4ο ΔΗΜ. ΣΧ. ΠΑΤΡΩΝ                                                                           Πάτρα 29-05-20

 

Αναλυτικές οδηγίες για την  επαναλειτουργία του Σχολείου μας

Αγαπητοί μας γονείς  χαίρετε και πάλι!

Σας ενημερώνουμε για τα εξής, σχετικά με την επανέναρξη της λειτουργίας του Σχολείου μας:

  1. Μεριμνήσαμε, όπως ήδη διαπιστώσατε από το προηγούμενο μήνυμά μας, ώστε τα αδέρφια διαφορετικών τάξεων να έρχονται τις ίδιες ημέρες στο Σχολείο (και στο 25ο Νηπ/γείο).
  2. Τα θρανία στις τάξεις άλλαξαν διάταξη. Είναι όλα προσανατολισμένα προς την ίδια κατεύθυνση, με απόσταση 1,5 μέτρου το ένα από το άλλο και κάθε παιδί θα κάθεται μόνο του στο θρανίο.
  3. Η χρήση μάσκας από μαθητές και εκπαιδευτικούς είναι προαιρετική.
  4. Κάθε παιδί πρέπει να φέρνει δικό του κολατσιό στη δική του τσάντα. Καλό θα είναι να έχει στη τσάντα του και ό,τι άλλο χρειάζεται για τη σίτισή του.
  5. Κάθε μαθητής θα πίνει νερό από δικό του μπουκάλι που θα έχει γραμμένο πάνω του με μαρκαδόρο το όνομά του!
  6. Οι αίθουσες θα αερίζονται με φυσικό τρόπο και σε όλη τη διάρκεια των μαθημάτων.
  7. Σε κάθε αίθουσα θα υπάρχει αντισηπτικό. Και υγρό σαπούνι στις βρύσες.
  8. Στα διαλείμματα απαγορεύονται οι μπάλες και άλλα κοινόχρηστα παιχνίδια.
  9. Υπάρχει πρόβλεψη για διαλείμματα σε διαφορετικές ώρες για αποφυγή συνωστισμού στο μικρό μας προαύλιο…
  10. Το Ολοήμερο, όπως γνωρίζετε, δεν  θα λειτουργήσει.
  11. Σε περίπτωση ύπαρξης εντός του σπιτιού σας προσώπου που νοσεί ή που ανήκει σε ευπαθή ομάδα, το παιδί δύναται να απουσιάζει με μία υπεύθυνη δήλωση που θα συμπληρωθεί από τον γονέα/κηδεμόνα. Διαφορετικά κάθε φορά που το παιδί θα απουσιάζει, οι απουσίες θα καταχωρούνται κανονικά. Στη δήλωση θα αναφέρονται αναλυτικά οι λόγοι απουσίας του παιδιού.
  12. Σε περίπτωση που κάποιο παιδί απουσιάσει, θα ενημερωθείτε από τη δασκάλα του για τον τρόπο που θα του δίνονται τα μαθήματα.
  13. Δεν θα επιτρέπεται σε κανέναν γονέα και για κανέναν λόγο η είσοδος στο σχολείο. Η επικοινωνία θα γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού στο τηλέφωνο 2610-275494  ή  ηλεκτρονικά στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
  14. Κατά την προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών κρίνεται απαραίτητο για λόγους ασφαλείας οι γονείς να μην στέκονται και να μη συνωστίζονται για κανένα λόγο έξω και μπροστά από την πόρτα του Σχολείου εμποδίζοντας έτσι τη δίοδο των μαθητών!
  15. Οι μαθητές κατά την προσέλευση τους δεν παραμένουν στο προαύλιο αλλά εισέρχονται στις τάξεις τους, όπου τους περιμένει ο εκπαιδευτικός της 1ης ώρας και κάθονται στις θέσεις τους.
  16. Κατά την αποχώρηση των μαθητών οι γονείς για κανέναν λόγο δε θα μπαίνουν στον χώρο του Σχολείου. Θα παραλαμβάνουν τους μαθητές με υπομονή και κρατώντας τις αποστάσεις.
  17. Η μεσημεριανή αποχώρηση των μαθητών από το σχολείο θα γίνεται σταδιακά ανά δύο τάξεις:  13:15΄ οι Α΄ και Β΄, 13:20΄οι  Γ΄ και Δ΄, 13:25΄ οι Ε΄ και ΣΤ´.  Παρακαλείστε να έρχεστε κι εσείς σταδιακά στις παραπάνω ώρες ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός στην πόρτα του σχολείου.
  18. Οι μαθητές θα βγαίνουν διάλειμμα μόνο στον προκαθορισμένο χώρο του τμήματός τους, δεν τον παραβιάζουν και δεν έρχονται σε επαφή ούτε με τα παιδιά του τμήματός τους ούτε πολύ περισσότερο με τα παιδιά των άλλων τμημάτων για λόγους ιχνηλάτησης σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος.
  19. Δεν θα πραγματοποιηθούν (με εντολή του ΥΠΑΙΘ) εκδρομές, εκπαιδευτικές επισκέψεις, περίπατοι, εκδηλώσεις, μαθητικοί αγώνες, προγράμματα ανταλλαγής μαθητών και εκπαιδευτικών μέχρι την λήξη των μαθημάτων.
  20. Την 27η/05/20 έγινε απολύμανση στους σχολικούς χώρους από τεχνικό του  Δήμου  Πατρέων.
  21. Παρακαλούμε να συνεργαστούμε όλοι μαζί, ώστε να επιτύχουμε μια ασφαλή σχολική καθημερινότητα των παιδιών μας.
  22. Έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε από τη Δευτέρα όλοι οι μαθητές να μπορούν με ασφάλεια να βρίσκονται τα πρωινά στον φυσικό τους χώρο, που είναι το σχολείο.

Τέλος,  είναι σημαντικό να συζητήσετε με τα παιδιά σας τους κανόνες υγιεινής και αποστασιοποίησης (αυτό θα γίνει και στο σχολείο επισταμένως). Επίσης τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν τα παρακάτω:

Τι κάνουμε  πριν και αφού μπούμε στην τάξη:

  • Περιμένουμε υπομονετικά στη σειρά.
  • Βάζουμε αντισηπτικό διάλυμα στα χέρια μας.
  • Εάν το θρανίο μας δεν είναι καθαρό, το καθαρίζουμε σχολαστικά.
  • Φροντίζουμε ο χώρος να αερίζεται καλά με φυσικό τρόπο.

Τι κάνουμε όταν βγαίνουμε από την τάξη – Διάλειμμα:

  • Βγαίνουμε με σειρά χωρίς να σπρωχνόμαστε και να πέφτουμε ο ένας πάνω στον άλλον.
  • Κατεβαίνουμε και ανεβαίνουμε τις σκάλες χωρίς να συνωστιζόμαστε.
  • Στο προαύλιο κρατάμε αποστάσεις. Μιλάμε με τους φίλους μας και τους συμμαθητές μας, αλλά αποφεύγουμε τη στενή επαφή.

Τι κάνουμε όταν το πρωί πριν ξεκινήσουμε για το σχολείο δεν νιώθουμε καλά:

  • Το αναφέρουμε στους γονείς μας για να ενημερώσουν το γιατρό και το σχολείο.
  • Βάζουμε θερμόμετρο.
  • Παραμένουμε σπίτι και παρακολουθούμε την υγεία μας.

Τι κάνουμε όταν θέλουμε να βήξουμε ή να φταρνιστούμε:

  • Όταν βήχουμε ή φτερνιζόμαστε καλύπτουμε το στόμα και τη μύτη με τον αγκώνα μας ή με χαρτομάντιλο το οποίο μετά το πετάμε στα σκουπίδια.
  • Εάν δεν προλάβουμε και καλύψουμε το στόμα μας με τα χέρια φροντίζουμε μετά να τα πλύνουμε καλά.

