Η συμμετοχή 20 μαθητών και 2 καθηγητών του 3ου Γυμνασίου Εχεδώρου Θεσσαλονίκης στο πιλοτικό πρόγραμμα MA.R.CH έγινε σε μια προσπάθεια διαθεματικής προσέγγισης της διδασκαλίας των κλασμάτων από εθνομαθηματική-εθνομουσικολογική σκοπιά. Η αξιολόγηση του προγράμματος βρίσκεται στον σύνδεσμο.
Η δράση έγινε στο πλαίσιο της διπλωματικής μου εργασίας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του ΕΑΠ "Σπουδές στην Εκπαίδευση" με τίτλο "Διάδραση διδασκόντων-μαθητών με βάση τη δομή ενός διεπιστημονικού μαθήματος"