ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ |
|||||||||||||||||
|
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
1993- 1997:
Απόφοιτος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής
Εκπαίδευσης Πατρών, (Βαθμός πτυχίου 7,15) 2006 2008: Μεταπτυχιακό δίπλωμα στο Π.Τ.Δ.Ε του Πανεπιστημίου Αιγαίου με
θέμα "Επιστήμες της Αγωγής- Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών",
(Βαθμός πτυχίου 9,1) Θέμα διατριβής: «Λογισμικό γνωστικής
παρέμβασης σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Ενδεικτική πρόταση διδασκαλίας
στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών», με επιβλέποντα τον κύριο Σαράντο Ψυχάρη ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Από τις 23 έως 25 Νοεμβρίου 1995,
παρακολούθησα το «1° Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνιολογίας της Ελληνικής Εκπαίδευσης» που
έγινε στο Πανεπιστήμιο Πατρών, με θέμα
"Απολογισμός, νέες έρευνες, προοπτικές". Από τις 24 έως 26 Νοεμβρίου 1995,
παρακολούθησα το «7° Πανελλήνιο Συνέδριο Φιλοσοφίας» που έλαβε χώρα στην Πάτρα, με θέμα
"Τεχνική και αξίες",
που διοργάνωσε η Ελληνική Φιλοσοφική Εταιρία και το Πανεπιστήμιο Πατρών. Από τις 23 έως 26 Μαΐου 1996,
παρακολούθησα το «5° Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας» της Ελληνικής Ψυχολογικής
Εταιρίας, που πραγματοποιήθηκε
στην Πάτρα. Από τις 4 έως 7 Ιουλίου 1996,
παρακολούθησα το "8th World Congress of
Diversity and Unity" που
πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα
στο τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών. Από τις 29 Μαΐου έως την 1η
Ιουνίου 1997, παρακολούθησα το «6° Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας» της
Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρίας,
που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από το τμήμα Ψυχολογίας του Πάντειου Πανεπιστημίου. ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
Επίσης κατά το διάστημα της
φοίτησης μου στην
Πάτρα παρακολούθησα τρία
σεμινάρια με
γνωστικό αντικείμενο τη Συμβουλευτική, μη
Κατευθυντική Ψυχολογία. Το πρώτο σεμινάριο ήταν διετές
(1994-1996), Προσωποκεντρικής Συμβουλευτικής και πραγματοποιήθηκε από τη Μονάδα
Σχεσιοδυναμικής του Πανεπιστημίου Πατρών
(Π.Τ.Δ.Ε.) με υπεύθυνη την κ. Ευδοκία Στάμου. Το δεύτερο ήταν διήμερο σεμινάριο ψυχολογίας που
πραγματοποίησε το "Κέντρο μη
Κατευθυντικής Ψυχολογίας" στις 8 και 9 Ιουνίου 1996 (συνολικά 13 ώρες εργασίας). Το τρίτο που είχε θέμα "Expressive Arts Therapy" και στο οποίο
επιστημονικός υπεύθυνος ήταν ο καθηγητής Αλ. Κοσμόπουλος, έγινε από τις 13 έως 16 Σεπτεμβρίου 1996. Στο σεμινάριο δίδαξε σε
θεωρητική και πρακτική βάση η Natalie Rogers, Ψυχοθεραπεύτρια, Δ/ντρια του Person Centered Expressive Therapy Institute of San Francisco. Το τέταρτο είχε τίτλο «Ειδικές
Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία. Εκτίμηση και Αντιμετώπιση». Υπεύθυνος
προγράμματος ήταν ο καθηγητής Κώστας Χρηστάκης, Ειδικός Πάρεδρος (ε.τ.) του
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Έγινε το Φεβρουάριο του 2002 στην Αθήνα. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ •
Εκπόνησα πτυχιακή εργασία με θέμα «Οι αντιδράσεις στο
σχολείο του Βόλου και μάλιστα για τη θρησκευτική αγωγή. Ενδεικτικό παράδειγμα
κοινωνικής αντίδρασης σε παιδαγωγικούς νεωτερισμούς». Επιβλέπων καθηγητής ήταν ο
Αλέξανδρος Κοσμόπουλος. Η πτυχιακή μου εργασία βαθμολογήθηκε με 10. •
Από τις 20 Οκτωβρίου 1997 έως τις 10 Γενάρη 1998 εργάστηκα ερευνητικά στο εργαστήριο
μηχανολογίας του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του Παν/μίου Πατρών. Διευθυντής ήταν ο κ.
