Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό

Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό (2 ώρες)

  1. ΜΑΘΗΜΑ 1:Η ώρα του κώδικα – Α,Β τάξη – Επίλυση προβλήματος με puzzle
  2. ΜΑΘΗΜΑ 2:Η ώρα του κώδικα – Β τάξη – Καλλιτέχνης
  3. ΜΑΘΗΜΑ 3 : W3Schools Code Game (ένα ευχάριστο παιχνίδι για τα πρώτα βήματα προγραμματισμού)
  4. ΜΑΘΗΜΑ 4Παιχνίδια προγραμματισμού για παιδιά 4-9 ετών (kidlocoding)
  5. ΜΑΘΗΜΑ 5 :Παιχνίδια προγραμματισμού για παιδιά 4-9 ετών (kidlocoding)
  6. Βασικός Προγραμματισμός ρομπότ (φωτοδεντρο)
  7. Προγραμματίστε το ρομπότ (Προγραμματίστε το ρομποτάκι  κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα! Βοηθήστε το να πάει στο σωστό τετραγωνάκι αφού κάνετε πρώτα σωστά την πρόσθεση! )
  8. Προγραμματίστε τη μελισσούλα Bee-Bot (Πατήστε κλικ πάνω στην εικόνα και προγραμματίστε τη μελισσούλα Bee-Bot να φτάσει στο σωστό σημείο!)  
  9. BE BOT (scratch)
  10. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΩ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ ΜΟΥ