Μαθηματικά Α΄ Δημοτικού: Ο Ρόλος των Νέων Τεχνολογιών

 

 

Οι Νέες Τεχνολογίες (ΝΤ) αποτελούν ένα δυναμικό και σύγχρονο μέσο το οποίο μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά τις διαδικασίες της διδασκαλίας και της μάθησης. Στα «Μαθηματικά της φύσης και της ζωής» αξιοποιούμε τις ΝΤ τόσο με τη χρήση του Δια- δικτύου όσο και με τη χρήση του προβλεπόμενου εκπαιδευτικού λογισμικού (CD για Α? και Β? Tάξη: «Αριθμητική Περιήγηση»). Οι ΝΤ είναι δυνατό να εφαρμοστούν σε πολλά θέματα του αναλυτικού προγράμματος τα οποία αφορούν στις πράξεις και τους αριθ-μούς, τη λύση προβλήματος, τις μετρήσεις και τη γεωμετρία. Στο βιβλίο του δασκάλου προτείνονται διαδικτυακές πηγές τις οποίες μπορεί να επισκεφθεί τόσο ο δάσκαλος όσο και οι μαθητές, προκειμένου να αντλήσουν πληροφορίες και να λύσουν ασκήσεις (για παράδειγμ

Πηγή: http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/

Μάθηση και Διδασκαλία

 

Το φαινόμενο της μάθησης είναι στενά συνδεδεμένο με την έννοια του σχολείου. Θεωρείται ο βασικός χώρος στον οποίο μέσω της διδασκαλίας και της αλληλεπίδρασης εκπαιδευτικού και μαθητή, διενεργείται η μάθηση. Η διδασκαλία είναι Continue reading «Μάθηση και Διδασκαλία»

Δυσλεξία: Ποια είναι τα συμπτώματα ανά ηλικία

Τα συμπτώματα της δυσλεξίας διαφέρουν ανάλογα με την ηλικία. Εάν το παιδί σας έχει ένα ή δύο από τα σημάδια αυτά, αυτό δεν σημαίνει ότι έχει απαραίτητα δυσλεξία.

Αλλά αν έχει πολλά από τα σημεία που αναφέρονται παρακάτω μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε ειδικές εξετάσεις στο παιδί για να επιβεβαιώσετε ότι έχει δυσλεξία.

Δείτε ποια είναι τα βασικά συμπτώματα της δυσλεξίας ανά ηλικία: Continue reading «Δυσλεξία: Ποια είναι τα συμπτώματα ανά ηλικία»

Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά

Περιγραφή

Ορολογία-ορισμοί

Η μελέτη της μη-τυπικής ανάπτυξης μαθηματικών δεξιοτήτων ξεκίνησε με νευρολογικές μελέτες περιπτώσεων ατόμων με εγκεφαλικό τραυματισμό στις αρχές του 20ου αιώνα.

Ο νευρολόγος Cohn ήταν ο πρώτος που επιχείρησε να αναπτύξει ένα πλήρες μοντέλο για τις αριθμητικές διαταραχές. Το 1961 Continue reading «Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά»