Διαμαρτυρία σχετικά με την τροπολογία του άρθρου 6 παρ. 1 του νόμου 3699/2008 που κατατέθηκε προς ψήφιση στη βουλή, από τα Υπουργεία Οικονομικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων.

2 Απαντήσεις

  1. Ο/Η Ευη λέει:

    Ποιες ωρες των ΠΕΟ4 ειναι περισσοτερες; Της φυσικης και χημειας ειναι πολυ λιγοτερες. Αν βεβαια συμπεριλαβουμε τη βιολογια και τη γεωγραφια γινονται 13 . Δηλ. και παλι μια περισσοτερη απο τα μαθηματικα. Αλλα μην τρελαθουμε δεν εχουν την ιδια βαρυτητα τα μαθηματικα και η γεωγραφια. Και αν υποθεσουμε οτι συμβαινει αυτο τοτε γιατι οχι και τα θρησκευτικα ,η οικιακη οικονομια , οι ξενες γλωσσες κλπ. Περαν του οτι οι περισσοτερες γνωματευσεις αφορουν την γλωσσα και τα μαθηματικα λογικο ειναι να καλυφθουν οι μαθητες αρχικα στα βασικα μαθηματα και μελλοντικα και στα υπολοιπα. Πιστεω οτι αντικειμενικά θα ηταν πιο σωστο να υπαρχει σε καθε σχολειο ενας φιλολογος, ενας μαθηματικος και ενας ΠΕΟ4 αν το σχολειο ειναι μεγαλο, και ισως ανα δυο σχολεια ενας ΠΕΟ4 εφοσον ειναι μικρης δυναμικοτητας κατα κυριο λογο ομως φυσικος ή χημικος.

    • Ο/Η Δέσποινα λέει:

      Οι γνωματεύσεις αφορούν τη γλώσσα και τα μαθηματικά γιατί τα τεστ που υπάρχουν δεν αφορούν γνώσεις αλλά δεξιότητες και οι δεξιότητες δεν έχουν να κάνουν με εξισώσεις 1ου ,2ου βαθμού . Τα ΤΕ δεν είναι φροντιστήριο της κανονικής τάξης, όπως λειτουργούν, είναι κάτι πέρα και περισσότερο από αυτό . Εάν σκεφτείτε λοιπόν πέρα από τις συντεχνίες , θα καταλάβετε γιατί οι δάσκαλοι Φυσικών Επιστημών είναι σημαντικοί στο ΤΕ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *