Ορισμός Βαρύκεντρο

Συμπληρώνω τα παρακάτω κενά, ώστε να προκύψουν αληθείς προτάσεις.

Οι διάμεσοι ενός τριγώνου διέρχονται από το ίδιο σημείο, βαρύκεντρο του οποίου η απόσταση από κάθε κορυφή είναι τα ____________ του μήκους της αντίστοιχης διαμέσου, δηλαδή:

Αν  Θ  είναι  το  βαρύκεντρο του τριγώνου ΑΒΓ,  τότε έχω ότι:

ΑΘ=_______________      ΒΘ=_______________  ΓΘ=_______________

 

Πηγή

Θετικοί και αρνητικοί αριθμοί

Το παρόν θέμα (μάθημα) αποτελεί μέρος του κεφαλαίου: Θετικοί και αρνητικοί αριθμοί.

Σκοποί:

1. Οι μαθητές να κατανοήσουν την ανάγκη εισαγωγής των αρνητικών αριθμών.

 2. Οι μαθητές να εκφράζουν μεγέθη ή μεταβλητές μεγεθών με θετικούς ή αρνητικούς αριθμούς.

 3. Οι μαθητές να παριστάνουν ένα ρητό αριθμό με σημείο ενός άξονα.

Διδακτικοί στόχοι: Μετά το πέρας της διδασκαλίας, οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να:

              1. αναγνωρίζουν τους θετικούς και τους αρνητικούς αριθμούς.

              2. αναγνωρίζουν τους φυσικούς, ακέραιους και ρητούς αριθμούς.

              3. χρησιμοποιούν τους ρητούς αριθμούς στην καθημερινότητα τους.

              4. διακρίνουν αν δύο μη μηδενικοί ρητοί αριθμοί είναι ομόσημοι ή ετερόσημοι.

              5. τοποθετούν ρητούς αριθμούς σε σημεία μιας ευθείας.

6. βρίσκουν την τετμημένη ενός σημείου της ευθείας των ρητών αριθμών και αντιστρόφως.

              7. διατυπώνουν τους ορισμούς του μαθήματος.

Διδακτικές τεχνικές / μέθοδοι:  Καταιγισμός ιδεών, εισήγηση, ομάδες συνεργασίας, συζήτηση, επίδειξη.

Ψηφιακά εργαλεία / τεχνικές:    Power point  και  geogebra.

Εποπτικά και διδακτικά μέσα:   Πίνακας, υπολογιστής, βιντεοπροβολέας και φύλλο εργασίας.

Διάσημοι Μαθηματικοί

carl friedrich gauss