Category: Διαδικαστικά ειδικότητας Published: Wednesday, 18 October 2017 Written by Γεώργιος Παπαλουκάς

Ύλη μαθημάτων ειδικότητας Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής - Γ' Εξάμηνο

Τίτλος Μαθήματος: Εργαλεία Κατασκευής Παιχνιδιών Ι (Unreal Editor, Half Life,

Doom Editor)

Διάρκεια κατάρτισης: 42/εξάμηνο, 3/εβδομάδα

Τύπος μαθήματος: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ

Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικίωση του καταρτιζόμενου με το περιβάλλον των σύγχρονων προγραμμάτων δημιουργίας παιχνιδιών και η εισαγωγή του στην ανάπτυξη και παραγωγή τροποποιημένων ή νέων πιστών (mod). Ο εκπαιδευτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε οποιαδήποτε από τις γνωστές πλατφόρμες υλοποίησης.

Η παρακάτω ύλη δίνεται ενδεικτικά για τον Unreal Editor:

Εισαγωγή στον Unreal Editor

Το Interface

Viewports

BSP Brushes

Level Design

Static Meshes

Εισαγωγή

Ο static mesh browser

Σχεδιάζοντας αντικείμενα στο 3D Studio Max για το Unreal

Συγκρούσεις Αντικειμένων (Collision Detection)

Δίνοντας υφή (Texturing)

Βασικός Φωτισμός

Δημιουργώντας βίντεο ακολουθίες μέσα στο παιχνίδι με το Matinee

Εισαγωγή

Ο Scene Manager

Actions

Sub Actions

Scripted Sequences

Scripted Triggers ? Sound Effects

Terran Creator

Unreal Script Βελτιώνοντας τον κώδικα μας

 

Τίτλος Μαθήματος: Εργαλεία Δημιουργίας Τρισδιάστατων Γραφικών Ι (3DSMAX)

Διάρκεια κατάρτισης: 42/εξάμηνο, 3/εβδομάδα

Τύπος μαθήματος: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ

Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση του σπουδαστή, με τον τρόπο κατασκευής τρισδιάστατων μοντέλων, τις βασικές τεχνικές φωτισμού, τις κάμερες και την κίνηση καθώς και το texturing και τη διαδικασίας του rendering.

Βασικές αρχές αντικειμένων και κίνησης σε χώρο τριών διαστάσεων

Περιβάλλον εργασίας

Δημιουργία και επεξεργασία μοντέλου

Υλικά ? Φωτισμοί ? Μηχανές λήψης

Βασικές μέθοδοι κίνησης

Ειδικές μέθοδοι κινησης (Inverse Kinematics, ...)

Σύνθεση σκηνών

Διαδικασία Rendering 

Hits: 6