Στο πλαίσιο του διαγωνισμού Young Business Talents μαθητές από 15 μέχρι 22 χρονών, προερχόμενοι από Λύκεια κι επαγγελματικά κέντρα εκπαίδευσης, χωρίζονται σε ομάδες των 3-4 ατόμων. Κάθε ομάδα καλείται να διαχειριστεί τη δική της εικονική εταιρία και να λάβει αποφάσεις
Σχολική Εκδήλωση για το 1821
«Βουλή των Εφήβων»
Η Ελληνική Μυθολογία ως Πηγή Καλλιτεχνικής Έμπνευσης
![Η Ελληνική Μυθολογία ως Πηγή Καλλιτεχνικής Έμπνευσης Η Ελληνική Μυθολογία ως Πηγή Καλλιτεχνικής Έμπνευσης](http://users.sch.gr/paneirini/wp-content/uploads/2018/01/12_Theoi_tou_Olumpou_02-270x211.jpg)
Το σχολικό έτος 2016-2017 υλοποιήθηκε στο 4ο Λύκειο Τρίπολης πολιτιστικό πρόγραμμα με Τίτλο «ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ ΠΗΓΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ». Στο πλαίσιο του προγράμματος πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στη Ρώμη και τη Φλωρεντία όπου οι μαθητές μας επισκέφτηκαν, μεταξύ αλλων, τα
Αφιέρωμα στο Πολυτεχνείο
Tοπικά Προϊόντα και Ανάπτυξη
Τι είναι πληθωρισμός;
Οι οικονομολόγοι συχνά αναφέρουν οτι ο πληθωρισμός ειναι απο τα σημαντικότερα προβλήματα μιας οικονομίας . Γιατι; Πως δημιουργείται; Τι μπορούμε να κάνουμε για τον περιορίσουμε;;; Το παρακάτω βίντεο σας βοηθάει να κατανοήσετε τα βασικά για το πληθωρισμό. Το έχετε δει;;;
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Το πρώτο κεφάλαιο στις Αρχες Οικονομικής Θεωρίας είναι μια εισαγωγή στην οικονομική επιστήμη. Οι μαθητές γνωρίζουν βασικές εννοιες των οικονομικών οπως: ανάγκες, αγαθά, πραγματικό ή εναλλακτικό κόστος , παραγωγικές δυνατότητες, καταμερισμός εργασίας και οικονομικό κύκλωμα. Παρακάτω μπορείτε να δείτε μια
Ενα οικονομικό βιβλίο για εφήβους: «Μιλώντας στην κόρη μου για την οικονομία»
Το βιβλίο προσπαθεί να εξηγήσει τα μεγάλα οικονομικά ζητήματα σε μια γλώσσα που να μπορουν να κατανοήσουν οι έφηβοι. Όπως υποστήρίζει ο συγγραφέας «Όποιος δεν µπορεί να εξηγήσει µε απλά λόγια δύσκολες έννοιες σε νέους ανθρώπους απλά δεν τις κατανοεί
H Οικονομική Εκπαίδευση στην Κύπρο
Τα νέα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίου και Λυκείου στην Κύπρο περιλαμβάνουν τα παρακάτω οικονομικά μαθήματα: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