Ο Πόλλις Αδαμαντόπουλος γεννήθηκε στη Σάμο το 1972. Ξεκίνησε τις μουσικές του σπουδές στην ηλικία των 6 χρονών στην Αθήνα, αρχικά με τους Ν. Καψωμένο (θεωρητικά) και Ο. Πολιτοπούλου (πιάνο).
Από το 1989 συνεχίζει τις μουσικές του σπουδές στη Θεσσαλονίκη με τους Χρ. Σαμαρά (θεωρητικά) και Agnes Toot (πιανο). Μελέτησε πιάνο με κορυφαίους δασκάλους στο πιάνο (Κ. Κούνιου, Ν. Ζέρβα, Μ. Χριστοφή κ.α) και το 1996 ολοκλήρωσε τις μουσικές του σπουδές στην Ελλάδα από το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης με τους Ν. Κόκκα (πιάνο), Ν. Τασόπουλο (πιάνο), Κ. Γριμάλδη (θεωρητικά) και Κ. Σιέμπη (θεωρητικά).
Το 1996 παρακολούθησε μαθήματα σύνθεσης στις τάξεις σύνθεσης του Χρ. Σαμαρά και με υποτροφία της κυβέρνησης του Λουξεμβούργου έγινε δεκτός στο Conservatoire de Musique του Λουξεμβούργου, όπου τελείωσε τα Cours Internationaux de Perfectionnement Musical με τον Th. Bikis (πιάνο).
Το 1999 ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Richard Strauß Conservatorium του Μονάχου με τον G. Wewezow (major in Klavier) και επιστρέφει στην Ελλάδα για την ολοκλήρωση των σπουδών του στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης (Σχολή Καλών Τεχνών-Τμήμα Μουσικών Σπουδών).
Παρακολούθησε σεμιναριακά μαθήματα στο πιάνο με τους Δημήτρη Σγούρο, Claude Helfer, Leon Fleischer και άλλους.
Έως το 2000 εμφανίστηκε με ατομικά ρεσιτάλ και με συναυλίες μουσικής δωματίου σε πολλές πόλεις της Γερμανίας, του Λουξεμβούργου, στη Σόφια, και στις Βρυξέλλες.
Από το 2000 ασχολείται με μουσικές εφαρμογές σε προγραμματιστικό περιβάλλον παρακολουθώντας σεμινάρια αξιοποίησης των ηλεκτρονικών υπολογιστών στη μουσική παραγωγή και στη μουσική εκπαίδευση:
και σεμινάρια σύνθεσης μουσικής 20ου αιώνα και ηλεκτρονικής μουσικής:
συμμετέχοντας παράλληλα σε πολλούς διεθνείς διαγωνισμούς μουσικής σύνθεσης και σε πάνω από 150 συναυλίες πολιτιστικών εκδηλώσεων σε όλη την Ελλάδα με μουσικά σύνολα ηλεκτρονικής μουσικής.
Έχει γράψει μουσική για παιδικές θεατρικές παραστάσεις.
Από το 2001 ζει και εργάζεται στην Αθήνα ως καθηγητής πιάνου, ανώτερων θεωρητικών και διευθυντής χορωδιών και μουσικών συνόλων. Διοργανώνει σε συνεργασία με διάφορους εκπαιδευτικούς φορείς της χώρας καλοκαιρινά εκπαιδευτικά σεμινάρια πιάνου με ρεπερτόριο αποκλειστικά του 20ού αιώνα και σεμινάρια σύνθεσης ηλεκτρονικής μουσικής.
Έχει διδάξει μουσικά τεχνολογικά μαθήματα στο Μουσικό Σχολείο Σπάρτης, MIDI τεχνολογία στο ΚΕΚ Εταιρίας Έρευνας και Τεχνολογίας, ανώτερα θεωρητικά και πιάνο σε πολλά ωδεία και μουσικές σχολές της Αττικής, έχει λάβει μέρος σε πολλούς Πανελλήνιους Καλλιτεχνικούς διαγωνισμούς ως διευθυντής μουσικών συνόλων και συνεργάστηκε σε ερευνητικά προγράμματα με το ΙΕΜΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Μουσικής και Ακουστικής) και το ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής).
Από το 2005 διδάσκει ως μόνιμος καθηγητής θεωρητικά ευρωπαϊκής μουσικής στο ΜΣΑ (Μουσικό Σχολείο του Αλίμου).
Είναι μέλος της ΕΕΜΕ (Ελληνική Ένωση για την Μουσική Εκπαίδευση) και ιδρυτικό μέλος της μη κερδοσκοπικής εταιρίας Art Sound, με στόχο τη διάδοση της ηλεκτρονικής μουσικής στην Ελλάδα.
