Παναγιωτης Ρουσκας, ΠΕ19, Καστορια

...because ...

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς

Γονείς, είναι λάθος να διαβάζετε τα παιδιά σας

E-mail Εκτύπωση PDF

Ένα από τα βασικότερα προβλήματα που ταλανίζουν το πολύπαθο χώρο της εκπαίδευσης είναι και η στάση των γονέων όσον αφορά τη προετοιμασία των παιδιών (διάβασμα) για το σχολείο. Το φαινόμενο αυτό όσο περνάνε τα χρόνια τείνει να γίνει πιο έντονο.

Ο γονέας λοιπόν είναι η πρώτη μορφή παραπαιδείας στην οποία συνηθίζει ένα παιδί και φυσικά ένας από τους βασικότερους λόγους που αργότερα ,όταν ο γονέας αδυνατεί πλέον να στηρίξει μαθησιακά το παιδί ,έρχεται σαν φυσικό επακόλουθο το φροντιστήριο ή το ιδιαίτερο μάθημα.

Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι αυτό που κάνουν έχει πολλές αρνητικές επιπτώσεις .
Καταρχάς έχουμε ακύρωση του εκπαιδευτικού έργου του δασκάλου ή του καθηγητή. Τα παιδιά αντί να σκέφτονται  « πρέπει να προσέξω στο μάθημα γιατί εδώ είναι το μόνο μέρος για να μάθω» επαναπαύονταν στην ιδέα ότι στο σπίτι τα περιμένει το μεσημέρι η μαμά ή ο μπαμπάς για να τους τα πούνε καλύτερα. Έτσι τελικά φτάνουμε σε αυτό τον εκφυλισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας που επικρατεί σήμερα όπου τα παιδιά διδάσκονται στο σπίτι και εξετάζονται στο σχολείο.
Από την άλλη μεριά  δημιουργείται στον εκπαιδευτικό μια εικονική πραγματικότητα της τάξης όπου όλοι σχεδόν οι μαθητές ¨τραβάνε¨ ενώ στην πραγματικότητα υπάρχει ένα σύστημα ¨βαριάς βιομηχανίας¨ από πίσω από γονείς που αφιερώνουν ατελείωτες ώρες για να έχουν τα παιδιά τους σε αυτό το επίπεδο. Έτσι ό εκπαιδευτικός ξεγελιέται από την γενική εικόνα της τάξης του και ανεβάζει κι άλλο το πήχη. Έτσι δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος όπου οι αδυναμίες του κάθε μαθητή δεν φτάνουν ποτέ στον εκπαιδευτικό αλλά μπαλώνονται όπως-όπως από τον γονέα.
 
Επίσης πολλοί γονείς μπαίνουν και στον πειρασμό να διαβάσουν τα παιδιά και στο παρακάτω μάθημα χαλώντας ένα από τα βασικότερα κίνητρα μάθησης : το στοιχείο της έκπληξης για το καινούργιο. Μετά μάλιστα αναρωτιούνται γιατί το παιδί τους βαριέται κατά την παράδοση. 
 