Τι κάνουμε όταν δεν έχουμε διαθέσιμο αντισηπτικό διάλυμα για να καθαρίσουμε τα χέρια μας:

  • Ζητάμε από κάποιο δάσκαλό μας.
  • Βρίσκουμε βρύση και σαπούνι και σαπουνίζουμε καλά τα χέρια μας. Μέχρι να καταφέρουμε να καθαρίσουμε τα χέρια μας:
  • Δεν ακουμπάμε το πρόσωπό μας με τα χέρια μας.
  • Δεν πιάνουμε τα προσωπικά μας αντικείμενα.
  • Δεν ακουμπάμε τους άλλους.

Τι κάνουμε όταν μας λείπει κάτι:

Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε ότι δεν πρέπει να μοιραζόμαστε αντικείμενα με τους συμμαθητές μας. Γι αυτό το λόγο:

  • Πριν ξεκινήσουμε το πρωί από το σπίτι πρέπει να έχουμε φροντίσει να έχουμε όλα αυτά που χρειαζόμαστε για την συγκεκριμένη ημέρα στο σχολείο.
  • Δεν δανειζόμαστε και δεν δανείζουμε αντικείμενα όπως στυλό, μολύβια, γόμες, τετράδια, χαρτάκια κ.ά.

Τι κάνουμε όταν θέλουμε να τηλεφωνήσουμε στους γονείς μας για κάποιον λόγο:

  • Μιλάμε σε κάποιον δάσκαλό μας για το τι μας συμβαίνει και παίρνει εκείνος τηλέφωνο και όχι εμείς.

Τι κάνουμε για να προστατεύσουμε τους συμμαθητές μας και τους δασκάλους μας:

  • Ακολουθούμε τις οδηγίες του σχολείου.
  • Όταν νιώθουμε άρρωστοι ενημερώνουμε το σχολείο και μένουμε στο σπίτι.
  • Εάν αισθανθούμε άρρωστοι κατά τη διάρκεια του μαθήματος το λέμε στον δάσκαλό μας.
  • Δεν ανταλλάσσουμε αντικείμενα με τους συμμαθητές και τους δασκάλους μας (στυλό, τετράδια, μαρκαδόρους, μπουκαλάκια νερού, κ.ά).
  • Έχουμε πάντα μαζί μας χαρτομάντιλα.
  • Πλένουμε τα χέρια μας συχνά.

 

Σας  επισυνάπτουμε – στο email –  και Αναλυτικές Οδηγίες από τον ΕΟΔΥ!

 

                                                                                                     Με Εκτίμηση

                                                                           Εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων

                                                                                                      Ο Δ/ντής

 

                                                                                                 Κ. Ζαφειράκης

 

 

 

1η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

 

Οι εργασίες σας

Δοκιμαστικό

27-3-20  ως 2-4-20

Ζωγραφιές και σκέψεις.

https://eclass01.sch.gr/courses/9060243102/ 

 Σωστό πλύσιμο χεριών

Για την εβδομάδα αυτή (ως  2-4-20) έχετε 2  "αποστολές":

 

  1. Να ζωγραφίσετε και να γράψετε πώς νιώθετε αυτές τις ημέρες που ζείτε μέσα στο σπίτι.

Ζωγραφίστε την οικογένειά σας μέσα στο σπίτι σε καραντίνα και γράψτε σε "συννεφάκι" τι λέει ο καθένας (κάτι σαν κόμικ).

Ή ζωγραφίστε ένα ενθαρρυντικό μήνυμα για όλους μας που μένουμε κλεισμένοι στο σπίτι.

Αν θέλετε, αντί για ζωγραφιά, μπορείτε να κάνετε ένα κολλάζ.

 

 2. Γράψτε ένα κείμενο με μερικές παραγράφους για αυτό που ζείτε τις ημέρες του κοροναϊού.

π.χ. τι κάνετε μέσα στο σπίτι, πόσο σάς λείπει ο παππούς και η γιαγιά, πόσο σας λείπουν οι συμμαθητές σας - το σχολείο, πώς αισθάνεστε, τι σκέπτεστε, τι εύχεστε, τι ελπίζετε.

Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε επίθετα και επιρρήματα.

 

Όλες  οι εργασίες σας είναι υπέροχες!!!

 

Δεν φοβόμαστε να κάνουμε λάθη, γιατί μέσα από αυτά μαθαίνουμε!

Σκεφτείτε ότι μετά από τόσες δυσκολίες τα καταφέρατε!!!