Χρυσολούρης, και το αντικείμενο της έρευνας είχε να κάνει με την «Μάθηση από
απόσταση με την χρήση
σύγχρονων οπτικοακουστικών
μέσων», όπου •
Από τις 25 Οκτωβρίου 2000 ως τις 22 Απριλίου 2001 εργάζομουν
ως επιστημονικός συνεργάτης στο Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του
Πανεπιστημίου Πατρών, (www.kedek.gr) με την επίβλεψη του κυρίου Παντελή
Γεωργογιάννη, Διευθυντή του Κέντρου. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ·
Ψυχάρης Σαράντος,
Παναγιωτόπουλος Π. Θεόδωρος. «Δημιουργία Περιβαλλόντων μάθησης με βάση τις
αρχές της προσωποκεντρικής ψυχολογίας .Ενδεικτικό σενάριο διδασκαλίας των
Φυσικών Επιστημών με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών και τις αρχές της
προσωποκεντρικής Ψυχολογίας». Συνέδριο "Έρευνα και Εκπαίδευση στις Φυσικές
Επιστήμες στα Παιδαγωγικά τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης". Διοργάνωση
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών (Τομέας
Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος) –σε συνεργασία με το Κέντρο
Έρευνας Επιστήμης και Εκπαίδευσης. Αθήνα 11, 12, 13 Μαΐου 2007 ·
Ψυχάρης Σαράντος,
Παναγιωτόπουλος Π.Θεόδωρος, «Γνωστική παρέμβαση σε παιδιά με μαθησιακές ανάγκες
με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Πρόταση διδασκαλίας στο μάθημα των φυσικών
επιστημών με το λογισμικό CTAT». 4ο
Συνέδριο της Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, «Αναλυτικά
Προγράμματα & Βιβλία Φυσικών Επιστημών»
(ΕΔΙΦΕ), Θεσσαλονίκη, Παιδαγωγικό Τμήμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου,
από 9-11 Μαΐου 2008. ·
Panagiotopoulos Th, Mpotsari Evi-Makri, Psycharis
Sarantos, (in press): “ENHANCING METACOGNITIVE SKILLS IN SCIENCE PROVIDING
COGNITIVE TUTORING. A CASE STUDY OF COLLABORATIVE SOFTWARE ENVIRONMENT IN A ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
ΕΜΠΕΙΡΙΑ •
Στις 23 Απριλίου 2001 διορίστηκα ως αναπληρωτής δάσκαλος σΆ ένα χωριό
της Ηλείας •
Στις 11-09-2001 προσλήφθηκα στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια «Βούλας
Καλάνδρου», που βρίσκονται στην Παλλήνη Αττικής. Έμεινα μέχρι τον Αύγουστο του
2005. •
Από τις 14 Σεπτεμβρίου 2005 ως και το 2006 εργαζόμουν ως αναπληρωτής στο
εξαθέσιο Δημοτικό σχολείο Σιμόπουλου. •
Από τον Σεπτέμβρη του 2006 μέχρι και σήμερα δουλεύω ως μόνιμος
εκπαιδευτικός σε σχολεία της Ρόδου Ξένες Γλώσσες: Αγγλικά (επίπεδο Advanced), Γερμανικά (Zertifikat)
|
||||||||||||||||