Category: Διαφυλικές σχέσεις στην εφηβεία Published: Wednesday, 04 February 2015 Written by Γεώργιος Παπαλουκάς

Η Αξιολόγηση των μαθητών γίνεται σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στο βιβλίο εκπαιδευτικού "Η καινοτομία των ερευνητικών εργασιών στο νέο λύκειο", Τέταρτο κεφάλαιο "Αξιολόγηση Ερευνητικών Εργασιών".

Σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στην εγκύκλιο 141285/Γ2/08-09-2014 " Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας (project) της Α΄ και Β΄τάξης Γενικού Λυκείου και Α΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2014-2015" άρθρο 9 "Ανάρτηση στο Διαδίκτυο των Ερευνητικών Εργασιών" προχωρούμε στην ανάρτηση των εργασιών των μαθητών στο Διαδίκτυο (στον δικτυακό τόπο του διδάσκοντος στο ΠΣΔ και στην ιστοσελίδα του σχολείου στο ΠΣΔ (link)) με σκοπό την ευρύτερη διάχυση των μαθητικών εργασιών, μετά τη δημόσια παρουσίασή τους.

Σημειώνεται ότι η δουλειά των μαθητών δεν περιορίζεται στο ψηφιακό τέχνημα ή στο υπόλοιπο ψηφιακό υλικό αλλά είναι πολλαπλάσια (π.χ. δεν είναι δυνατό να αναρτηθεί ο ατομικός και ομαδικός φάκελος των μαθητών).

Το υλικό κατηγοριοποιείται ανά ομάδα εκτός από την ερευνητική έκθεση που αφορά την ολομέλεια.

Η ερευνητική εργασία είναι ημιτελής και στόχος του εποπτεύοντος καθηγητή και των μαθητών είναι να την ολοκληρώσουν στο Β' Τετράμηνο, αφού λάβουν την σχετική έγκριση επέκτασης από τον Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου.

Hits: 147