Οι γονείς αυτοί έχουν εντάξει στην καθημερινότητά τους το διάβασμα του παιδιού τους, αφού διαβάσουν πρώτα οι ίδιοι χρησιμοποιώντας και τα σχολικά βοηθήματα που κυκλοφορούν(τα οποία ,όχι τυχαία , απευθύνονται σε αυτούς παρά στα ίδια τα παιδιά) .Φυσικό επακόλουθο ,υποκαθιστώντας τον εκπαιδευτικό του σχολείου ,είναι να συγκρίνονται με αυτόν και να καταφεύγουν συνήθως σε επικριτικά σχόλια για την επάρκεια του και μάλιστα μπροστά στο παιδί τους , ¨πυροβολώντας¨ το παιδαγωγικό  πρότυπο από κοντινή απόσταση. Σε ακραίες μάλιστα περιπτώσεις απαιτούν από τον εκπαιδευτικό αυτόν να προσαρμοστεί ¨στο δικό τους τρόπο¨ και στη δική τους νοοτροπία για το διδασκαλία του μαθήματος. Και φυσικά ένας γονέας που έχει καταναλώσει τόσο χρόνο ,κόπο και συναίσθημα σε μια τέτοια επένδυση περιμένει και την ανάλογη ανταμοιβή, οπότε γίνεται ιδιαίτερα σκληρός όταν αυτή για κάποιους λόγους δεν αποδίδει. Τότε αφού μοιράσει ευθύνες ( στον εκπαιδευτικό και στο παιδί του) καταλήγει να ανεβάσει στροφές στην εκπαίδευση του παιδιού οδηγώντας το ,πολλές φορές, στην εξάντληση και στην απέχθεια για μάθηση.  
 
Η μητέρα ή ο πατέρας παίζοντας  το ρόλο του εκπαιδευτικού καταργεί ,έστω και προσωρινά ,τον ουσιαστικό του ρόλο , του γονιού. Έτσι γίνεται άσκοπη κατανάλωση χρόνου και ενέργειας που θα μπορούσαν να αφιερωθούν στην ανάπτυξη της σχέσης γονέας –παιδί .Υπάρχουν πολλοί γονείς όπου ολόκληρη η σχέση τους με το παιδί εξαντλείται στην κατ’ οίκον εκπαίδευσή του .Οπότε η σχέση αυτή δεν καλλιεργείται σωστά και δεν ωριμάζει. Ο απογαλακτισμός του παιδιού εμποδίζεται με αυτόν τον τρόπο. Και αν ο γονέας βάζει σα προτεραιότητα την πραγματική και ολοκληρωμένη καλλιέργεια  του παιδιού του θα μπορούσε να συζητήσει μαζί του , να παίξει και απλά να περάσει καλά μαζί του. Να κάνουν κάτι μαζί και να το μοιραστούν ξεφεύγοντας από το στερεότυπο του εκπαιδευτή – εκπαιδευόμενου. 
 
Το αξιοπερίεργο της υπόθεσης είναι το εξής: Πως γίνεται και όλοι σχεδόν οι γονείς να φτάνουν σε τέτοιο γνωστικό επίπεδο που να μπορούν να διαβάσουν τα παιδιά τους και μάλιστα και σε μαθήματα που είναι πολύ απαιτητικά όπως τα μαθηματικά ,η φυσική και τα αρχαία; Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα η γύμνια του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Όταν κυριαρχούν η αποστήθιση και οι φροντιστηριακού τύπου αυτοματισμοί τότε δεν είναι καθόλου δύσκολο ακόμα και για έναν ανειδίκευτο γονέα αφού παπαγαλίσει το μάθημα και με τη χρήση ενός σχολικού βοηθήματος να ζητήσει και από το παιδί του να τον μιμηθεί. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι αν είχαμε διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα όπου η μάθηση θα στηριζότανε στην κριτική σκέψη τότε ο γονέας δεν θα μπορούσε εύκολα να υποκαταστήσει τον εκπαιδευτικό. Είναι ,λοιπόν, άκρως επιτακτικό  στα αναλυτικά προγράμματα να υπάρχει συμμετοχή κυρίως των μάχιμων εκπαιδευτικών ¨που μπαίνουν σε τάξη ¨ και που γνωρίζουν καλύτερα τα εκπαιδευτικά θέματα και όχι μόνο των γραφειοκρατών που απέχουν από την παιδαγωγική πραγματικότητα.
 