Παράλληλα, ήδη από το 1990 εργάζεται ως μουσικός (συνθέτης, μουσικός εκτελεστής, ενορχηστρωτής) συνεργαζόμενος με πολλούς καταξιωμένους μουσικοσυνθέτες της Ελλάδος και του εξωτερικού σε συναυλίες και δισκογραφικές παραγωγές. Έχει δώσει πάνω από 1.000 συναυλίες με μουσικά σχήματα από διάφορα ήδη μουσικής (jazz, rock, έντεχνο ελληνικό τραγούδι κ.α.) συμμετέχοντας κυρίως ως πιανίστας ή οργανίστας.
Απολυτήριο Λυκείου (2ο Λύκειο Καισαριανής)
Πτυχίο Αρμονίας (καθ. Χρ. Σαμαμάς, Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης)
Πτυχίο Αντίστιξης (καθ. Κ. Γριμάλδη, Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης)
Πτυχίο Φούγκας (καθ. Κ. Γριμάλδη, Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης)
Εισαγωγή στο Τμήμα Σύνθεσης του Νέου Ωδείου Θεσσαλονίκης (καθ. Χρ. Σαμαράς)
Πτυχίο Πιάνου (καθ. Ν. Τασόπουλος, Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης)
Μajor in Klavier (καθ. G. Wewezow, Richard-Strauss-Konservatorium)
Μάστερ του Τμήματος Μουσικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών (Αριστοτελείο Πανεπιστημίο Θεσσαλονίκης)
Μουσική σημειογραφία 20ου αιώνα (καθ. Θ. Αντωνίου)
Σύνθεση Ηλεκτρονική Μουσικής (καθ. Θ. Λώτης)
Cours Internationaux de Perfectionnement Musical (καθ. Theodore Bikis, Conservatoire de la Ville de Luxembourg)
Ηλεκτρονική επεξεργασία ήχου με ψηφιακά και ηλεκτρονικά συστήματα» (Εταιρεία Έρευνας και Επικοινωνίας)
Μουσικά λογισμικά και εφαρμογή τους στην Μουσική Εκπαίδευση (ΥΠΕΠΘ)
Δημιουργία και επεξεργασία Μουσικού κειμένου σε περιβάλλον Η/Υ (ΥΠΕΠΘ)
Εργαλεία Σύνθεσης και Ενορχήστρωσης (ΥΠΕΠΘ)
Η διδασκαλία της Θεωρίας και Πράξης της Ευρωπαϊκής Μουσικής στο Μουσικό Σχολείο (ΥΠΕΠΘ)
Ζητήματα ερμηνείας μέσα από τη Διεύθυνση Χορωδίας και Ορχήστρας (ΥΠΕΠΘ)
Ζητήματα ερμηνείας μέσα από τη Διεύθυνση Χορωδίας και Ορχήστρας (ΥΠΕΠΘ)
Ρώσοι συνθέτες: Sergei Rachmaninoff - Edison Denisov (Α. Καλογεράς)
Προσεγγίζοντας τη Μουσική Baroque (ΥΠΕΠΘ)
Debussy: Το πέρασμα στη σύγχρονη εποχή (Α. Καλογεράς)
Luciano Berio, Σχέση λόγου και μουσικής στα έργα για φωνή (Αλ. Καλογεράς)
7ος Διαγωνισμός Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων (αξιολογητής, ΤΠΕ-Ε)
Νέο Σχολείο (Σχολείο 21ου αιώνα)-Νέο Πρόγραμμα Σπουδών (εκπονητής, ΙΕΠ)
Παιδαγωγικός μετασχολιασμός ψηφιακού υλικού πολιτισμικού περιεχομένου (μετασχολιαστής, ΙΕΠ)
Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (εκπονητής, ΥΠΕΠΘ)
Τα νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών Μαθημάτων Μουσικής Παιδείας για τα Μουσικά Σχολεία, από τη Θεωρία στη Πράξη (εισηγητής, ΥΠΕΠΘ)
8ος Διαγωνισμός Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων (αξιολογητής, ΤΠΕ-Ε)
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας & των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΚΕΚ ΔΕΛΤΑ ΕΠΕ)
Εισαγωγική επιμόρφωση στην Εκπαίδευση (ΟΕΠΕΚ Τρίπολης)
Καλλιτεχνική εκπαίδευση στα ελληνικά σχολεία (διημερίδα ΥΠΕΠΘ)
Δειγματική Διδασκαλία των θεωρητικών της ευρωπαϊκής μουσικής στα πλαίσια του ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ (ημερίδα ΥΠΕΠΘ)
Πιστοποίηση δεξιοτήτων και γνώσεων στις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών (ΥΠΕΠΘ)
Δημιουργία και διαχείριση διαδικτυακών μαθημάτων και την υποστήριξη μαθησιακών δραστηριοτήτων μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Moodle (κύκλος σεμιναρίων)
Αναλυτικά προγράμματα Ιστορίας Μουσικής Α’ Λυκείου (ΥΠΕΠΘ)
Αξιοποίηση τεχνικών Ασύγχρονής και Εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας μέσα από το Περιβάλλον Ηλεκτρονικής Μάθησης Moodle (ΥΠΕΠΘ)
