Ύλη μαθημάτων ειδικότητας Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής - Γ' Εξάμηνο
Τίτλος Μαθήματος: Εργαλεία Κατασκευής Παιχνιδιών Ι (Unreal Editor, Half Life,
Doom Editor)
Διάρκεια κατάρτισης: 42/εξάμηνο, 3/εβδομάδα
Τύπος μαθήματος: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικίωση του καταρτιζόμενου με το περιβάλλον των σύγχρονων προγραμμάτων δημιουργίας παιχνιδιών και η εισαγωγή του στην ανάπτυξη και παραγωγή τροποποιημένων ή νέων πιστών (mod). Ο εκπαιδευτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε οποιαδήποτε από τις γνωστές πλατφόρμες υλοποίησης.
Η παρακάτω ύλη δίνεται ενδεικτικά για τον Unreal Editor:
Εισαγωγή στον Unreal Editor
Το Interface
Viewports
BSP Brushes
Level Design
Static Meshes
Εισαγωγή
Ο static mesh browser
Σχεδιάζοντας αντικείμενα στο 3D Studio Max για το Unreal
Συγκρούσεις Αντικειμένων (Collision Detection)
Δίνοντας υφή (Texturing)
Βασικός Φωτισμός
Δημιουργώντας βίντεο ακολουθίες μέσα στο παιχνίδι με το Matinee
Εισαγωγή
Ο Scene Manager
Actions
Sub Actions
Scripted Sequences
Scripted Triggers ? Sound Effects
Terran Creator
Unreal Script Βελτιώνοντας τον κώδικα μας
Τίτλος Μαθήματος: Εργαλεία Δημιουργίας Τρισδιάστατων Γραφικών Ι (3DSMAX)
Διάρκεια κατάρτισης: 42/εξάμηνο, 3/εβδομάδα
Τύπος μαθήματος: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ
Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση του σπουδαστή, με τον τρόπο κατασκευής τρισδιάστατων μοντέλων, τις βασικές τεχνικές φωτισμού, τις κάμερες και την κίνηση καθώς και το texturing και τη διαδικασίας του rendering.
Βασικές αρχές αντικειμένων και κίνησης σε χώρο τριών διαστάσεων
Περιβάλλον εργασίας
Δημιουργία και επεξεργασία μοντέλου
Υλικά ? Φωτισμοί ? Μηχανές λήψης
Βασικές μέθοδοι κίνησης
Ειδικές μέθοδοι κινησης (Inverse Kinematics, ...)
Σύνθεση σκηνών
Διαδικασία Rendering
Οδηγός ειδικότητας (αντιστοίχιση με παλιές ειδικότητες)
Ωρολόγιο πρόγραμμα ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Για να δείτε την κατανομή ωρών σε μαθήματα της ειδικότητας Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής (Πολυμέσα/ Web Designer - Developer /Video Games) για όλα τα εξάμηνα πατήστε εδώ.