1η |
1. Παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού |
|
Γενικές αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης εκπαιδευτικού
λογισμικού |
3 |
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού |
2 |
2η |
Σύγχρονες προσεγγίσεις ειδικής διδακτικής και
μεθοδολογίας στη διδασκαλία του μαθήματος της Γλώσσας
με χρήση ΤΠΕ |
3 |
Σύγχρονες προσεγγίσεις ειδικής διδακτικής και
μεθοδολογίας στη διδασκαλία του μαθήματος των
Θρησκευτικών με χρήση ΤΠΕ |
2 |
3η |
Σύγχρονες προσεγγίσεις ειδικής διδακτικής και
μεθοδολογίας στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας
με χρήση ΤΠΕ |
3 |
2. Παρουσίαση εκπαιδευτικού λογισμικού για την Ιστορία |
|
2.1 Τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά λογισμικού |
|
Εγκατάσταση – απεγκατάσταση. Τεχνικά στοιχεία λογισμικού |
1 |
Περιβάλλον διεπαφής. Λειτουργικά χαρακτηριστικά και
τρόπος χρήσης |
1 |
4η |
Πρακτική εξάσκηση. Εφαρμογές. Καταγραφή και αναφορά
προβλημάτων στη χρήση |
1 |
2.2 Παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού της
Ιστορίας στην τάξη |
|
Παρουσίαση πλαισίου διδακτικών σεναρίων (σχέδια
μαθημάτων, δραστηριότητες, προτάσεις διδασκαλίας κ.λπ.) |
2 |
Παρουσίαση ενός αριθμού υποδειγματικών σεναρίων
(οργάνωση τάξης, αξιοποίηση διδακτικού χρόνου, σημεία
εστίασης ενδιαφέροντος, δραστηριότητες, εντοπισμός
πιθανών προβλημάτων και προτάσεις επίλυσης, κ.λπ.) με τη
χρήση των λογισμικών |
2 |
5η |
Διασύνδεσης του λογισμικού με το αναλυτικό πρόγραμμα του
μαθήματος της Ιστορίας |
2 |
Πρακτική άσκηση. Ανάπτυξη διδακτικών προτάσεων –
σεναρίων από τους εκπαιδευόμενους με τη χρήση του
λογισμικού |
3 |
6η |
3. Παρουσίαση των 4 εκπαιδευτικών λογισμικών για το μάθημα της
Γλώσσας. |
|
3.1 Τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά λογισμικών |
|
Εγκατάσταση – απεγκατάσταση. Τεχνικά στοιχεία των 4
λογισμικών |
2 |
Περιβάλλον διεπαφής. Λειτουργικά χαρακτηριστικά και
τρόπος χρήσης |
2 |
Πρακτική εξάσκηση. Εφαρμογές. Καταγραφή και αναφορά
προβλημάτων στη χρήση |
1 |
7η |
3.2 Παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικών λογισμικών
Γλώσσας στην τάξη |
|
Παρουσίαση των 4 υποδειγματικών σεναρίων (οργάνωση
τάξης, αξιοποίηση διδακτικού χρόνου, σημεία εστίασης
ενδιαφέροντος, δραστηριότητες, εντοπισμός πιθανών
προβλημάτων και προτάσεις επίλυσης, κ.λπ.) με τη χρήση
των λογισμικών |
4 |
Διασύνδεση των λογισμικών με το αναλυτικό πρόγραμμα του
μαθήματος της Γλώσσας |
1 |
8η |
Πρακτική άσκηση. Ανάπτυξη διδακτικών προτάσεων –
σεναρίων από τους εκπαιδευόμενους με τη χρήση των
λογισμικών για το μάθημα της Γλώσσας |
3 |
4. Παρουσίαση εκπαιδευτικού λογισμικού για τα Θρησκευτικά |
|
4.1 Τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά λογισμικών |
|
Εγκατάσταση – απεγκατάσταση. Τεχνικά στοιχεία του
λογισμικού |
1 |
Περιβάλλον διεπαφής. Λειτουργικά χαρακτηριστικά και
τρόπος χρήσης |
1 |
9η |
4.2 Παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού των
Θρησκευτικών στην τάξη |
|
Παρουσίαση ενός αριθμού υποδειγματικών σεναρίων
(οργάνωση τάξης, αξιοποίηση διδακτικού χρόνου, σημεία
εστίασης ενδιαφέροντος, δραστηριότητες, εντοπισμός
πιθανών προβλημάτων και προτάσεις επίλυσης, κ.λπ.) με τη
χρήση των λογισμικών |
2 |
Διασύνδεση του λογισμικού με το αναλυτικό πρόγραμμα του
μαθήματος των Θρησκευτικών |
1 |
Πρακτική άσκηση. Ανάπτυξη διδακτικών προτάσεων –
σεναρίων από τους εκπαιδευόμενους με τη χρήση του λογισμικού για το μάθημα των Θρησκευτικών |
2 |
10η |
Συνολική αναφορά στα ζητήματα του τρόπου αξιοποίησης των
λογισμικών στη σχολική τάξη και για τα 3 μαθήματα (
οργάνωση τάξης, αξιοποίηση διδακτικού χρόνου,
δραστηριότητες, προβλήματα κ.ά) |
2 |
5. Πιστοποίηση |
|
Ανάθεση εργασιών (projects) για τη Γλώσσα ή την Ιστορία ή τα Θρησκευτικά [1 project ανά
εκπαιδευόμενο] (Πιστοποίηση ικανοτήτων) |
1 |
Πιστοποίηση γνώσεων |
2 |
|
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
50 |