Έχοντας μιλήσει με πολλά παιδιά που τα διαβάζουν οι γονείς τους (συνήθως η μητέρα ) καταλήγουμε  στα εξής συμπεράσματα:
1) τα παιδιά το θεωρούν αναγκαίο κακό. Νιώθουν ότι χωρίς το διάβασμα των γονέων δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στα μαθήματα του σχολείου.
2) Δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να διαβάσουν μόνα τους.
3)Νιώθουν πολύ μεγάλη πίεση από το γονέα την ώρα που τα διαβάζει και μάλιστα διακατέχονται από πολύ αρνητικά συναισθήματα για κείνον την ώρα αυτή.
4)δεν έχουν αναπτύξει αρκετά τη κριτική σκέψη και έχουν συνηθίσει να μαθαίνουν με τη χρήση της αποστήθισης και της μίμησης.
5)Έχουν βραχυπρόθεσμη μνήμη στα όσα μαθαίνουν από τους γονείς τους
6)παραπονιούνται ότι οι γονείς ¨θέλουν και το και¨ για να είναι ευχαριστημένοι.
7)βαριούνται το μάθημα στην τάξη και δεν έχουν και σε ιδιαίτερη εκτίμηση τους εκπαιδευτικούς του σχολείου τους.
8)τρέμουν στην ιδέα μιας πιθανής σχολικής αποτυχίας τους κυρίως λόγω της απόρριψης που θα βίωναν από τους γονείς τους.
9)δεν το βλέπουν ως ένδειξη φροντίδας των γονέων απέναντι τους .
10)το βασικό κίνητρο τους για να είναι καλοί μαθητές είναι ¨για να μη φωνάζουν οι γονείς τους¨.
 
Αυτό που δεν συνειδητοποιούν οι γονείς είναι ότι δημιουργούν μια εξάρτηση στο  παιδί τους  και ουσιαστικά το μαθαίνουν να περπατάει υποβασταζόμενο από εκείνους. Έτσι αυτό έχει αρνητικές συνέπειες στο να μάθει να στηρίζεται στις δικές του δυνάμεις .Στα παιδιά αυτά υπάρχει συνήθως ένα έλλειμμα αυτοπεποίθησης και αυτενέργειας  και νιώθουν ότι καταρρέουν στη παραμικρή σχολική ή μη αποτυχία. Η σωστή διαχείριση μιας ενδεχόμενης μελλοντικής αποτυχίας μαθαίνεται στο σχολείο κανονικά. Προϋποθέτει όμως ότι στο παιδί έχει επιτραπεί να αποτύχει μερικές φορές. Οι γονείς που δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο στο παιδί τους και καταρρέουν οι ίδιοι όταν συμβαίνει ας γνωρίζουν ότι παίζουν με τη φωτιά. Είναι πολύ επικίνδυνη για τη ψυχική ισορροπία του παιδιού τους η στάση τους αυτή.      
Καμουφλάροντας συνεχώς τις αδυναμίες των παιδιών τους ,εκείνα  ουσιαστικά δεν τις ξεπερνούν ποτέ. Οι γονείς οφείλουν να  βάλουν σε δεύτερη μοίρα την κοινωνική καταξίωση και σε πρώτη την ψυχική ισορροπία και ευτυχία του παιδιού τους. Τέλος οφείλουν να δείξουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα παιδιά τους και στους εκπαιδευτικούς. Ίσως τότε να εκπλαγούν από την βελτίωση των επιδόσεων και των δύο. 
 
Aπό το www.alfavita.gr
Δημήτρης Τσιριγώτης .Φυσικός


 

 

ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΕΚΤΡΩΜΑ "ΕΚΛΕΙΣΕ" ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ!

E-mail Εκτύπωση PDF

 

 

 Δύο χρόνια ζωής «έκλεισε» το μισθολόγιο της εξαθλίωσης (κυρίως για τους έχοντες λίγα χρόνια υπηρεσίας) και καμία βαθμολογική προαγωγή δεν πραγματοποιείται.Μετά την αρχική κατάταξη στις 1-11-2011, ο μόνιμος εκπαιδευτικός συνεχίζει να παραμένει στον ίδιο βαθμό, αφού ο Ν.4024/2011, αναφέρει ότι οποιαδήποτε προαγωγή  στον επόμενο βαθμό γίνεται μετά από αξιολόγηση. Και επειδή το "πάγωμα" αυτό της προαγωγής, "βολεύει" κατά πως φαίνεται το υπουργείο οικονομικών, μην περιμένετε αξιολόγηση για την ώρα. 

