Μπορείτε να κάνετε επανάληψη σε βασικές έννοιες στα τρίγωνα,απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις:
http://www.kubbu.com/a1/64736_trigona_basic
Μπορείτε να κάνετε επανάληψη σε βασικές έννοιες στα τρίγωνα,απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις:
http://www.kubbu.com/a1/64736_trigona_basic
Σενάριο διδασκαλίας έλλειψης με χρήση Geogebra,που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης στις ΤΠΕ Β΄ επιπέδου.
Μια μικρή επανάληψη στις εισαγωγικές έννοιες στα τρίγωνα,για μαθητές Γ΄ Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου.
Ένα υπέροχο βίντεο για τα μαθηματικά στη φύση,του Cristobal Vila,με απόλυτα ταιριαστή μουσική του Wim Mertens!
Ο M.C.Escher,ήταν ένα κράμα καλλιτέχνη και επιστήμονα.έγινε γνωστός για τις λιθογραφίες και τις ξυλογραφίες του.Ο ίδιος είχε δηλώσει: <διασχίζω συνεχώς το σύνορο μεταξύ μαθηματικών και τέχνης>,αν υπάρχει τέτοιο σύνορο και διαχωρισμός θα λέγαμε εμείς.
Γεννήθηκε το 1898 και πέθανε το 1972 στην Ολλανδία.Σπούδασε σχέδιο και χαρακτική,λιθογραφία και ξυλογραφία.Χρησιμοποίησε γεωμετρικά σχέδια,συμμετρίες,αντανακλώμενες εικόνες,διαίρεση του επιπέδου.Ο ίδιος έλεγε <πρόκειται για την πλουσιότερη πηγή έμπνευσης που είχα ποτέ:ο τρόπος με τον οποίο μια επιφάνεια μπορεί να διαιρεθεί ή να γεμίσει με ομοιόμορφα σχήματα που εφάπτονται χωρίς ν” αφήνουν καθόλου κενά>.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για το έργο του στην επίσημη σελίδα: M.C.Escher
Ο υπουργός παιδείας ανακοίνωσε ότι 21 Ιανουαρίου διακόπτεται η τροφοδότηση της Τράπεζας Θεμάτων με νέα θέματα και επίκειται μείωση έως και 75 % ανάλογα με το μάθημα.Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στη εκπαιδευτική πύλη alfavita.
Ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει,γιατί καθηγητές και μαθητές είχαν επιδοθεί σ’έναν αγώνα δρόμου για να διδαχθούν όσο το δυνατόν περισσότερα θέματα,κάτι που οδηγούσε όχι σε ουσιαστική γνώση αλλά σε παπαγαλία και μηχανική απομνημόνευση και δημιουργούσε επιπρόσθετο άγχος στους μαθητές,
Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο,του γνωστού μαθηματικού και συγγραφέα Ian Stewart.Τις πρώτες επιστολές τις στέλνει στη Μεγκ όταν αυτή είναι δεκαέξι χρονών και σκέφτεται να σπουδάσει μαθηματικά.Της εξηγεί με ότι τα μαθηματικά είναι παντού στη ζωή μας,ακόμα κι αν δεν τα βλέπουμε,γράφοντας χαρακτηριστικά: <ολόκληρη η ζωή μας κλυδωνίζεται σαν μια μικρή βάρκα πάνω σ’έναν απέραντο ωκεανό μαθηματικών>.Της αναφέρει πόσο σημαντικοί είναι οι καθηγητές που θα έχει μέσα στα χρόνια,απ’τους οποίους άλλοι θα την εμπνεύσουν κι άλλοι μπορεί να την αποπροσανατολίσουν.Αργότερα,όταν η Μεγκ είναι στο πανεπιστήμιο την ενημερώνει για την ευρύτητα των μαθηματικών και για τους νέους τομείς που αναπτύχθηκαν,αλλά και για τη δυνατότητα συνεχούς εξέλιξης τους :<Αν φανταστείς τα μαθηματικά σαν ένα οικοδόμημα,τότε φαντάσου ότι είναι μια αντεστραμμένη πυραμίδα.Στηρίζεται σε μια στενή βάση,η κατασκευή της υψώνεται μέχρι τα σύννεφα και κάθε πάτωμα είναι πιο πλατύ απ’το προηγούμενο>.
Στα επόμενα κεφάλαια κάνει μια ιστορική αναδρομή και αναφέρει κάποια άλυτα προβλήματα των μαθηματικών και τις προσπάθειες που έγιναν μέσα στα χρόνια να τα προσεγγίσουν και να τα επιλύσουν,της δίνει συμβουλές για να δουλέψει μεθοδικά και να κατακτήσει τη γνώση,αλλά και πώς θα καταφέρει να γίνει σημαντικό μέλος της παγκόσμιας κοινότητας των μαθηματικών.
Κλείνοντας,αφού μας θυμίζει τη ρήση του Πλάτωνα ότι <ο Θεός είναι γεωμέτρης> και του Ντιράκ ότι <ο Θεός είναι μαθηματικός>,δηλώνει την πεποίθησή του ότι ο <Θεός είναι όντως μαθηματικός και μάλιστα τόσο καλός που μας επιτρέπει,κάθε τρεις και λίγο, να ρίχνουμε μια κλεφτή ματιά πάνω απ’τον ώμο του>.
Είναι ένα βιβλίο που πιστεύω ότι αξίζει να το διαβάσετε,είτε αγαπάτε τα μαθηματικά είτε όχι!
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Τραυλός και πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Καλωσήλθατε στο WordPress! Βλέπετε το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε να γράφετε!