|
1 |
Επιμορφωτικό - υποστηρικτικό υλικό για νεοδιόριστους/-ες και αναπληρωτές/-τριες Φιλολόγους (ΠΕ02 και ΠΕ02.ΕΑΕ)
|
Κυριακή, 02 Οκτώβριος 2022 |
2 |
Β. Καλοκύρη. Προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στο Γυμνάσιο, σχ. έτος 2021-22
|
Τρίτη, 31 Μάιος 2022 |
3 |
Β. Καλοκύρη. Υποστηρικτικό Υλικό για Λύκεια. α. Σύνοψη του βασικού νομικού πλαισίου και αντίστοιχων διαδικτυακών συνδέσμων για τα θέματα και τη διενέργεια των εξετάσεων Α΄ και Β΄ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ.
|
Παρασκευή, 27 Μάιος 2022 |
4 |
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ 3ΩΡΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ (ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ) ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
|
Δευτέρα, 23 Μάιος 2022 |
5 |
Β. Καλοκύρη. «Ανάρτηση θεμάτων για το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών ΟΠΑΣ Β΄ Γενικού Λυκείου (Μάρτιος 2022).»
|
Παρασκευή, 25 Μάρτιος 2022 |
6 |
Β. Καλοκύρη. «Υλικό προς Φιλολόγους: Ωρολόγιο Πρόγραμμα (ΩΠ), Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας, Αξιολόγηση μαθητών/μαθητριών στα φιλολογικά μαθήματα του Γυμνασίου, σχ. έτ. 2021-2022. Βοηθητικό Υλικό – Παραδείγματα για κριτήρια/ασκήσεις αξιολόγησης...»
|
Παρασκευή, 21 Ιανουάριος 2022 |
7 |
Β. Καλοκύρη. «Σχέδια Δράσης: συνοπτική παρουσίαση των διαδικασιών και των ζητουμένων ανάρτησης από τις σχολικές μονάδες, κατά το διδακτικό έτος 2021-2022»
|
Παρασκευή, 21 Ιανουάριος 2022 |
8 |
Β. Καλοκύρη. Υλικό ανατροφοδότησης μετά την επιμόρφωση (20-12-2021) για την υλοποίηση του εγκεκριμένου από ΥΠΑΙΘ-ΙΕΠ «Εκπαιδευτικού Διεπιστημονικού Προγράμματος Υποστήριξης Γλωσσικού Γραμματισμού στη Δ/θμια Εκπ/ση» κατά το σχολ. έτος 2021-2022.
|
Παρασκευή, 21 Ιανουάριος 2022 |
9 |
Β. Καλοκύρη. Ενημέρωση-πρόσκληση Φιλολόγων για α) συμμετοχή στο Εκπαιδευτικό-Διεπιστημονικό Πρόγραμμα Υποστήριξης Γλωσσικού Γραμματισμού (έγκριση ΙΕΠ-ΥΠΑΙΘ για το σχ. έτ. 2021-22) β) εναρκτήρια ενημερωτική επιμορφωτική συνάντηση για την υλοποίηση
|
Παρασκευή, 21 Ιανουάριος 2022 |
10 |
Πρόσκληση συμμετοχής Εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Δ/θμιας Εκπ/σης (σύμφωνα με τον πίνακα αποδεκτών) στο «Εκπαιδευτικό–Διεπιστημονικό Πρόγραμμα Υποστήριξης Γλωσσικού Γραμματισμού» (έγκριση από ΙΕΠ-ΥΠΑΙΘ για υλοποίηση κατά το σχολ. έτος 2021-2022).
|
Παρασκευή, 21 Ιανουάριος 2022 |
11 |
Β. Καλοκύρη. 8-12-2021. «Η “σπηλιά” του Μακρυγιάννη» (μελέτη της Φιλολόγου κ. Αικ. Σολακάκη). Προτάσεις εκπαιδευτικής αξιοποίησης για ανακαλυπτική μάθηση της ιστορίας, με αφόρμηση την επέτειο των 200 χρόνων από την ελληνική επανάσταση του 1821.
