Category: Ρομποτική... αλλιώς Published: Wednesday, 21 April 2021 Written by Γεώργιος Παπαλουκάς

Προγραμματίζω φιγούρες του υπολογιστή

Πριν περάσουμε στον προγραμματισμό ρομπότ είναι σημαντικό να εξοικειωθούμε με τον προγραμματισμό στον υπολογιστή. Θα μας βοηθήσουν οι online (επιγραμμικές) πλατφόρμες code.org και lightbot.

Στο Minecraft: Υδάτινο Ταξίδι θα ζήσουμε περιπέτειες στη θάλασσα ενώ στο Προγραμματίστε με την Έλσα και την Άννα θα γλιστρήσουμε στον πάγο.

Τέλος, το Lightbot είναι μια συμπαθητική φιγούρα ρομπότ, που του αρέσει να φωτίζει το στόχο του.

Όλα τα παραπάνω εντάσσονται στη διδακτική ενότητα Υπολογιστικές συσκευές & Ρομποτικά συστήματα. Μέσα σε αυτά θα ανακαλύψουμε έννοιες που διδαχτήκαμε, όπως πρόβλημα (εκφώνηση), αλγόριθμος, χρήστης, προγραμματιστής, εντολές, πρόγραμμα, κώδικας κ.λπ.

Είναι πολύ σημαντικό να μάθουμε να χρησιμοποιούμε σωστά τις λέξεις στην Πληροφορική, σε κάθε άλλη επιστήμη και φυσικά στην καθημερινότητά μας!

Εργασίες στην η Τάξη

Η βασική σου εργασία είναι να παίξεις με τις παραπάνω πλατφόρμες και να μας δείξεις σε ποια πίστα έφτασες. Σε παρακαλώ να μην το παρακάνεις, 5 ή 6 πίστες σε κάθε παιχνίδι είναι καλά.

Στην τελευταία πίστα θα "φωτογραφίσεις" την επιτυχία σου και θα την ανεβάσεις. Το πώς θα τα καταφέρεις θα το δεις στις αναλυτικές οδηγίες, στην εργασία σου στην η Τάξη πατώντας εδώ!

Περιμένω με αγωνία να μάθω αν τα κατάφερες!

 

Hits: 204