|
ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ''ΡΑΛΛΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ''
ΒιβλιογραφΙα Βοσνιάδου, Σ., (2002), Πώς μαθαίνουν οι μαθητές. Αθήνα: Gutenberg. Κόμης, Β., (2004), Εισαγωγή στις εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών. Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών. Πήλιουρας, Π., Σιμωτάς, Κ., Σταμούλης, Ε., Φραγκάκη, Μ., Καρτσιώτης, Θ., (2010), Οδηγός Εκπαιδευτικών για το Μάθημα των Τ.Π.Ε. στα 800 Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ε.Α.Ε.Π. Αθήνα: Ο.ΕΠ.ΕΚ. Ράπτης, Α., και Ράπτη, Α., (2006), Μάθηση και Διδασκαλία στην Εποχή της Πληροφορίας. Συνολική Προσέγγιση. Α΄ Τόμος. Αθήνα: Έκδοση Συγγραφέων. ΥΠΕΠΘ/Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, (2010), Επικαιροποιημένο ΑΠΣ του μαθήματος των ΤΠΕ. (Φ.12/879/88413/Γ1-28-07-2010, ΦΕΚ 1139/2010, τ.Β). Φραγκάκη, Μ., (2007), Μεθοδολογική Προσέγγιση του Κριτικού - Χειραφετικού Παραδείγματος (Κ.Χ.Φ.) / Η Μέθοδος Project. |