|
Παρασκευή, 21 Ιανουάριος 2022 |
12 |
Β. Καλοκύρη. Επιμορφωτικό υλικό – ανατροφοδότηση από το σεμινάριο για Φιλολόγους επιστημονικής αρμοδιότητας της Σ.Ε.Ε. Β. Καλοκύρη, με θέμα τη διδασκαλία και αξιολόγηση των Αρχαίων Ελληνικών Α΄ και Β΄ τάξης ΓΕΛ, στο πλαίσιο της Τ.Θ.Δ.Δ.
|
Δευτέρα, 29 Νοέμβριος 2021 |
13 |
α) Υποστηρικτικό Υλικό για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων. β) Πρόσκληση Διευθυντριών/ντών και Εκπαιδευτικών Γυμνασίων Παιδαγωγικής Ευθύνης της ΣΕΕ Β. Καλοκύρη σε ενημερωτική τηλε-συνάντηση με θέμα τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Δευτ. 27-9-2021, 6.00-8.30 μμ).
|
Δευτέρα, 29 Νοέμβριος 2021 |
14 |
Β. Καλοκύρη. Υλικό επιμόρφωσης–ανατροφοδότησης από την Εσπερίδα «Λογοτεχνία και 1821 (Μέρος B΄)»
|
Κυριακή, 30 Μάιος 2021 |
15 |
Β. Καλοκύρη. Διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων κατά την επάνοδο στο σχολείο έως το τέλος του διδακτικού έτους 2020-21: Οδηγίες ΙΕΠ-ΥΠΑΙΘ, υποστηρικτικό υλικό, παιδαγωγικές επισημάνσεις και ζητήματα αξιολόγησης και βαθμολογίας.
|
Τρίτη, 18 Μάιος 2021 |
16 |
Β. Καλοκύρη. Για τα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης παιδαγωγικής αρμοδιότητας της ΣΕΕ Καλοκύρη. Επάνοδος στο σχολείο - τέλος του διδακτικού έτους: Οδηγίες ΙΕΠ-ΥΠΑΙΘ, υποστηρικτικό υλικό, παιδαγωγικές επισημάνσεις και ζητήματα αξιολόγησης και βαθμολογίας.
|
Τρίτη, 18 Μάιος 2021 |
17 |
Β. Καλοκύρη «Εκπαιδευτικό υλικό ανατροφοδότησης από την Επιστημονική – Επιμορφωτική Εσπερίδα Λογοτεχνία και 1821 (Μέρος Α΄)
|
Δευτέρα, 19 Απρίλιος 2021 |
18 |
Β. Καλοκύρη. «Υλικό επιμόρφωσης-ανατροφοδότησης. Σύμβουλος Σχολικής Ζωής (ΦΕΚ 4183Β΄/28-09-2020): θεσμικό πλαίσιο, καλές παιδαγωγικές πρακτικές»
|
Πέμπτη, 08 Απρίλιος 2021 |
19 |
Β. Καλοκύρη. Επιμορφωτικό υποστηρικτικό υλικό για τη Λογοτεχνία και για διαθεματικές δράσεις εορτασμού των 200 χρόνων από την επανάσταση του 1821: Ε.Γ. Καψωμένου. «Το Κλέφτικο Τραγούδι και η αντίληψη του προσώπου»
|
Τετάρτη, 31 Μάρτιος 2021 |
20 |
ΣΕΕ Β. Καλοκύρη. Επιμορφωτικό υποστηρικτικό υλικό. Κριτήριο αξιολόγησης με ενδεικτικές απαντήσεις για το μάθημα Αρχαία Ελληνικά Γ΄ τάξης, ΟΠΑΣ, σύμφωνα με το νέο σύστημα. Επισημάνσεις-σχόλια και προτάσεις διδακτικής αξιοποίησης.
|
Παρασκευή, 26 Μάρτιος 2021 |
|
Σελίδα 1 από 6 |