Design by Play Casino

Home

Ρόλος του εκπαιδευτικού

Εκτύπωση
Κατηγορία: Uncategorised
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Να μπορούν: 

1)Να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον που να συντελεί στην εξερεύνηση της Τέχνης.

2)Να προσφέρουν υλικά και να σχεδιάζουν ατομικές και ομαδικές εμπειρίες να δημιουργήσουν ζωηρές εμπειρίες.

3)Να επιδεικνύουν τις βασικές ιδιότητες των υλικών και να χρησιμοποιούν βασικές εικαστικές τεχνικές.

4)Να προσφέρουν βοήθεια όταν τα παιδιά φαίνονται απογοητευμένα ή χαμένα και χρειάζονται ενθάρρυνση για να συνεχίσουν.

5)Να εξερευνούν τα υλικά δίπλα στους μαθητές.

6)Να εξερευνούν τις εκφραστικές όπως και τις λειτουργικές ιδιότητες των αντικειμένων καθημερινής χρήσης.

7)Να βοηθούν τα παιδιά να εξερευνούν με όλες τους τις αισθήσεις, να τα ενθαρρύνουν να εξερευνούν τα αντικείμενα από άποψη θερμοκρασίας, υφής, ήχου, να αναπλάθουν τις αισθήσεις και τις αντιλήψεις μέσω του σώματος και της φωνής.

8)Να βοηθούν τα παιδιά να εντείνουν την αντιληπτική τους επίγνωση, να τους δίνουν ευκαιρίες για οπτική διάκριση μέσω της παρατήρησης και της σύγκρισης σχήματος, χρώματος, γραμμής, σχεδίου, υφής, φωτεινότητας κ.ο.κ.

9)Να κάθονται σιωπηλοί δίπλα στα παιδιά καθώς αυτά δουλεύουν.

10)Να συζητούν με τα παιδιά τις προθέσεις τους, να σχολιάζουν ότι κάνουν, να ζητούν τη γνώμη τους και να τα ρωτούν για τις προτιμήσεις Τουν, να μοιράζονται μαζί τους τις γνήσιες παρατηρήσεις τους.

11)Να θέτουν με φειδώ ανοιχτές ερωτήσεις.

12)Να θέτουν προβλήματα που απορρέουν από τα ενδιαφέροντα και τη φαντασία των παιδιών.

13)Να χρησιμοποιούν «σκαλωσιές» για να επεκτείνουν τη σκέψη του παιδιού στο επόμενο επίπεδο, να επεκτείνουν τη μάθηση εισάγοντας κάποια καινούργια λέξη ή θέτοντας κάποιο προβληματισμό

14)Να αναπτύσσουν την επίγνωση των παιδιών ως προς την ύπαρξη διαφορετικών απόψεων, να παρατηρούν τα αντικείμενα από διαφορετικά πρίσματα, να ακούν προσεκτικά και να σέβονται διαφορετικές γνώμες.

15)Να βοηθούν τα παιδιά να ανακαλούν τις εμπειρίες τους στη μνήμη τους, να τα παρακινούν να μιλούν για ενέργειες, συναισθήματα και παρατηρήσεις.

16)Να συνδέουν τα παιδιά με πραγματικά αντικείμενα και γεγονότα του κόσμου της Τέχνης.

17)Να ενθαρρύνουν την αντίληψη του φυσικού περιβάλλοντος, για παράδειγμα, ο ουρανός μια βροχερή μέρα, τα σύννεφα που αλλάζουν σχήμα, ο ήχος των κυμάτων, η αίσθηση του άνεμου.(σελ 169-170/ «ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ).Η ΛΑΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ»

Saturday the 4th. Design by QualityJoomlaTemplates. Custom text here
Copyright 2012

©