Language for asking directions | ||||
Can you tell me Do you know |
the way to how to get to |
the | (nearest) | post office bus stop toilet |
Covent Garden Trafalgar Square Bush House |
Language for giving directions | |
Left go left turn left it's on the left take a left take the second (turning) on the left |
|
Right go right turn right it's on the right take a right take the second (turning) on the right |
|
Ahead go ahead go straight ahead go straight on |
WHAT HAVE YOU LEARNT?
Now it's time for you to have a go at practising the language we've looked at in this programme. Part A is a short listening activity and part B is a multiple choice quiz. Good luck!
A. LISTENING ACTIVITY
Listen to the conversation. Which building in our strangely square town is the nearest Post Office to your location?
Σήμερα είναι η ώρα να εδραιωθεί η προστασία του περιβάλλοντος ως διαρκής μάχη, όχι σαν ημερήσια βόλτα. Σήμερα που οι εθελοντές είναι πλέον χιλιάδες.
Αρκεί το κράτος να ευαισθητοποιηθεί άμεσα και να τους αξιοποιήσει. Γιατί αν συνεχίσει τη σημερινή αδράνεια, φοβάμαι ότι προχθές απλώς φυτέψαμε τον λόφο που θα έχουν για θέα οι βίλες που θα κτιστούν μεθαύριο στην καμμένη γη?
ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΑΕΘΕΕ) 2012-2014 |
Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) και Εκπαίδευση Ενηλίκων Εκπαίδευση για όλους Η εκπαίδευση ενηλίκων αποτελεί ζωτικό στοιχείο των πολιτικών της ΕΕ για την Εκπαίδευση, καθώς είναι απαραίτητη για την ανταγωνιστικότητα και την απασχολησιμότητα, την κοινωνική ένταξη, την ιδιότητα του ενεργού πολίτη και την προσωπική ανάπτυξη σε όλη την Ευρώπη. Η πρόκληση είναι να παρέχονται ευκαιρίες για όλους, και ιδιαίτερα στις πιο μειονεκτικές ομάδες πληθυσμού που χρειάζονται περισσότερο τη μάθηση. Η εκπαίδευση ενηλίκων καλύπτει:
Εκπαίδευση ενηλίκων ? Προκλήσεις Η οικονομική κρίση, η ανάγκη για νέες δεξιότητες και οι δημογραφικές αλλαγές που αντιμετωπίζει η Ευρώπη έχουν ενισχύσει τον καθοριστικό ρόλο της εκπαίδευσης ενηλίκων στις στρατηγικές διά βίου μάθησης και ως μέρος των πολιτικών για την ανταγωνιστικότητα και την απασχολησιμότητα, την κοινωνική ένταξη και την ιδιότητα του ενεργού πολίτη. Εντούτοις, το δυναμικό της εκπαίδευσης ενηλίκων δεν έχει ακόμη αξιοποιηθεί πλήρως: η συμμετοχή στη διά βίου μάθηση ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό και δεν είναι ικανοποιητική σε πολλές χώρες της ΕΕ, και είναι πολύ πιο κάτω από το στόχο της ΕΕ ως προς τη συμμετοχή στη διά βίου μάθηση (15% έως το 2020 για τους ενήλικες ηλικίας 25 - 64). Το 2011, ο μέσος όρος συμμετοχής ήταν 8,9%. Τα ποσοστά συμμετοχής ποικίλλουν σημαντικά μεταξύ των χωρών της ΕΕ: από 1,2% - 32,3% (2011). Η γενική τάση είναι αρνητική. Το 2011, μόνο έξι χώρες της ΕΕ είχαν φθάσει ή υπερβεί το ποσοστό-στόχο που έθεσε η ΕΕ. Η συμμετοχή μειώνεται επίσης σημαντικά στην περίπτωση των ανειδίκευτων και των ενηλίκων μεγαλύτερης ηλικίας. Η συμβολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Η συμβολή της ΕΕ σε αυτούς τους τομείς προτεραιότητας, σε συνεργασία με χώρες εντός και εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης και άλλους σημαντικούς φορείς της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ευρώπη, είναι:
|