18/09/08 |
|
Εισήγηση στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο
Σχολικών Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Κόρινθος 23-25
Σεπτεμβρίου 2005 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ, Εισήγηση στο 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ε.Ε.Φ, Λάρισα 30 Μαρτίου-2 Απριλίου 2006 Ανίχνευση των αντιλήψεων των μαθητών για το ηλεκτρικό κύκλωμα με σκοπό το σχεδιασμό κατάλληλων διδακτικών παρεμβάσεων, Εισήγηση στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ε.ΔΙ.Φ.Ε., Βόλος 7-9 Απριλίου 2006 Νέες Τεχνολογίες και Σχολικές Δραστηριότητες, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ, Κιλκίς Φεβρουάριος - Ιούλιος 2006 Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στη διδακτική των Φυσικών Επιστημών στο Σχολικό Εργαστήριο Φ. Ε. – μια μελέτη περίπτωσης, Εισήγηση στο 10ο Κοινό Συνέδριο Ελλήνων και Κυπρίων Φυσικών, Κέρκυρα 2007 Μια πρόταση καινοτόμου διδακτικής προσέγγισης της αστρονομίας σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, μέσα από σχολικά προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, Εισήγηση στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ερασιτεχνικής Αστρονομίας, Πάτρα 5-7 Οκτωβρίου 2007 Το περιβάλλον Squeak Etoys ως εργαλείο ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού διερευνητικού χαρακτήρα, για την υποστήριξη της διδασκαλίας της Φυσικής σε μαθητές της Β’ Γυμνασίου, Εισήγηση στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ. Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική πράξη. Σύρος 4-6 Μαΐου 2007Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης των Τ.Π.Ε. στις σχολικές δραστηριότητες, Εισήγηση στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ. Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική πράξη. Σύρος 4-6 Μαΐου 2007
|
|
Η ιστοσελίδα ενημερώθηκε στις 13/9/2007