School-PE

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Πίσω Κεντρική σελίδα Επάνω Επόμενο

ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ

Προς τον
Διευθυντή Μέσης Εκπαίδευσης
Μέσω του Διευθυντή Λυκείου Ακρόπολης
Λευκωσία 18.4.2004

Κύριε Διευθυντά

Πέραν της εισήγησης για βελτίωση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής που έκανα τόσο σε συνεδρία με την διεύθυνση του σχολείου όσο και σε συνεδρία του καθηγητικού συλλόγου αλλά και σε γραπτό σημείωμα προς τον Διευθυντή θα ήθελα να μεταφέρω και σε σας την άποψη μου για το πιο πάνω θέμα.

Τα τελευταία δύο χρόνια μετά από ενσυνείδητη παρατήρηση έχω προσέξει μεγάλη αποχή, τεράστια έλλειψη ενδιαφέροντος και απαράδεκτα αδικαιολόγητη αποχή από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής-κοινός κορμός από τους μαθητές οι οποίοι έχουν επιλέξει το τετράωρο-επιλεγόμενο.

Βασικότατος λόγος του πιο πάνω φαινομένου εστιάζεται στο ότι οι μαθητές γνωρίζουν ότι δεν βαθμολογούνται και ότι οι απουσίες δεν θα παίξουν ουσιαστικό η ανασταλτικό ρόλο για το επταπλάσιο, για την παρουσία και συμμετοχή τους στο μάθημα του κοινού κορμού για την Φυσική Αγωγή.

Δεν παρατηρείται το ίδιο για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής-κοινός κορμός από τους μαθητές που έχουν επιλέξει το δίωρο-ενδιαφέρον. Οι μαθητές γνωρίζουν ότι βαθμολογούνται τόσο στο μάθημα του κοινού κορμού όσο και στο δίωρο-ενδιαφέρον και ότι οι απουσίες λαμβάνονται υπόψη για το επταπλάσιο, γι’ αυτό η συμμετοχή και το ενδιαφέρον βρίσκονται σε πολύ ψηλότερα επίπεδα.

Προς τούτο εισηγούμαστε όπως από την νέα σχολική χρονιά βαθμολογείτε χωριστά και το μάθημα του κοινού κορμού για τους μαθητές που έχουν επιλέξει τετράωρο-ενδιαφέρον για την Φυσική Αγωγή.

Με εκτίμηση



Ανδρέας Παπαδόπουλος Β.Δ
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής

Κοινοποίηση:
Επιθεωρήτρια Φυσικής Αγωγής
Σύνδεσμο Γυμναστών