
Από τον Αλγόριθμο μέχρι το Robot
Ο μαθητής ξεχωρίζει τι είναι και τι δεν είναι ρομπότ. Ο μαθητής εξοικειώνεται με έννοιες όπως Πρόβλημα, Αλγόριθμος, Εντολές, Πρόγραμμα, Ρομπότ μέσα από παραδείγματα που συναντά στην καθημερινότητα του. Παίζει εκπαιδευτικά επιγραμμικά (online) παιχνίδια που βασίζονται στη συγγραφή και εκτέλεση εντολών κίνησης. Τις κινήσεις εκτελεί μια φιγούρα, το "εικονικό" ρομπότ. Επινοεί αλγορίθμους για τη λύση απλών προβλημάτων, τους διατυπώνει με ελεύθερο κείμενο ή φυσική γλώσσα κατά βήματα. Με άλλα λόγια κάνει επιστήμη το βίωμά του.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ & ΡΟΜΠΟΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ by GeorgePapaloukas on Scribd
Εργασίες στην η Τάξη
Δείτε την εκφώνηση της 1ης εργασίας και υποβάλετε την απάντησή σας στο Επινοώ Αλγορίθμους
Δείτε την εκφώνηση της 2ης εργασίας και υποβάλετε την απάντησή σας στο Γλώσσες προγραμματισμού και λογότυπά τους
(μόνο για μαθητές)
Hits: 156