Ο εκπαιδευτικός που παραμένει στον ίδιο βαθμό εξελίσσεται μόνο μισθολογικά, όμως, όσο του επιτρέπουν τα Μισθολογικά Κλιμάκια του βαθμού στον οποίο έχει καταταγεί. Συγκεκριμένα οι συνάδελφοι που κατατάχτηκαν στο βαθμό ΣΤ δεν θα πάρουν ποτέ αύξηση, αφού υπάρχει μόνο ένα κλιμάκιο. Στο βαθμό Ε υπάρχουν τρία κλιμάκια οπότε μέσα σε 6 χρόνια  οι συνάδελφοι θα δουν κάποια αύξηση, αλλά μετά ψύξη.Στο βαθμό Δ η κατάσταση είναι περίπου ίδια συγκριτικά με τον προηγούμενο βαθμό. Στο βαθμό Γ υπάρχουν 5 κλιμάκια, που σημαίνει πως οι συνάδελφοι θα έχουν μεγαλύτερη αύξηση των αποδοχών τους σε σχέση με τους συναδέλφους των προηγούμενων περιπτώσεων. Αυτοί, που, κατά την άποψή μου θίγονται λιγότερο, είναι οι συνάδελφοι του Β βαθμού, όπου ο νομοθέτης θέσπισε έως και 9 κλιμάκια. Αυτό, αυτόματα σημαίνει, πως κάθε τρία χρόνια θα υπάρχει αύξηση των αποδοχών τους μέχρι να συνταξιοδοτηθούν. Για τον Α βαθμό δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα, γιατί είναι ο βαθμός που αποδίδεται  στους «λίγους» και «εκλεκτούς»...

Τα μισθολογικά κλιμάκια αποδίδονται ανά διετία για τους βαθμούς Ε, Δ, Γ και ανά τριετία για βαθμούς Β και Α.

ΒΑΘΜΟΙ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ

Στο βαθμό ΣΤ υπάρχει 1 μόνο κλιμάκιο (βασικός βαθμός 0)

Στο βαθμό Ε υπάρχουν 3 κλιμάκια (βασικός βαθμός 0, 1 και 2)

Στο βαθμό Δ υπάρχουν 4 κλιμάκια (βασικός βαθμός 0, 1, 2 και 3)

Στο βαθμό Γ υπάρχουν 5 κλιμάκια (βασικός βαθμός 0, 1, 2, 3 και 4)

Στο βαθμό Β υπάρχουν 9 κλιμάκια (βασικός βαθμός 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 και 8 )

Ανάλογα με το βαθμό και το ΜΚ που έχει ο κάθε εκπαιδευτικός πληρώνεται με τον παρακάτω μισθό:

 

Επίσης, οι κατέχοντες διάφορους τίτλους, έτυχαν ευνοϊκής μεταχείρισης από το νομοθέτη, αφού προστέθηκαν στο συνολικό χρόνο υπηρεσίας για κατάταξη σε βαθμό, ο παρακάτω πλασματικός χρόνος λόγω μεταπτυχιακού, διδακτορικού, απόφοιτοι εθνικής σχολής δημόσιας διοίκησης και απόφοιτοι εθνικού κέντρου δημόσιας διοίκησης:

 2 έτη προστίθενται για μεταπτυχιακό

6 έτη προστίθενται για διδακτορικό

7 έτη προστίθενται για μεταπτυχιακό και διδακτορικό

ΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ:

