Γ Γυμνασίου 2016

Γ Γυμνασίου 2016

Εκτύπωση
Κατηγορία: Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

 Βιβλίο, cd

Προγραμματίζω υπολογιστικές συσκευές και ρομποτικά συστήματα (14 ΩΡΕΣ)


1ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Βιβλίο: κεφ 1.1 (176-178 σελ.)

Η έννοια του προβλήματος

Πρόβλημα


2ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Βιβλίο: κεφ 1.2 & 1.3 (178-181 σελ.)

Αλγόριθμος, Ιδιότητες Αλγορίθμου

Αρνί-Λύκος-Χόρτο

Πρόβλημα του Βαρκάρη

Πύργοι του Ανόϊ

Ταξινόμηση Φυσαλίδας


3ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Βιβλίο: κεφ 1.4 & 1.5 (181-185 σελ.)

Γλώσσες προγραμματισμού, Γλώσσα μηχανής, Χαρακτηριστικά γλωσσών προγραμματισμού, ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον

Γλώσσα μηχανής

Γλώσσα προγραμματισμού

Κώδικας σε διάφορες γλώσσες

4ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Γνωριμία με το Scratch

Scratch online, ScratchPlay

https://scratch.mit.edu/users/silitzidis/projects/

Scratch - Βιβλίο, Οδηγός για Αρχάριους, Οδηγός χρήσης

Scratch.exe, Αριθμομηχανή στο Scratch

Δημιουργία παιχνιδιού (Λαβύρινθος) στο Scratch

photodentro & ασκήσεις στο scratch

5ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Βασικά σχήματα, Εντολές κίνησης

6ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Συντεταγμένες στο scratch

Copyright 2011 Γ Γυμνασίου 2016. silitzidis
Free Joomla Theme by Hostgator