Μια μουσική ανάγνωση στο σύγχρονο σχολείο - Τρόποι προσέγγισης (ΥΠΕΠΘ)
Υπεύθυνοι πολίτες στο Διαδίκτυο (Action Synergy ISD)
Εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε Β1 (Ι.Τ.Υ.Ε. Διόφαντος)
Σύγχρονη και Ασύγχρονη Εξ Αποστάσεως Διδασκαλία (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)
Διδασκαλία αυτοσχεδιασμού α)στο κλασικό πιάνο και β) στη μουσική αγωγή με τα όργανα της τάξης (ΥΠΕΠΘ)
Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών Δήμου Δάφνης (μαθήματα πιάνου, σαξοφώνου, θεωρητικών)
Α΄ Ενιαίο Λύκειο Αιγάλεω (μουσικά μαθήματα γενικής παιδείας)
Γ΄ Γυμνάσιο Πειραιά (μουσικά μαθήματα γενικής παιδείας)
Μουσικό Σχολείο Σπάρτης (μουσικά μαθήματα ειδικής παιδείας)
Μουσικό Σχολείο Αλίμου (μουσικά μαθήματα ειδικής παιδείας)
Συνεργασία με το Ινστιτούτο Έρευνας Μουσικής & Ακουστικής (ειδικός επιστήμονας)
Παιδαγωγικός μετασχολιασμός ψηφιακού υλικού πολιτιστικού περιεχομένου (ειδικός επιστήμονας με την ιδιότητα του μετασχολιαστή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής)
Νέο Σχολείο-Νέο πρόγραμμα Σπουδών (ειδικός επιστήμονας με την ιδιότητα του εκπονητή προγράμματος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής)
Μουσική για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στα Μουσικά Σχολεία (ειδικός επιστήμονας με την ιδιότητα του εκπονητή δειγματικών ψηφιακών σεναρίων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής)
Ήδη από τα μαθητικά χρόνια, η συμμετοχή σε μουσικά σχήματα ήταν αδιάκοπη. Παράλληλα με τις μουσικές σπουδές, ο Πόλλις Αδαμαντόπουλος ίδρυσε ή συμμετείχε σε πάνω από 20 μουσικά σχήματα από όλα τα ήδη μουσικής (έντεχνο, rock, blues, jazz, metal κ.ο) δίνοντας πάνω από 1.000 συναυλίες σε Ελλάδα και εξωτερικό. Τα κυριότερα είναι:
Pollis Adamantopoulos
Athens, GREECE
Email: polladam@sch.gr
Αθήνα, 1986-1989
Μπάντα με ήχο metal.
Ιδρυτικό μέλος της μπάντας ως rhythm guitarist με συναυλιακές εμφανίσεις σε αφιερώματα στις metal μπάντες της εποχής (Manowar, Worlord, Heir Apparent, Grimson Glory κ.α)
Δεν υπάρχει φωτογραφικό και ηχητικό υλικό από αυτή τη περίοδο.
Θεσσαλονίκη, 1990-1993
Τρίο τζαζ σύνολο.
Ιδρυτικό μέλος της μπάντας ως πιανίστας και σαξοφωνίστας σε free jazz, cool jazz και acid jazz ύφος, με πολλές εμφανίσεις σε σχετικές με το ύφος μουσικές σκηνές της πόλης της Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχει ηχητικό υλικό από αυτή τη περίοδο.
Θεσσαλονίκη, 1990-1994
Τετραμελές μουσικό σχήμα σε πανκ-ροκ ήχους
Συμμετοχή ως keyboardist στην επανίδρυση του συγκροτήματος το 1990 με σκοπό την επανεκτέλεση του πρώτου δίσκου και κυκλοφορία της επόμενης διασκογραφικής δουλειάς "Θεατρίνοι".
Δεν υπάρχει φωτογραφικό και ηχητικό υλικό από αυτή τη περίοδο.
Αθήνα, 1999-2012
Στη διάρκεια αυτή ολοκληρώθηκαν 2 δισκογραφικές παραγωγές και δόθηκαν πάνω από 300 συναυλίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Αθήνα, 2012-2019
Οι 40something είναι μια μπάντα αποτελούμενη από καθηγητές και γονείς του Μουσικού Σχολείου Αλίμου, με σκοπό να υποστηρίζει με τις ζωντανές εμφανίσεις της τις δράσεις του σχολείου. Η μπάντα παίζει πάντα αφιλοκερδώς και λαμβάνει μέρος σε πολλές εκδηλώσεις για φιλανθρωπικούς σκοπούς
Πειραιάς, 2018-2020
Οι Doors tribute band ξεκίνησαν ως συγκρότημα αφιέρωμα των The Doors με τον ίδιο ήχο, εξοπλισμό και ενέργεια με τους The Doors στην ακμή τους.
Οι Kount Octopus είναι ένα πρόσφατο μουσικό project που αυτή τη στιγμή ολοκληρώνουν την πρώτη τους δισκογραφική δουλειά και οργανώνουν τις περιοδείες τους.
All Rights Reserved | Design by Poll Adam