Είμαι περήφανη για όλους σας! Μπράβο σε όλους!

Η σειρά δημοσίευσης είναι αποκλειστικά πότε έλαβα τις εργασίες, όχι σειρά αξιολόγησης.

 

 

 

 

 

2η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Αλληλογραφώ

Από 2-4-20 ως 9-4-20
 
 
1. Ανοίξτε στο e-class το μάθημα Γλώσσα και την ενότητα 15.
 
Ευτυχώς είχαμε προλάβει να κάνουμε το ρήμα έχω και τις σύνθετες λέξεις, οπότε είναι μια επανάληψη.
 
Συμπληρώστε τις ασκήσεις στο βιβλίο μαθητή και το τετράδιο εργασιών. ΜΗΝ δείτε τις λύσεις. Αυτές μπορείτε να τις δείτε μετά για να διορθώσετε τα λάθη σας.
 
Υπάρχουν ασκήσεις για να τυπώσετε και ασκήσεις on-line.
 
Το καινούριο είναι οι ξένες λέξεις που υπάρχουν στη γλώσσα μας.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 

Ανοίξτε στο e-class το μάθημα Μαθηματικά και Μάθημα 34 - Πρόσθεση με κρατούμενο
 
Μια επανάληψη και εμπέδωση σε αυτά που ευτυχώς είχαμε προλάβει να κάνουμε.

Δείτε το βίντεο για να το θυμηθείτε.

 
Συμπληρώστε το βιβλίο μαθητή και εργασιών. ΜΗΝ κοιτάξετε τις λύσεις, παρά μόνο μετά για αυτοδιόρθωση.

Και λύστε τις ασκήσεις που υπάρχουν στους συνδέσμους.

Μάθημα 34, σελίδες 18 και 19.

Βιβλίο εργασιών: Μάθημα 34, σελίδες 18 και 19.

 

 

Οι εργασίες σας

https://eclass01.sch.gr/courses/9060243140/

 

 

3η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

 

10-4-2020 μέχρι 27-4-2020

Συμπληρώστε τις ασκήσεις στο βιβλίο μαθητή και το τετράδιο εργασιών. ΜΗΝ δείτε τις λύσεις. Αυτές μπορείτε να τις δείτε μετά για αυτοδιόρθωση.

Υπάρχουν ασκήσεις για να τυπώσετε και ασκήσεις on-line.

Για το τετράδιο "Γράφω και μαθαίνω" θα έχετε  τη 2η στροφή από το ποίημα στη σελίδα 48, άσκηση 7, τη 2η  στροφή από τη σελίδα 49 και την 1η στροφή από τη σελίδα 50.

Στο τετράδιο "Δημιουργώ και γράφω"  : Οδηγίες πώς να έρθει κάποιος σπίτι σου από το σχολείο (χρησιμοποιώ προστακτική), Οδηγίες πώς παίζεται το κρυφτό   και Πώς πέρασα το Πάσχα. (ημερομηνία, τίτλο, παραγράφους)

 

Οι εργασίες σας

 

 

        

 

 

      

 

 

Μελέτη Περιβάλλοντος

 
Εγώ λατρεύω τα ζώα!!!
Είχα ένα γαρδέλι που "έλεγε" το όνομά του κελαηδώντας, ΠΙΣΠΙΡΙΓΚΟΣ.
Ένα γατάκι που το έλεγαν Μπιμπίλω.
Μετά ένα σκυλάκι κανίς που το έλεγαν Ντάνι και έζησε 17 χρόνια!!!
Σήμερα έχω τον Ιντεφίξ, που είναι 7 ετών.
 
 
1. Ανοίξτε στο e-class το μάθημα Μελέτη Περιβάλλοντος και την ενότητα ΖΩΑ.
 
2Μελετήστε τους συνδέσμους που υπάρχουν. Θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε καινούριες γνώσεις και θα λύσουν τις απορίες σας.
 
3. Συμπληρώστε τις ασκήσεις στο βιβλίο μαθητή και το τετράδιο εργασιών.
 
4. Υπάρχουν ασκήσεις  on-line.
 
