Home
Τα παιδικά Χωριά SOS στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
το πλαίσιο της κοινωνικής δράσης της ομοσπονδίας
και σε συνέχεια της επίσκεψης που είχαν κάνει
τα παιδιά από το παιδικό Χωριό SOS στο κλειστό
του ΟΑΚΑ, θα γίνουν το Σάββατο στη διάρκεια
της πρώτης ημέρας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος
δύο μαθητικές κούρσες 60 μέτρων.
Σε αυτές θα πάρουν μέρος οχτώ αγόρια και
ισάριθμα κορίτσια,τα οποία μένουν στα
Παιδικά Χωριά SOS. Η ομοσπονδία για
άλλη μια φορά δείχνει την ευαισθησία
της σε κοινωνικά ζητήματα και παράλληλα
προσφέρει μια ωραία εμπειρία σε μικρά παιδιά.
Μάλιστα οι δύο κούρσες που θα γίνουν
στις 16.05 και 16.11 και θα μεταδοθούν
ζωντανά από την κρατική τηλεόραση.
Σε αυτές θα πάρουν μέρος οχτώ αγόρια και
ισάριθμα κορίτσια,τα οποία μένουν στα
Παιδικά Χωριά SOS. Η ομοσπονδία για
άλλη μια φορά δείχνει την ευαισθησία της
σε κοινωνικά ζητήματα και παράλληλα προσφέρει
μια ωραία εμπειρία σε μικρά παιδιά.
Μάλιστα οι δύο κούρσες που θα γίνουν στις 16.05
και 16.11 και θα μεταδοθούν ζωντανά από την κρατική
τηλεόραση.
Τί κρύβει η αναλογία τμ ανά μαθητή?
ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ! Η κυβέρνηση απαντά στα δεκάδες κενά εκπαιδευτικών με συμπτύξεις ? συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων!
Η εκπαιδευτική κοινότητα, μαζί με όλο το λαό, να δώσει άμεση και συντονισμένη απάντηση, ενόψει και της ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ στις 20 Φλεβάρη.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ καλεί σε σύσκεψη γονείς ? μαθητές το Σάββατο 16 Φλεβάρη, 6 μμ, στο αμφιθέατρο του 2ου ? 3ου Γυμνάσιου.
Τη στιγμή που δεκάδες μαθήματα πανελλαδικά και στο Νομό μας παραμένουν αδίδακτα από την αρχή της χρονιάς, λόγω μη πρόσληψης των απαραίτητων εκπαιδευτικών, το Υπουργείο Παιδείας στηριγμένο στην Υ.Α. 77053/Δ5 (ΦΕΚ 1149 Β/25-08-2006) πρόσθεσε μία νέα στήλη στο ηλεκτρονικό σύστημα αποτύπωσης των σχολείων (e-survey). Ζήτησε από τους Διευθυντές των Γυμνασίων, των Λυκείων, των Δημοτικών και τις Προϊσταμένες των Νηπιαγωγείων σε όλη την Ελλάδα, να συμπληρώσουν πόσοι μαθητές χωράνε σε κάθε αίθουσα! Μάλιστα, έδωσε 2 τ.μ. για κάθε νήπιο - προνήπιο και 1,5 τ.μ. για κάθε μαθητή Δημοτικού ? Γυμνασίου και Λυκείου! Αυτό σημαίνει ότι σε μια αίθουσα 50 τ.μ. χωράνε 25 νήπια ή 33 μαθητές αντίστοιχα! Μιλάμε για πραγματικό στοίβαγμα των παιδιών των λαϊκών οικογενειών!
Να σημειωθεί ότι, αν δε συμπληρωνόταν η νέα στήλη, το σύστημα δεν έπαιρνε κανένα άλλο στοιχείο. Άρα ήταν υποχρεωτική! Τι σημαίνει το νέο αυτό ζητούμενο στοιχείο; Μα είναι ολοφάνερο: Σαρωτικές ΣΥΜΠΤΥΞΕΙΣ - ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ τμημάτων και σχολείων άμεσα! Θα στριμώξουν όσους μαθητές χωράνε σε κάθε αίθουσα! Δε δίνουν δεκάρα για τη μόρφωση αλλά και την ίδια τη ζωή τους!