0-3 έτη Βαθμός ΣΤ

3-9 έτη Βαθμός Ε

9-15 έτη Βαθμός Δ

15-21 έτη Βαθμός Γ

>21 έτη Βαθμός Β

Σας αναφέρω κάποια παραδείγματα κατάταξης εκπαιδευτικών στο νέο μισθολόγιο κατά την 1η Νοέμβρίου 2011, για να καταλάβετε το χαρακτηρισμό έκτρωμα, εξάμβλωμα, τερατούργημα.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 1:

Νηπιαγωγός  με συνολική υπηρεσία 12 έτη, 8 μήνες και 22 ημέρες κατατάχτηκε στο βαθμό Δ (9-15 έτη). Ο πλεονάζων χρόνος στο βαθμό είναι 3 έτη, 8 μήνες και 22 ημέρες, επομένως  έλαβε το ΜΚ1 με ακαθάριστο βασικό μισθό 1409 ευρώ.

Αν είχε διδακτορικό θα κατατάσσονταν στο βαθμό Γ (15-21 έτη), γιατί προστίθενται 6 πλασματικά έτη για το διδακτορικό.  Ο πλεονάζων χρόνος στο βαθμό είναι 3 έτη, 8 μήνες και 22 ημέρες, επομένως έλαβε το ΜΚ1 με ακαθάριστο βασικό μισθό 1.620 ευρώ.   Οι κάτοχοι του διδακτορικού με το προηγούμενο μισθολόγιο έπαιρναν επίδομα 75 ευρώ  το μήνα, ενώ με το νέο μισθολόγιο ο παραπάνω εκπαιδευτικός θα παίρνει 211 ευρώ παραπάνω  το μήνα!  Αν ήταν κάτοχος μεταπτυχιακού θα του είχαν προστεθεί 2 πλασματικά έτη και θα κατατάσσονταν στον ίδιο βαθμό αλλά με ΜΚ 2 και ακαθάριστο βασικό μισθό 1.437 ευρώ, που σημαίνει ότι θα παίρνει 28 ευρώ περισσότερα μηνιαίως,* ενώ με το προηγούμενο μισθολόγιο έπαιρνε επίδομα 45 ευρώ.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2:   

Δασκάλα με συνολική υπηρεσία 13 έτη, 10 μήνες και 2 ημέρες κατατάχτηκε στο βαθμό Δ (9-15 έτη). Ο πλεονάζων χρόνος στο βαθμό είναι 4 έτη, 10 μήνες και 2 ημέρες, επομένως έλαβε το ΜΚ2 με ακαθάριστο βασικό μισθό 1437 ευρώ. Αν ήταν κάτοχος μεταπτυχιακού θα κατατάσσονταν στο βαθμό Γ(15-21 έτη), γιατί προστίθενται 2 πλασμαικά έτη για το μεταπτυχιακό. Ο πλεονάζων χρόνος στο βαθμό είναι 0 έτη, 10 μήνες και 2 ημέρες, επομένως έλαβε το ΜΚ0 με ακαθάριστο βασικό μισθό 1.588 ευρώ.  Οι κάτοχοι του μεταπτυχιακού με το προηγούμενο μισθολόγιο έπαιρναν επίδομα 45 ευρώ μηνιαίως, ενώ με το μισθολόγιο «έκτρωμα» η παραπάνω εκπαιδευτικός θα παίρνει 151 ευρώ παραπάνω το μήνα, ενώ ο εκπαιδευτικός του πρώτου παραδείγματος  με τα ίδια προσόντα παίρνει μόνο 28 ευρώ! *

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 3: 

Συνάδελφος Φυσικής Αγωγής με 14 έτη υπηρεσίας, ο βασικός του ακαθάριστος μισθός είναι 1437 ευρώ. Έχοντας, όμως, μεταπτυχιακό και διδακτορικό, παίρνει ακαθάριστο μισθό 1906 ευρώ. Με το προηγούμενο μισθολόγιο έπαιρνε το λογικό επίδομα των 75 ευρώ και με το νέο μισθολόγιο παίρνει 469 ευρώ επιπλέον.

