Μια διαπίστωση και ένας προβληματισμός
Οι μαθητές μαθαίνουν πώς να υπολογίζουν την πυκνότητα.
Κατανούν όμως την έννοια πυκνότητα;
Ο τύπος δεν ορίζει την έννοια, δίνει τη σχέση της νέας έννοιας με τις υπάρχουσες.
Στη Φυσική καμιά έννοια δεν έχει αξία από μόνη της, καθεμιά συνδέεται με άλλες και αποτελούν ένα όλον.
Έτσι, συνήθως συμβαίνουν τα εξής:





- Ανατρέποντας εσφαλμένες αντιλήψεις των μαθητών
Ρίχνουμε σε λεκάνη με νερό:
- μια πέτρα
- ένα φελλό.
Ρωτάμε τους μαθητές
-Τι παρατηρείτε; Πώς το εξηγείτε;
Η πλέον συνηθισμένη απάντηση είναι:
-Η πέτρα βυθίζεται, γιατί είναι βαρύτερη από το φελό !
Η συνέχεια σε επόμενη ανάρτηση