1η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

 

Οι εργασίες σας

Δοκιμαστικό

27-3-20  ως 2-4-20

Ζωγραφιές και σκέψεις.

https://eclass01.sch.gr/courses/9060243102/ 

 Σωστό πλύσιμο χεριών

Για την εβδομάδα αυτή (ως  2-4-20) έχετε 2  "αποστολές":

 

  1. Να ζωγραφίσετε και να γράψετε πώς νιώθετε αυτές τις ημέρες που ζείτε μέσα στο σπίτι.

Ζωγραφίστε την οικογένειά σας μέσα στο σπίτι σε καραντίνα και γράψτε σε "συννεφάκι" τι λέει ο καθένας (κάτι σαν κόμικ).

Ή ζωγραφίστε ένα ενθαρρυντικό μήνυμα για όλους μας που μένουμε κλεισμένοι στο σπίτι.

Αν θέλετε, αντί για ζωγραφιά, μπορείτε να κάνετε ένα κολλάζ.

 

 2. Γράψτε ένα κείμενο με μερικές παραγράφους για αυτό που ζείτε τις ημέρες του κοροναϊού.

π.χ. τι κάνετε μέσα στο σπίτι, πόσο σάς λείπει ο παππούς και η γιαγιά, πόσο σας λείπουν οι συμμαθητές σας - το σχολείο, πώς αισθάνεστε, τι σκέπτεστε, τι εύχεστε, τι ελπίζετε.

Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε επίθετα και επιρρήματα.

 

Όλες  οι εργασίες σας είναι υπέροχες!!!

 

Δεν φοβόμαστε να κάνουμε λάθη, γιατί μέσα από αυτά μαθαίνουμε!

Σκεφτείτε ότι μετά από τόσες δυσκολίες τα καταφέρατε!!!

Είμαι περήφανη για όλους σας! Μπράβο σε όλους!

Η σειρά δημοσίευσης είναι αποκλειστικά πότε έλαβα τις εργασίες, όχι σειρά αξιολόγησης.

 

 

 

 

 

2η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Αλληλογραφώ

Από 2-4-20 ως 9-4-20
 
 
1. Ανοίξτε στο e-class το μάθημα Γλώσσα και την ενότητα 15.
 
Ευτυχώς είχαμε προλάβει να κάνουμε το ρήμα έχω και τις σύνθετες λέξεις, οπότε είναι μια επανάληψη.
 
Συμπληρώστε τις ασκήσεις στο βιβλίο μαθητή και το τετράδιο εργασιών. ΜΗΝ δείτε τις λύσεις. Αυτές μπορείτε να τις δείτε μετά για να διορθώσετε τα λάθη σας.
 
Υπάρχουν ασκήσεις για να τυπώσετε και ασκήσεις on-line.
 
Το καινούριο είναι οι ξένες λέξεις που υπάρχουν στη γλώσσα μας.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 

Ανοίξτε στο e-class το μάθημα Μαθηματικά και Μάθημα 34 - Πρόσθεση με κρατούμενο
 
Μια επανάληψη και εμπέδωση σε αυτά που ευτυχώς είχαμε προλάβει να κάνουμε.

Δείτε το βίντεο για να το θυμηθείτε.

 
Συμπληρώστε το βιβλίο μαθητή και εργασιών. ΜΗΝ κοιτάξετε τις λύσεις, παρά μόνο μετά για αυτοδιόρθωση.

Και λύστε τις ασκήσεις που υπάρχουν στους συνδέσμους.

Μάθημα 34, σελίδες 18 και 19.

Βιβλίο εργασιών: Μάθημα 34, σελίδες 18 και 19.

 

 

Οι εργασίες σας

https://eclass01.sch.gr/courses/9060243140/

 

 

3η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

 

10-4-2020 μέχρι 27-4-2020

Συμπληρώστε τις ασκήσεις στο βιβλίο μαθητή και το τετράδιο εργασιών. ΜΗΝ δείτε τις λύσεις. Αυτές μπορείτε να τις δείτε μετά για αυτοδιόρθωση.

Υπάρχουν ασκήσεις για να τυπώσετε και ασκήσεις on-line.

Για το τετράδιο "Γράφω και μαθαίνω" θα έχετε  τη 2η στροφή από το ποίημα στη σελίδα 48, άσκηση 7, τη 2η  στροφή από τη σελίδα 49 και την 1η στροφή από τη σελίδα 50.

Στο τετράδιο "Δημιουργώ και γράφω"  : Οδηγίες πώς να έρθει κάποιος σπίτι σου από το σχολείο (χρησιμοποιώ προστακτική), Οδηγίες πώς παίζεται το κρυφτό   και Πώς πέρασα το Πάσχα. (ημερομηνία, τίτλο, παραγράφους)

 

Οι εργασίες σας

 

 

        

 

 

      

 

 

Μελέτη Περιβάλλοντος

 
Εγώ λατρεύω τα ζώα!!!
Είχα ένα γαρδέλι που "έλεγε" το όνομά του κελαηδώντας, ΠΙΣΠΙΡΙΓΚΟΣ.
Ένα γατάκι που το έλεγαν Μπιμπίλω.
Μετά ένα σκυλάκι κανίς που το έλεγαν Ντάνι και έζησε 17 χρόνια!!!
Σήμερα έχω τον Ιντεφίξ, που είναι 7 ετών.
 
