ΑΡΧΙΚΗ Α'ΛΥΚΕΙΟΥ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ


Πίνακας περιεχομένων

  1. Χρησιμοποιούμε καθόλου το σχολικό βιβλίο;
  2. Πού μπορώ να βρω αναλυτικά την εφαρμογή αυτής της μεθόδου;
  3. Τι γίνεται με τους μαθητές που δεν θέλουν να συμμετέχουν ;
  4. Μπορούν οι μαθητές μα αλλάξουν τη ροή του παιχνιδιού ;
  5. Τι γίνεται όταν η Α΄ Λυκείου έχει περισσότερα από ένα τμήματα ;
  6. Ποιος είναι  ο ρόλος του καθηγητή ;
  7. Αυτός ο τρόπος διδασκαλίας μπορεί να εφαρμοστεί σε άλλα μαθήματα;
 

Χρησιμοποιούμε καθόλου το σχολικό βιβλίο;

Φυσικά...Ορισμένα κεφάλαια όπως το Χρήμα, η Τράπεζα, τα Δάνεια, το Χρηματιστήριο κ.λ.π. πρέπει να διδαχθούν από το σχολικό βιβλίο. Αυτό θα δώσει θεωρητική βοήθεια στους μαθητές. Σε ορισμένες περιπτώσεις όμως θα χρειαστούμε επί πλέον θεωρία (σημειώσεις ).

Επιστροφή στην αρχή

Πού μπορώ να βρω αναλυτικά την εφαρμογή αυτής της μεθόδου... ;

Μια πιο αναλυτική παρουσίαση υπάρχει στην ιστοσελίδα μου http://sites.google.com/site/magikokouti

Επιστροφή στην αρχή

Τι γίνεται με τους μαθητές που δεν θέλουν να συμμετέχουν ;

Είναι πολύ λίγοι και μόνο στην αρχή. Οι περισσότεροι μαθητές συμμετέχουν.

Επιστροφή στην αρχή

Μπορούν οι μαθητές να αλλάξουν τους όρους ή τη ροή του παιχνιδιού ;

Φυσικά... Στην αρχή βέβαια αυτό δεν είναι εύκολο. Δεν έχουν ακόμα κατανοήσει τις λεπτομέρειες ή τούς επιδιωκόμενους σκοπούς. .Σιγά σιγά όμως μπαίνουν στο νόημα και πλουτίζουν ή αλλάζουν αρκετά πράγματα.. Άλλωστε αυτό είναι και το ζητούμενο.  

Επιστροφή στην αρχή

Τι γίνεται όταν η Α΄ Λυκείου έχει περισσότερα από ένα τμήματα ;

 Μια σοβαρή δυσκολία που προκύπτει προέρχεται από την πιθανή ύπαρξη πολλών τμημάτων στην Α’ Λυκείου. Τι κάνουμε τότε;

    1.  Αν διδάσκει ο ίδιος καθηγητής σε όλα, έχει να επιλέξει ανάμεσα στις εξής μεθόδους:

          ♠   Εφαρμογή σε ένα ή περισσότερα τμήματα του ίδιου στυλ

      ♠   Ξεχωριστό στυλ στο κάθε τμήμα

      ♠   Συνδυασμένη διαδικασία σε κάθε τμήμα               

    2.  Αν δεν διδάσκει ο ίδιος καθηγητής σε όλα, ας γίνει προσπάθεια συνεργασίας

Επιστροφή στην αρχή

Ποιος είναι .ο ρόλος του καθηγητή ;

   Ο ρόλος του καθηγητή βασικός στην αρχή, τείνει σιγά – σιγά να αποδυναμώνεται όσο οι μαθητές σχεδιάζουν μόνοι τους και αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και κινήσεις όμοιες (όχι απαραίτητα) με την πραγματική κοινω­νία.

 

Επιστροφή στην αρχή

Αυτός ο τρόπος  διδασκαλίας μπορεί να εφαρμοστεί σε άλλα μαθήματα ;

Φυσικά, αν γίνουν οι απαραίτητες προσαρμογές...

Επιστροφή στην αρχή

 

Τριγάζης Πολυνείκης.
Πνευματικά δικαιώματα  © 2001.  Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
Αναθεώρηση: 20/02/10.