..Οδηγός Πλοήγησης..
Αδημοσίευτες εργασίες
- «Η ιστορία και ο πολιτισμός της Ρουμανίας από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα»: εργασία κατά το 1ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Πολιτισμός και Πολιτισμοί – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαίδευση και Πολιτισμός του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (υπεύθυνη καθηγήτρια: Ευαγγελία Γεωργιτσογιάννη).
- «Αξιολόγηση της νοημοσύνης: Τέστ νοημοσύνης και ο ρόλος τους στην εκπαιδευτική διαδικασία»: ομαδική εργασία κατά το 1ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Παιδαγωγική Ψυχολογία – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαίδευση και Πολιτισμός του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (υπεύθυνη καθηγήτρια: Αικατερίνη Κασσωτάκη).
- «Η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς στην Ελλάδα. Η πραγματικότητα σήμερα και οι προκλήσεις για το αύριο»: εργασία κατά το 2ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Προστασία πολιτισμικής κληρονομιάς – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαίδευση και Πολιτισμός του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (υπεύθυνος καθηγητής: Ιωάννης Ανδριανός).
- «Σχεδιασμός εκπαιδευτικής δράσης στην Εθνική Πινακοθήκη: από τη μεταβυζαντινή τέχνη στον ElGreco»: ομαδική εργασία κατά το 2ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Μουσειακή Εκπαίδευση – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαίδευση και Πολιτισμός του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (υπεύθυνη καθηγήτρια: Ανδρομάχη Γκαζή).
- «Άνθρωποι και Εργαλεία. Όψεις της εργασίας στην προβιομηχανική κοινωνία»: ομαδική εργασία κατά το 2ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Μουσειακή Εκπαίδευση – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαίδευση και Πολιτισμός του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (υπεύθυνη καθηγήτρια: Ανδρομάχη Γκαζή).
- «Διδακτική εφαρμογή στη διδασκαλία της νεοελληνικής ζωγραφικής στην ιστορία της Γ΄ Γυμνασίου»: εργασία κατά το 2ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Θεατρολογία – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαίδευση και Πολιτισμός του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (υπεύθυνη καθηγήτρια: Αύρα Ξεπαπαδάκου).
- «Ο ρόλος των Πολιτιστικών Συλλόγων στη συνειδητοποίηση της αξίας και της σπουδαιότητας της πολιτιστικής κληρονομιάς. Μελέτη περίπτωσης : Αδελφότητα Κεφαλληνίων και Ιθακησίων Πειραιά»: εργασία κατά το 3ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Λαΐκή Τέχνη και Πολιτισμός – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαίδευση και Πολιτισμός του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (υπεύθυνη καθηγήτρια: Ευαγγελία Γεωργιτσογιάννη).
- «Ψηφιακή Συλλογή Πολιτισμικού Περιεχομένου “Έλληνες Ευεργέτες”»: Ομαδική εργασία κατά το 3ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Πολιτισμική Τεχνολογία– Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαίδευση και Πολιτισμός του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία Νικολαΐδου).
Η παρούσα εργασία φιλοξενείται στον ιστοχώρο του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου στην διεύθυνση http://galaxy.hua.gr/~hp227310/.
- «Ξενάγηση στην αρχαία αγορά: Ωδείο του Αγρίππα – Θέατρα»: εργασία κατά το 3ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Τοπική Ιστορία, Τέχνη και Πολιτισμός – Πρακτικές Ασκήσεις – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαίδευση και Πολιτισμός του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (υπεύθυνη καθηγήτρια: Ευαγγελία Γεωργιτσογιάννη). Η εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια των πρακτικών ασκήσεων και στη συνέχεια ακολούθησε ξενάγηση στο χώρο της αρχαία αγοράς.
- · «PaulCarter& KateThompson: “SourcesforLocalHistorians”:Σύντομη Βιβλιοπαρουσίαση και κριτική»:εργασία κατά το 3ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Τοπική Ιστορία, Τέχνη και Πολιτισμός – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαίδευση και Πολιτισμός του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Λεοντσίνης).
- «Ιθακήσιοι ευεργέτες: Η προσφορά τους στην εκπαίδευση και τον πολιτισμός»: Διπλωματική εργασία στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαίδευση και Πολιτισμός του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (υπεύθυνη καθηγήτρια: Ευαγγελία Γεωργιτσογιάννη). Η παρούσα εργασία είναι διαθέσιμη στον ιστοχώρο του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου στην διεύθυνση http://estia.hua.gr:8080/dspace/handle/123456789/1396 .
- «Μια εξερεύνηση…στον πολιτισμό της Αναγέννησης: μία διδακτική εφαρμογή με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στο μάθημα της Ιστορίας Β΄ Λυκείου»: Η εργασία υλοποιήθηκε στα πλαίσια εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος διάρκειας 80 ωρών με αντικείμενο: «Τα ιστολόγια / blogs στην εκπαίδευση» από το κέντρο Δια Βίου Μάθησης και Αειφόρου Ανάπτυξης σε συνεργασία με το ΚogeBusinessCollege-Denmark.
- «Aς ερευνήσουμε…την εμφύλια διαμάχη των Κερκυραίων…». Μια διδακτική εφαρμογή με τη χρήση Τ.Π.Ε. στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στην Α΄ Λυκείου»: Η εργασία υλοποιήθηκε στα πλαίσια της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών β επιπέδου για την αξιοποίηση κι εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική των φιλολογικών μαθημάτων.
- «Σχέδιο διδασκαλίας στο μάθημα Ρητορικά Κείμενα της Θεωρητικής Κατεύθυνσης της Β΄ Λυκείου»: Η εργασία υλοποιήθηκε στα πλαίσια της εισαγωγικής επιμόρφωσης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.
- «Μια εξερεύνηση στο μαγικό κόσμο των μουσείων του ιστορικού κέντρου Αθηνών. Ένα project για μαθητές Α΄ Λυκείου». Η εργασία υλοποιήθηκε στα πλαίσια εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος διάρκειας 100 ωρών με τίτλο «Το project στην εκπαίδευση». Το πρόγραμμα οργάνωσε το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης & Αειφόρου Ανάπτυξης.
- «Πνευματική ζωή, Γράμματα και Τέχνες στην Ελλάδα τον 19ο αιώνα». Η εργασία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος διάρκειας 100 ωρών με τίτλο «Συμμετοχικές διδακτικές τεχνικές στη σύγχρονη εκπαίδευση». Το πρόγραμμα οργάνωσε το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης & Αειφόρου Ανάπτυξης.
- «Χρησιμοποιώντας το πλαίσιο του ρόμβου και των τριών κύκλων, σχεδιάστε ένα σενάριο με περισσότερες από μία εκδοχές»: Η εργασία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος «Κριτικός Γραμματισμός με έμφαση στη Σύγχρονη Διδακτική Πράξη» διάρκειας 96 ωρών.
- «Η κριτική ανάλυση λόγου και ο κριτικός γραμματισμός»: Η εργασία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος «Κριτικός Γραμματισμός με έμφαση στη Σύγχρονη Διδακτική Πράξη» διάρκειας 96 ωρών.
- «Δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αλλοδαποί μαθητές της Α΄ Γυμνασίου στην αναγνωστική κατανόηση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας»: Η εργασία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος «Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας» διάρκειας 400 ωρών.
- «Οι αντιλήψεις των Ελλήνων και αλλοδαπών μαθητών του Γυμνασίου για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού»: Η εργασία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Έρευνα με έμφαση στη Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας σε μαθητές και ενήλικες» διάρκειας 400 ωρών.
- «Αρχέτυπο διδασκαλίας της ενότητας “Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς” στο μάθημα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας Γ΄ Γυμνασίου». Η εργασία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Έρευνα με έμφαση στη Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας σε μαθητές και ενήλικες» διάρκειας 400 ωρών.
- «Αρχέτυπο διδασκαλίας της ενότητας “Τα γράμματα την κλασική εποχή” στο μάθημα της αρχαίας ιστορίας Α΄ Γυμνασίου». Η εργασία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Έρευνα με έμφαση στη Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας σε μαθητές και ενήλικες» διάρκειας 400 ωρών.
- «Αρχέτυπο διδασκαλίας της ενότητας “Πνευματική ζωή, Γράμματα και Τέχνες στην Ελλάδα τον 19ο αιώνα” στο μάθημα της ιστορίας Γ΄ Γυμνασίου». Η εργασία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Έρευνα με έμφαση στη Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας σε μαθητές και ενήλικες» διάρκειας 400 ωρών.
