Άγρια Φύση

Ένα ταξίδι για τους λάτρεις των τοπίων.Η επαφή με τη φύση θα σας φέρει σε άμεση επαφή με τον ίδιο σας τον εαυτό, τις σκέψεις, το σώμα και τα συναισθήματά σας.  Θα σας προσφέρει μία αίσθηση ελευθερίας και άμεσης ευεξίας. Σε αυτούς τους μαγικούς τόπους, θα βρείτε την  ψυχική σας γαλήνη μακριά από πιέσεις και άγχη της καθημερινότητας. Το φως του ήλιου, ο καθαρός αέρας, η επαφή με τα ζώα, η αίσθηση του νερού πάνω στο σώμα θα λειτουργήσουν θετικά στην ψυχική αλλά και σωματική σας υγεία.

Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

Βασικός σκοπός του Προγράμματος Σπουδών της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη είναι η διαμόρφωση του αειφόρου σχολείου, δηλ. του σχολείου το οποίο αποτελεί ένα μοντέλο οργανισμού που προωθεί την αειφορία και την υιοθετεί στη σχολική ζωή. Επιδιώκει, να δημιουργήσει μέσα στο σχολείο μακροχρόνια και σταδιακά μια περιβαλλοντική κουλτούρα και ένα ήθος προσανατολισμένο προς την αειφορία. Να το καταστήσει οργανισμό μάθησης μέσω του οποίου όλοι όσοι συμμετέχουν σε αυτό θα μπορούν να μαθαίνουν, να δημιουργούν, να ενεργούν, να επιλέγουν με γνώμονα την προάσπιση του περιβάλλοντος και του δικαιώματος όλων μας να ζούμε σε συνθήκες οικονομικής, πολιτιστικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής αειφορίας.

Juzz music

Αν και υπάρχει μεγάλη δυσκολία να οριστεί η Τζαζ στο σύνολό της, ένας ορισμός που διευκρινίζει εν μέρει το περιεχόμενό της είναι ότι πρόκειται για μία μουσική στην οποία ο μουσικός εκτελεί μελωδικές παραλλαγές πάνω σε μία δεδομένη αρμονική βάση και αυτό σε διάλογο με τον ρυθμικό παλμό. https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CE%B6%CE%B1%CE%B6

Βέβαια, από το δεύτερο μισό του 20ού αιώνα και μετά, όταν η αβάν γκαρντ της τζαζ απέρριψε το προκαθορισμένο αρμονικό πρότυπο, ο ορισμός αυτός δεν θεωρείται επαρκής για όλα τα είδη της Τζαζ.Ένας σημαντικός συνθέτης και πιανίστας της Τζαζ, ο Τελόνιους Μονκ (Thelonious Monk, 19171982) είχε πει:«Η Τζαζ είναι Ελευθερία».

 

Το σχολείο

6.2.2 Το σχολείο – η εκπαίδευση

vΣχολικό περιβάλλον και η σχολική ζωή

vΟ ρόλος του στη διαμόρφωση της ιδιότητας του πολίτη

vΣυνύπαρξη μαθητών

vΣχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών

vΣχολικές εκδηλώσεις

Δεν γεννιόμαστε αλλά γινόμαστε πολίτες