Ο ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣhttp://users.sch.gr/kontaxis |
|||
|
Πρόσκληση υποβολής προτάσεων στο Πρόγραμμα δια βίου μάθηση |(LLP 2012) Ένα πλήθος δυνατοτήτων συμμετοχής περιλαμβάνει η πρόσκληση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος δια βίου μάθησης (Leonardo - LLP) για το 2012 και αφορά σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές, με προτεραιότητα τα επαγγελματικά σχολεία και ιδιαιτέρως τους μηχανολόγους. Συνάδελφοι ή σχολεία που ενδιαφέρονται και θέλουν βοήθεια, παρακαλώ να επικοινωνήσουν μαζί μου στο Οι προθεσμίες υποβολής είναι οι παρακάτω:
· Κινητικότητα μεμονωμένων μαθητών στο πλαίσιο του Comenius 1 Δεκεμβρίου 2011
·
Comenius, Grundtvig: Ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση
· Περίοδος άσκησης σε θέση βοηθού στο πλαίσιο του Comenius 31 Ιανουαρίου 2012
·
Comenius, Erasmus, Leonardo da Vinci,
Grundtvig: Πολυμερή σχέδια, δίκτυα και συνοδευτικά μέτρα
· Leonardo da Vinci: Πολυμερή σχέδια για τη μεταφορά της καινοτομίας 2 Φεβρουαρίου 2012 · Leonardo da Vinci: Κινητικότητα (συμπεριλαμβανομένου του πιστοποιητικού κινητικότητας · Leonardo Da Vinci) Erasmus: Εντατικά μαθήματα γλωσσών (ΕΜΓΕ) 3 Φεβρουαρίου 2012 · Πρόγραμμα Jean Monnet 15 Φεβρουαρίου 2012 · Comenius, Leonardo da Vinci, Grundtvig: Συμπράξεις· Comenius: Συμπράξεις Comenius Regio· Grundtvig: Εργαστήρια 21 Φεβρουαρίου 2012
·
Grundtvig: Περίοδοι άσκησης σε θέση βοηθού,
σχέδια εθελοντισμού για ηλικιωμένα άτομα
·
Εγκάρσιο πρόγραμμα: Βασική δραστηριότητα 1 —
Εκπαιδευτικές επισκέψεις · Εγκάρσιο πρόγραμμα: όλες οι υπόλοιπες δραστηριότητες: 1 Μαρτίου 2012
Γενική Δομή του Προγράμματος Τα τομεακά επιμέρους προγράμματα τα οποία ενδιαφέρουν τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας εκιπαίδευσης είναι τα ακόλουθα: Επισκέψεις μελέτης σε φορείς επαγγελματικής εκπαίδευσης της Ευρώπης
Η ανάπτυξη πολιτικών καθώς
και
η ενθάρρυνση
και
υποστήριξη
Comenius (για το σύνολο των σχολείων) Οι ακόλουθες δράσεις μπορούν να υποστηριχθούν από το πρόγραμμα Comenius: α) κινητικότητα των ατόμων, Η κινητικότητα αυτή μπορεί να περιλαμβάνει:
β) ανάπτυξη εταιρικών σχέσεων μεταξύ:
γ) πολυμερή σχέδια Μπορούν να περιλαμβάνονται σχέδια με τους ακόλουθους στόχους:
δ) πολυμερή δίκτυα. Μπορούν να περιλαμβάνονται δίκτυα με τους ακόλουθους στόχους:
Δράσεις του προγράμματος Leonardo da Vinci (Για τα επαγγελματικά σχολεία) 1. Οι ακόλουθες δράσεις μπορούν να υποστηριχθούν από το πρόγραμμα Leonardo da Vinci: α) κινητικότητα ατόμων, Η κινητικότητα αυτή μπορεί να περιλαμβάνει:
β) εταιρικές σχέσεις που εστιάζουν σε θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος για τους συμμετέχοντες οργανισμούς· γ) πολυμερή σχέδια, ιδίως αυτά που στόχο έχουν τη βελτίωση των συστημάτων κατάρτισης εστιάζοντας στη μεταφορά καινοτομίας, η οποία προϋποθέτει τη γλωσσική, πολιτιστική και νομική προσαρμογή, στις εθνικές ανάγκες, καινοτόμων προϊόντων και διαδικασιών που αναπτύχθηκαν σε διαφορετικά περιβάλλοντα· δ) πολυμερή σχέδια, που στόχο έχουν τη βελτίωση των συστημάτων κατάρτισης εστιάζοντας στην ανάπτυξη καινοτομίας και καλών πρακτικών· ε) θεματικά δίκτυα εμπειρογνωμόνων και οργανισμών, που ασχολούνται με συγκεκριμένα ζητήματα σχετικά με την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση· στ) άλλες πρωτοβουλίες προώθησης των στόχων του προγράμματος Leonardo da Vinci,
Δράσεις του Grundtvig (για την εκπαίδευση των καθηγητών) Οι ακόλουθες δράσεις μπορούν να υποστηριχθούν από το πρόγραμμα Grundtvig: α) κινητικότητα ατόμων Η εν λόγω κινητικότητα μπορεί να περιλαμβάνει επισκέψεις, θέσεις βοηθών και ανταλλαγές για συμμετέχοντες σε επίσημες και ανεπίσημες μορφές εκπαίδευσης ενηλίκων, όπου περιλαμβάνεται η κατάρτιση και η επαγγελματική ανάπτυξη του προσωπικού εκπαίδευσης ενηλίκων, ιδίως σε συνέργεια με εταιρικές σχέσεις και σχέδια· β) εταιρικές σχέσεις, γνωστές ως «εταιρικές σχέσεις μάθησης Grundtvig», που εστιάζονται σε θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος για τους συμμετέχοντες οργανισμούς· γ) πολυμερή σχέδια, που αποσκοπούν στη βελτίωση των συστημάτων εκπαίδευσης των ενηλίκων μέσω της ανάπτυξης και της μεταφοράς καινοτομίας και καλών πρακτικών· δ) θεματικά δίκτυα εμπειρογνωμόνων και οργανισμών, γνωστά ως «δίκτυα Grundtvig», που ασχολούνται ιδιαίτερα με τα ακόλουθα:
Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει με προσοχή να θέσουν τους εκπαιδευτικούς τους στόχους και τα ενδιαφέροντά τους και στη συνέχεια, αναζητώντας εταίρους από τις ιστοσελίδες του προγράμματος, να προχωρήσουν στην υποβολή σχετικής πρότασης. Περισσότερες πληροφορίες και έντυπα υποβολής: Η πρόσκληση περιληπτικά (Ελληνικά) http://www.iky.gr/IKY/content/gr/socrates/national%20call/gen_cal/gencall_2012/General_Call_for_Prop.pdf Γενικές Οδηγίες (Ελληνικά) http://ec.europa.eu/education/llp/doc/call12/part1_el.pdf Οδηγός Προγράμματος (Ελληνικά) http://ec.europa.eu/education/llp/doc/call12/part2_el.pdf Αναλυτικός Οδηγός δράσεων (Ελληνικά) http://ec.europa.eu/education/llp/doc/call12/fiches_el.pdf
Εθνική Αρχή – Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ): http://www.iky.gr Αναλυτικές οδηγίες και έντυπα υποβολής προτάσεων.
Lifelong Learning Programme: http://ec.europa.eu/education/llp/doc848_en.htm
|
|