 
1. Ανοίξτε στο e-class το μάθημα Μελέτη Περιβάλλοντος και την ενότητα ΖΩΑ.
 
2Μελετήστε τους συνδέσμους που υπάρχουν. Θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε καινούριες γνώσεις και θα λύσουν τις απορίες σας.
 
3. Συμπληρώστε τις ασκήσεις στο βιβλίο μαθητή και το τετράδιο εργασιών.
 
4. Υπάρχουν ασκήσεις  on-line.
 
 
5. Φωτογραφίστε και ζωγραφίστε τα ζώα γύρω σας και στείλτε μου τις φωτογραφίες σας.
 
6. Γράψτε ένα κείμενο για κάθε ζώο που αγαπάτε, έχετε ή θα θέλατε να έχετε. (περιγραφικός λόγος)
 
 
 
 
7. Βρείτε αινίγματα, παροιμίες, γλωσσοδέτες με ζώα.

Αινίγματα

Κορόνα φορεί βασιλιάς δεν είναι.
Την ώρα τη λέει, ρολόι δεν είναι. Τι είναι;


Τα ποντίκια κυνηγά
μες στη νύχτα τριγυρνά
και στα νύχια περπατά. Τι είναι;

Παροιμίες
Τα ζώα μου αργά.
Έβαλε την αλεπού να φυλαει τις κότες.

Γλωσσοδέτες

Τρία καγκουρό,
μα ποια καγκουρό;
Τρία καγκουρό
που σέρνουν το χορό
φορούν ρούχα καρό
και πίνουν νερό!

8. Βγάλτε φωτογραφίες τις εργασίες σας και στείλτε τις,  για να τις δούμε όλοι.

 

 

Οι εργασίες σας

https://eclass01.sch.gr/courses/9060243141/

4η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

 

Από 28-4-20 ως 7-5-20

 

Νιώθω

Πολύ σχετική με αυτό που ζούμε.

Μπορείτε να φτιάξτε ένα κείμενο με θέμα "Πώς εκφράζω τα συναισθήματά μου" (αγωνία, χαρά, συγκίνηση, ενθουσιασμό, φόβο, λύπη, πόνο, θυμό, χαρά, ευτυχία, ανυπομονησία, έκπληξη). Στο "Δημιουργώ και γράφω".

Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε μεταφορές και παρομοιώσεις. Πώς τα συναισθήματά σας φαίνονται στο πρόσωπο, το σώμα, τη φωνή  σας... (Ημερομηνία, τίτλος, παράγραφοι).

Στο τετράδιο «Παρατηρώ και μαθαίνω» μπορείς να κλίνεις θηλυκά σε –ου,  όπως γλωσσού, καφετζού, παπλωματού, ψιλικατζού κ.ά.

Επίσης ρήματα όπως παίζω, τρέχω, πλέκω κ.ά.

Συμπληρώστε τις ασκήσεις στο βιβλίο μαθητή και το τετράδιο εργασιών.

Βιβλίο μαθητή  σελ. 184

Τετράδιο εργασιών σελ.  133

ΜΗΝ δείτε τις λύσεις. Αυτές μπορείτε να τις δείτε μετά για να διορθώσετε τα λάθη σας (αυτοδιόρθωση).

Υπάρχουν ασκήσεις για να τυπώσετε.

Και ασκήσεις on-line.

Έχουμε ήδη κάνει για τις απόκριες και το χαρταετό.

Πρωτομαγιά!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

από 27-4-20 ως 7-5-20

 

Μάθημα 35, σελίδες 20-21 1ος τρόπος

Εργασιών: Μάθημα 35, σελίδες 20-21 1ος τρόπος

Μάθημα 36, σελίδες 22-23 2ος τρόπος

Εργασιών: Μάθημα 36, σελίδες 22-23 2ος τρόπος

Δείτε τα βίντεο που εξηγούν τους 2  τρόπους.

Συμπληρώστε το βιβλίο μαθητή και εργασιών.

ΜΗΝ κοιτάξετε τις λύσεις, παρά μόνο μετά για αυτοδιόρθωση.

Γράψτε στο τετράδιο μαθηματικών.

 

Εξασκηθείτε με τις ασκήσεις που υπάρχουν.

 

Ο 1ος τρόπος είναι για να κατανοήσετε το μηχανισμό.

Ο 2ος τρόπος είναι αυτός που πρέπει τελικά να μάθετε.

Φυσικά, καθένας έχει το δικό του τρόπο σκέψης, όπως πολλές φορές σάς έχω πει, αλλά έχει αποδειχτεί ότι ο 2ος είναι ο καλύτερος.

 

 

 

 

 

https://eclass01.sch.gr/courses/9060243143/