- «Αρχέτυπο διδασκαλίας της ενότητας “Η Καλλιπάτειρα” στο μάθημα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας Β΄ Γυμνασίου». Η εργασία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος «Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας» διάρκειας 400 ωρών.
- «Αρχέτυπο διδασκαλίας της ενότητας “Λυσίου “Υπέρ Μαντιθέου”, §§ 20-21” στο μάθημα των αρχαίων ελληνικών Β΄ Λυκείου». Η εργασία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος «Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας» διάρκειας 400 ωρών.
- «Αρχέτυπο διδασκαλίας της ενότητας “Η Ελένη και η καταστροφή της Τροίας” στο μάθημα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας Γ΄ Γυμνασίου». Η εργασία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος «Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας» διάρκειας 400 ωρών.
- «Οι στάσεις των φιλολόγων απέναντι στη χρήση του διαδραστικού πίνακα στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων»: εργασία κατά το 1ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μεθόδοι Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (υπεύθυνος καθηγητής: Κωνσταντίνος Δημόπουλος)
- «Στρατηγική διδασκαλίας της παρατήρησης και της έκφρασης: Έλεγχος της ποιότητάς της»: εργασία κατά το 1ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (υπεύθυνος καθηγητής: Ιωάννης Σαλβαράς)
- «Αξιολόγηση της μελέτης: Όταν οι δάσκαλοι γνωρίσουν την εργασία του Πιαζέ, τότε ποτέ πια δεν θα αντιμετωπίσουν τους μαθητές τους με τον ίδιο τρόπο όπως πριν: Συζητήστε αυτήν την άποψη»: εργασία κατά το 1ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Σεμινάριο 1: Θεματικά πεδία κατεύθυνσης – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (υπεύθυνος καθηγητής: Κώστας Ιεροκηπιώτης)
- «Αξιολόγηση της μελέτης: Επάγγελμα, επαγγελματισμός και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών»: εργασία κατά το 1ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Σεμινάριο 1: Θεματικά πεδία κατεύθυνσης – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (υπεύθυνος καθηγητής: Κώστας Ιεροκηπιώτης)
- «Τα στάδια εργασίας στη συγγραφή μελέτης»: εργασία κατά το 1ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Σεμινάριο 1: Θεματικά πεδία κατεύθυνσης – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (υπεύθυνος καθηγητής: Κώστας Ιεροκηπιώτης)
- «Παρατήρηση και Αξιολόγηση της διδασκαλίας: Έκθεση αξιολόγησης»: εργασία κατά το 2ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Παρατήρηση και Αξιολόγηση της Διδασκαλίας – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (υπεύθυνος καθηγητής: Λεύκιος Νεοφύτου)
- «Σχέδιο έρευνας / αξιολόγησης του μεντορικού έργου με τη διδακτική δεξιότητα «Κάνω τα παιδιά να διερευνήσουν»»: εργασία κατά το 2ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Παιδαγωγική και Διδακτική Καθοδήγηση – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (υπεύθυνος καθηγητής: Ιωάννης Σαλβαράς)
- «Συγγραφή δοκιμίου αξιολόγησης»: εργασία κατά το 2ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (υπεύθυνη καθηγήτρια: Έλενα Παπαναστασίου)
- «Οργάνωση και ανάλυση ποιοτικών δεδομένων»: εργασία κατά το 2ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Σεμινάριο 2: Οργάνωση και Ανάλυση Ποιοτικών Δεδομένων – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (υπεύθυνη καθηγήτρια: Κάκια Αγγελίδου)
- «Οργάνωση και ανάλυση ποσοτικών δεδομένων»: εργασία κατά το 3ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Σεμινάριο 3: Οργάνωση και Ανάλυση Ποσοτικών Δεδομένων – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (υπεύθυνη καθηγήτρια: Ειρήνη Παπαϊερωνύμου)
- «Η αξιοποίηση των ψηφιακών κόμικς στην εκπαίδευση»: εργασία κατά το 3ο εξάμηνο των σπουδών μου στο μάθημα Νέες Τεχνολογίες στη Μάθηση – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία Σολωμού)