 
5. Φωτογραφίστε και ζωγραφίστε τα ζώα γύρω σας και στείλτε μου τις φωτογραφίες σας.
 
6. Γράψτε ένα κείμενο για κάθε ζώο που αγαπάτε, έχετε ή θα θέλατε να έχετε. (περιγραφικός λόγος)
 
 
 
 
7. Βρείτε αινίγματα, παροιμίες, γλωσσοδέτες με ζώα.

Αινίγματα

Κορόνα φορεί βασιλιάς δεν είναι.
Την ώρα τη λέει, ρολόι δεν είναι. Τι είναι;


Τα ποντίκια κυνηγά
μες στη νύχτα τριγυρνά
και στα νύχια περπατά. Τι είναι;

Παροιμίες
Τα ζώα μου αργά.
Έβαλε την αλεπού να φυλαει τις κότες.

Γλωσσοδέτες

Τρία καγκουρό,
μα ποια καγκουρό;
Τρία καγκουρό
που σέρνουν το χορό
φορούν ρούχα καρό
και πίνουν νερό!

8. Βγάλτε φωτογραφίες τις εργασίες σας και στείλτε τις,  για να τις δούμε όλοι.

 

 

Οι εργασίες σας

https://eclass01.sch.gr/courses/9060243141/

4η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

 

Από 28-4-20 ως 7-5-20

 

Νιώθω

Πολύ σχετική με αυτό που ζούμε.

Μπορείτε να φτιάξτε ένα κείμενο με θέμα "Πώς εκφράζω τα συναισθήματά μου" (αγωνία, χαρά, συγκίνηση, ενθουσιασμό, φόβο, λύπη, πόνο, θυμό, χαρά, ευτυχία, ανυπομονησία, έκπληξη). Στο "Δημιουργώ και γράφω".

Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε μεταφορές και παρομοιώσεις. Πώς τα συναισθήματά σας φαίνονται στο πρόσωπο, το σώμα, τη φωνή  σας... (Ημερομηνία, τίτλος, παράγραφοι).

Στο τετράδιο «Παρατηρώ και μαθαίνω» μπορείς να κλίνεις θηλυκά σε –ου,  όπως γλωσσού, καφετζού, παπλωματού, ψιλικατζού κ.ά.

Επίσης ρήματα όπως παίζω, τρέχω, πλέκω κ.ά.

Συμπληρώστε τις ασκήσεις στο βιβλίο μαθητή και το τετράδιο εργασιών.

Βιβλίο μαθητή  σελ. 184

Τετράδιο εργασιών σελ.  133

ΜΗΝ δείτε τις λύσεις. Αυτές μπορείτε να τις δείτε μετά για να διορθώσετε τα λάθη σας (αυτοδιόρθωση).

Υπάρχουν ασκήσεις για να τυπώσετε.

Και ασκήσεις on-line.

Έχουμε ήδη κάνει για τις απόκριες και το χαρταετό.

Πρωτομαγιά!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

από 27-4-20 ως 7-5-20

 

Μάθημα 35, σελίδες 20-21 1ος τρόπος

Εργασιών: Μάθημα 35, σελίδες 20-21 1ος τρόπος

Μάθημα 36, σελίδες 22-23 2ος τρόπος

Εργασιών: Μάθημα 36, σελίδες 22-23 2ος τρόπος

Δείτε τα βίντεο που εξηγούν τους 2  τρόπους.

Συμπληρώστε το βιβλίο μαθητή και εργασιών.

ΜΗΝ κοιτάξετε τις λύσεις, παρά μόνο μετά για αυτοδιόρθωση.

Γράψτε στο τετράδιο μαθηματικών.

 

Εξασκηθείτε με τις ασκήσεις που υπάρχουν.

 

Ο 1ος τρόπος είναι για να κατανοήσετε το μηχανισμό.

Ο 2ος τρόπος είναι αυτός που πρέπει τελικά να μάθετε.

Φυσικά, καθένας έχει το δικό του τρόπο σκέψης, όπως πολλές φορές σάς έχω πει, αλλά έχει αποδειχτεί ότι ο 2ος είναι ο καλύτερος.

 

 

 

 

 

https://eclass01.sch.gr/courses/9060243143/