Αρχική

 

Βιβλία

 

Δημοσιεύσεις

 

Σκέψεις

 

Εκδηλώσεις

 

Βιογραφικό

 

Επικοινωνία

 

Χρονογράφημα της Παναγιώτας Π. Λάμπρη

Διακοπή νερού, (19-4-2021)

 

Δημοσιεύτηκε: Προσωπική μου σελίδα στο fb, 20-4-2021.

 

   Η Ευτέρπη έχει έντονη οικολογική συνείδηση! Κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της, ώστε το αποτύπωμα που αφήνει στο περιβάλλον να έχει όσο γίνεται περισσότερα θετικά αποτελέσματα. Κάθε υλικό που μπορεί να ανακυκλωθεί, ποτέ δεν θα βρεθεί στα σκουπίδια της! Και το νερό πάντα με σεβασμό το διαχειρίζεται, όχι μόνο γιατί γνωρίζει την αξία του, αλλά επειδή νοιάζεται να υπάρχει και για τις επόμενες γενιές και, φυσικά, επειδή είναι εις γνώση της ότι πολλοί άνθρωποι στον πλανήτη δεν έχουν εύκολη πρόσβαση σ’ αυτό!

   Καλά κι άγια όλα αυτά! Όταν όμως ξυπνάει κάποια πρωινά κι ο Δήμος έχει κόψει απροειδοποίητα το νερό εξανίσταται! Νιώθει πως δεν υπάρχει σεβασμός σ’ αυτή και σ’ όλους τους γείτονές της ως καταναλωτών της συγκεκριμένης Δημοτικής Εταιρείας.  

   ‒ Πώς είναι δυνατόν, λέει στον άνδρα της, να κόβουν το νερό χωρίς καμία ειδοποίηση! Δεν είναι μία, δεν είναι δύο οι φορές που το κάνουν! Δεν σκέφτονται ότι κάποιος μπορεί να κάνει το λουτρό του και θα μείνει με τις σαπουνάδες, ότι κάποιος άλλος θα θέλει να πιει ένα ποτήρι νερό, μόλις ξυπνήσει, ή να πάρει τα προγραμματισμένα χάπια του,…, ή ό,τι άλλο τέλος πάντων! Δε γίνεται, σήμερα θα τους τηλεφωνήσω…

   ‒ Τηλεφώνησε, αλλά δεν βλέπω πως θ’ αλλάξει κάτι! Σκέψου ότι σήμερα επισκευάζουν για πολλοστή φορά το ίδιο σημείο! Και φυσικά όσες φορές έγινε διακοπή, ακόμα και για πολλές ώρες, δεν σκέφτηκαν να ειδοποιήσουν! Δεν θυμάσαι την άλλη φορά που τους τηλεφώνησα και μου είπαν πως είχε ανακοινωθεί η διακοπή στην τηλεόραση! Φέξε μου και γλίστρησα! Λες κι όλοι είμαστε καρφωμένοι μπροστά στην οθόνη, σ’ όλα τα κανάλια και κάθε στιγμή! 

   ‒ Καλά, εδώ έχει ψηφιοποιηθεί το μεγαλύτερο μέρος της δημόσιας διοίκησης, αυτοί δεν μπορούν να κάνουν κάτι ανάλογο; Ας στείλουν ένα SMS, βρε αδερφέ, να ειδοποιήσουν, ας πούμε, πως σε μισή ώρα θα διακόψουν την παροχή νερού! Αυτό για τις έκτακτες περιπτώσεις! Αν πρόκειται για προγραμματισμένη και χρονοβόρα παρέμβαση στο δίκτυο ύδρευσης, είναι κάτι περισσότερο από αναγκαία η ενημέρωση! Πάω να τηλεφωνήσω…

   Αμέσως κάλεσε τον αριθμό των βλαβών. Σε λίγο απάντησε μια ευγενική γυναικεία φωνή. Της εξέθεσε το πρόβλημα και κυρίως της ζήτησε να μεταφέρει το παράπονό της στους ιθύνοντες. Η υπάλληλος είπε πως το έκανε – πολύ σύντομα, σκέφτηκε η Ευτέρπη! –, και χωρίς να ζητήσει συγγνώμη εκ μέρους της Εταιρείας για την ταλαιπωρία, τη ρώτησε αν θέλει να της πει πόσο θα διαρκέσει η διακοπή, αν και η βλάβη είναι μεγάλη! Αφού έμαθε στο περίπου και τον εν λόγω χρόνο, η Ευτέρπη επέμενε στη μεταφορά του αιτήματός της στους αρμόδιους και η συνομιλία έληξε.

   Από τον τρόπο που της απαντούσε η υπάλληλος, είχε αμφιβολία αν το αίτημά της θα μεταφερόταν στ’ αυτιά των ιθυνόντων. Έτσι, δεν αρκέστηκε στο τηλεφώνημα! Εντός ολίγου έστειλε ηλεκτρονικό μήνυμα στην υπηρεσία!

   Ακόμα περιμένει απάντηση…  

   Φαίνεται πως είχε δίκιο ο άντρας της!