de lancer la premi?re F?te de la Musique, le 21 juin 1982, jour du solstice d??t?, nuit pa?enne se r?f?rant ? l?ancienne tradition des f?tes de la Saint-Jean.
La f?te a un succ?s international et elle est porteuse des nouvelles tendances musicales, que souvent elle annonce, que toujours elle traduit: renouveau des musiques traditionnelles, explosion des musiques du monde, d?veloppement des chorales, apparition du rap, de la techno, retour au carnaval musical... Sa r?ussite visible en centre-ville occulte bien d?autres dimensions : elle entre dans les prisons, partage la vie des malades et du personnel ? l?h?pital, rapproche les ?tablissements scolaires et les ?coles de musique, ?tablit des liens et des ?changes entre la ville et la banlieue, irrigue les communes rurales, valorise le travail de plusieurs mois ou de toute une ann?e d?un individu, d?un groupe, d?une association ou de toute une communaut?. Sans ?tre jamais instrumentalis?e, la F?te de la Musique favorise ainsi naturellement la d?mocratisation de l?acc?s aux pratiques artistiques et culturelles.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΑΛΛΙΚΑ
Γιατί μιλούν Γαλλικά ως επίσημη γλώσσα , πάνω από 170 εκατομμύρια άνθρωποι.
45 κράτη έχουν την Γαλλική ως επίσημη γλώσσα
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση δύο είναι οι γλώσσες εργασίας: Αγγλικά, Γαλλικά
Τα κέντρα εργασιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκονται σε Γαλλόφωνες περιοχές: Βρυξέλλες, Στρασβούργο, Λουξεμβούργο
Τα Γαλλικά είναι η δεύτερη επίσημη γλώσσα οποιουδήποτε Διεθνούς Οργανισμού( ΟΗΕ, ΝΑΤΟ, ΓΙΑΤΡΟΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ?)
Γνωρίζοντας τα Γαλλικά έχουμε τη δυνατότητα να σπουδάσουμε ή να μετεκπαιδευτούμε στα καλύτερα Πανεπιστήμια( Γαλλία, Βέλγιο, Ελβετία, Καναδάς)
Η Γαλλία είναι ο 2ος βιομηχανικός εταίρος της Ελλάδας.
Γνωρίζοντας Γαλλικά μαθαίνεις πιο εύκολα άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες( Ιταλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά..)
Στον τουριστικό τομέα τα Γαλλικά είναι απαραίτητα αφού είναι μια γλώσσα που ομιλείται από τις Αντίλλες μέχρι την Γαλλία, από την Αφρική έως την Ελβετία, από το Μονακό μέχρι την Ταϊτή, από τις Σεϋχέλλες μέχρι τον Καναδά και από το Βιετνάμ έως το Βέλγιο.
Η Ελλάδα ανήκει στην Παγκόσμια Οργάνωση Γαλλοφωνίας
Η Γαλλία αποτελεί παγκόσμια πολιτιστική αναφορά( κινηματογράφος, λογοτεχνία, γαλλικός διαφωτισμός, ανθρώπινα δικαιώματα?)
Για τη στενή σχέση Ελλάδας- Γαλλίας