Τι σημαίνει αυτό το στοίβαγμα παιδιών στις αίθουσες;
· Καταρχήν, επιπλέον υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με αρνητικές συνέπειες στη μόρφωση των παιδιών των λαϊκών οικογενειών. Δεν είναι όμως μόνο αυτό.
· Οι αρρώστιες θα αυξηθούν κατακόρυφα σε μια περίοδο που η πρόσβαση στις δομές της Υγείας δυσκολεύει. Τα ατυχήματα θα γίνουν καθημερινό φαινόμενο. Γενικά η διαβίωση των μαθητών θα χειροτερέψει. Επιπλέον, θα δυσκολέψει η μετακίνηση των μαθητών, αφού θα είναι υποχρεωμένοι να διανύουν χιλιόμετρα ως το σχολείο, αφού πολλά θα κλείσουν!
· Ταυτόχρονα θα χαθούν χιλιάδες οργανικές θέσεις. Επιβεβαιώνουν και από την πλευρά αυτή την πρόθεσή τους να μηδενίσουν τους μόνιμους διορισμούς και να ελαχιστοποιήσουν την πρόσληψη αναπληρωτών. Τα χιλιάδες κενά θα τα καλύψουν με αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, δηλαδή θα αυξήσουν την απλήρωτη εργασία.
Σε μια περίοδο που τσακίζεται η λαϊκή οικογένεια, έρχεται η τρικομματική κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, με βάση και τις κατευθύνσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ και στα πλαίσια του νέου σχολείου της αγοράς, να δώσει το τελειωτικό χτύπημα αυξάνοντας παραπέρα τον αριθμό μαθητών ανά νηπιαγωγό και δάσκαλο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Αυτό είναι το νέο σχολείο της αγοράς, της ημιμάθειας και των επιχειρήσεων.
Φτάνει πια! Τα παιδιά μας δεν είναι αριθμοί ούτε "σάντουιτς"!
Η μόρφωση είναι δικαίωμα, όχι εμπόρευμα.
Η πρόκληση να απαντηθεί! Εδώ και τώρα να ανακαλέσει το υπουργείο Παιδείας την απαράδεκτη αναλογία τετραγωνικών / μαθητή.
Διατροφή
Ως διατροφή ορίζεται ο τρόπος που τρεφόμαστε. Με την πάροδο του χρόνου η έννοια της επεκτάθηκε περισσότερο και περιλαμβάνει όχι μόνο τα οφέλη που αποκομίζουμε από μια σωστή διατροφή αλλά και τις ασθένειες που προκύπτουν όταν αυτή είναι ανεπαρκής ή ελλιπής.
Με μια πιο επιστημονική προσέγγιση, η διατροφή μπορεί να οριστεί ως εξής:
Η διατροφή (από τα λατινικά nutrire: να θρέψει) υποδεικνύει τις επεξεργασίες από τις οποίες ένας άνθρωπος μεταβολίζει τα τρόφιμα για να εξασφαλίσει τη λειτουργία του. Η διατροφή είναι επίσης μια πολύπλευρη επιστήμη, που περιλαμβάνει δύο μεγάλους άξονες:
- Τη φυσιολογία της διατροφής που αντιμετωπίζει τον τρόπο με τον οποίο ο οργανισμός εκτελεί το μετασχηματισμό των τροφίμων, δηλαδή τις μεταβολικές διεργασίες. Αυτό περιλαμβάνει τη μελέτη του ρόλου των θρεπτικών μακροσυστατικών και μικροσυστατικών στο επίπεδο των κυψελοειδών βιοχημικών μηχανισμών, και τις συνέπειες τους στους ιστούς, της ανισορροπίας ανάμεσα στην ενέργεια που απορροφιέται και την ενέργεια που ξοδεύεται από τον οργανισμό.
- Τη ψυχολογία της διατροφής που αναλύει την τροφική συμπεριφορά του ατόμου ή της ομάδας. Δίνει έμφαση σε ερωτήματα όπως «γιατί τρώμε;» ή «πώς διαλέγουμε τα τρόφιμά μας;». Στον άνθρωπο, αυτά τα ερωτήματα σχετίζονται με περιβαλλοντικούς παράγοντες όπως το κατασκευασμένο περιβάλλον, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τις πολιτικές της υγείας, καθώς επίσης με τα χαρακτηριστικά του όπως τα εισοδήματά του ή την «κουλτούρα» του.