Οι προαγωγές (άγνωστο αν και πότε θα γίνουν) από βαθμό σε βαθμό, για όλες τις κατηγορίες προσωπικού, γίνονται με βάση ποσόστωση επί των κάθε φορά κρινόμενων, ύστερα από αξιολόγηση ως εξής:

- Από τον Εισαγωγικό Βαθμό ΣΤ στο Βαθμό Ε : μέχρι και 100% των κρινόμενων υπαλλήλων

- Από το Βαθμό Ε στο Βαθμό Δ : μέχρι και 90% των κρινόμενων υπαλλήλων

- Από το Βαθμό Δ στο Βαθμό Γ : μέχρι και 80% των κρινόμενων υπαλλήλων

-Από το Βαθμό Γ στο Βαθμό Β : μέχρι και 60% των κρινόμενων υπαλλήλων

- Από το Βαθμό Β στο Βαθμό Α : μέχρι και 20% των κρινόμενων υπαλλήλων

Τέλος, για την ανάθεση προαιρετικής ή υποχρεωτικής διδασκαλίας σε εκπαιδευτικό, η ωριαία αμοιβή ορίζεται στο ποσό των 10 ευρώ.

Υπομονή και καλή εβδομάδα

Ο Αιρετός σας

πηγή: http://leconomidis.blogspot.gr

 

 

Διαμαρτυρία σπουδαστών του τμήματος Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών του ΤΕΙ Καστοριάς

E-mail Εκτύπωση PDF

 

Back to the future

E-mail Εκτύπωση PDF

Για να θυμηθούμε και λίγα από τη δεκαετία του ΄90!!!

 

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΘΗΝΑ

E-mail Εκτύπωση PDF

Στα πλαίσια του αγώνα μας, την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί πορεία με σκοπό να φωνάξουμε όλοι μαζί ?? ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΘΗΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΄?. Η πορεία θα ξεκινήσει...
12:30 το μεσημέρι μπροστά από το κτήριο της Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς. Σας γνωστοποιούμε ακόμα, πως η τοπική κοινωνία είναι μαζί μας και θα κλείσουν καφετέρειες και σχολεία.
Η στήριξη όλων σας, κρίνεται απαραίτητη για την ενίσχυση του αγώνα μας.

Τα αιτήματα για τα οποία αγωνιζόμαστε είναι τα εξής:

1. Αιτούμαστε την παραμονή του τμήματος Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών στην πόλη της Καστοριάς.
2. Αιτούμαστε να μείνει ως έχει η ταυτότητα, το γνωστικό αντικείμενοκαι η ανταγωνιστικότητα του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων καιΕπικοινωνίας λόγο του εξειδικευμένου αντικειμένου που παρέχει
3. Αιτούμαστε να μη χαθεί η μοναδικότητα, η ταυτότητα και η ανταγωνιστικότητα του τμήματος Διεθνούς Εμπορίου, λόγου του εξειδικευμένου του αντικειμένου.

ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΙΕΞΟΔΑ
ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΑ
ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΙ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

E-mail Εκτύπωση PDF

Η Σελίδα είναι υπό κατασκευή!    Σύντομα κοντά σας!!!

ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ

 


Σελίδα 1 από 2

Statistics

Λειτουργικό Σύστημα :
PHP : 5.6.40
MySQL : 5.5.5-10.1.31-MariaDB
Ώρα : 18:40
Προσωρινή αποθήκευση : Απενεργοποιημένο
GZIP : Απενεργοποιημένο
Μέλη : 1
Περιεχόμενο : 37
Σύνδεσμοι : 10
Εμφανίσεις Περιεχομένου : 9832

Login Form


ΚΑΣΤΟΡΙΑ

kastoria14-greece.jpg

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

ok! έχουμε ώρα!

Polls

Το 2013 θα είναι σε σχέση με το 2012
 

Who's Online

Έχουμε 1 επισκέπτης συνδεδεμένους