Ο ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ      

http://users.sch.gr/kontaxis

 

Τα μαθήματα


Αγορά Εργασίας 

 

Παιδαγωγικά Θέματα

 

Ευκαιρίες

Νέα από τα σχολεία

Εκδηλώσεις

Εργαστήρια

Τεχνικός Πολιτισμός

Χρήσιμες Συνδέσεις

Η αξιολόγηση του μαθήματος Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο

Πολλοί εκπαιδευτικοί ερωτούν αν είναι υποχρεωτική η διεξαγωγή διαγωνίσματος για την αξιολόγηση των μαθητών στο μάθημα της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο καθώς αρκετοί γονείς απαιτούν τη διεξαγωγή πρόχειρων διαγωνισμάτων.

Η σχετική εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ (Γ2/2678/24-4-97), μεταξύ άλλων αναφέρει τα εξής:

"Για την αξιολόγηση και των δύο κλάδων του μαθήματος "Πληροφορική - Τεχνολογία" Α΄ και Β΄ Γυμνασίου δεν διεξάγονται γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις. Ο τελικός βαθμός για κάθε κλάδο του μαθήματος προκύπτει από το μέσο όρο των βαθμών των τριών Τριμήνων. Για τον κλάδο "Πληροφορική" διεξάγονται γραπτές ωριαίες δοκιμασίες. Η προφορική αξιολόγηση στον κλάδο Πληροφορική θα γίνεται από τον διδάσκοντα με βάση το ενδιαφέρον του μαθητή για το μάθημα, αλλά και τη ικανότητα του για αναπαραγωγή βασικών πρακτικών και μεθόδων που έχει διδαχθεί.

Για τον κλάδο της Τεχνολογίας ο βαθμός προκύπτει σαν αποτέλεσμα αξιολόγησης όλων των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που προβλέπονται από το Αναλυτικό πρόγραμμα (π.χ, κατασκευές των μαθητών, γραπτές εργασίες, παρουσιάσεις στα σεμινάρια, συμμετοχή σε ομαδικές εργασίες, αξιοποίηση πηγών πληροφόρησης του τεχνολογικού περιβάλλοντος, κατασκευαστικά σχέδια κ.ά., θέματα που έχει διαπραγματευθεί το σύνολο της τάξης. Οι ερωτήσεις θα αναφέρονται τόσο σε θεωρητικά όσο και σε κατασκευαστικά θέματα).

Για τον κλάδο Τεχνολογία η προφορική αξιολόγηση γίνεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα για το μάθημα στο Αναλυτικό πρόγραμμα. Θα εξεταζονται δηλαδή οι μαθητές στα θέματα που έχει διαπραγματευθεί το σύνολο της τάξης (οι ερωτήσεις θα αναφέρονται τόσο σε θεωρητικά όσο και σε κατασκευαστικά θέματα)".

Κατεβάστε τη σχετική εγκύκλιο από το ΥΠΕΠΘ