Ανάλυση ενότητας

18/04/08

Κεντρική
Ανάλυση ενότητας
Φύλλο Πληροφοριών
Υλικό Εισήγησης
Δραστηριότητα
Σχόλια

 

ΡΟΛΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Ο καθηγητής παρουσιάζει:
  1. Τις προϋποθέσεις για την καλή σύνθεση των Μενού.
  2. Τι αποφεύγουμε στα βραδινά
  3. Ποια είναι η σειρά των εδεσμάτων
  4. Συνήθεις συνθέσεις
  5. Καθορίζει την σύνθεση των ομάδων
  6. Περιγράφει το έργο που αναθέτει στους μαθητές
  7. Βοηθά τους μαθητές κατά των εργασία τους
  8. Ανακεφαλαιώνει, αναθέτει εργασία

 

ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΧΩΡΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ 3 ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΘΕΣΟΥΝ ΕΝΑ ΒΡΑΔΙΝΟ ΜΕΝΟΥ
ΡΟΛΟΣ ΜΕΛΩΝ ΟΜΑΔΑΣ Ο κάθε μαθητής αναλαμβάνει ένα συγκεκριμένο ρόλο τον οποίο εναλλάσσουν σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ Ο καθηγητής έχει έτοιμο τον προτζέκτορα, διαφάνειες σε power point έτοιμα ενδεικτικά μενού.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ -     ΕΦΑΡΜΟΓΗ -    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Στο πρώτο μέρος:

Ο καθηγητής κάνει την εισήγηση του, δείχνει παραδείγματα. Παρακινεί τους μαθητές να συμμετάσχουν, καθορίζει το τρόπο συνεργασίας μεταξύ των μελών των ομάδων

Στο δεύτερο μέρος:

Υλοποιείται το έργο που ζητήθηκε από τους μαθητές. Γίνεται παρουσίαση των Μενού

Στο τρίτο μέρος:

Αξιολογεί τα Μενού. Όλες οι ομάδες αξιολογούν τα Μενού και των άλλων ομάδων.

Ανακεφαλαιώνει ο  καθηγητής. Δείχνει ενδεικτικά Μενού. Δίνει εργασία για το σπίτι

Κεντρική | Ανάλυση ενότητας | Φύλλο Πληροφοριών | Υλικό Εισήγησης | Δραστηριότητα | Σχόλια

Τελευταία ενημέρωση της τοποθεσίας 12/04/08