ΠΗΓΕΣ |
||
1. Ματσαγγούρας, Η., (2001). Η Σχολική Τάξη, Τόμος Α΄. Αθήνα | ||
2. Το διάλειμμα ως άτυπο περιβάλλον κοινωνικής μάθησης από τη σκοπιά των δασκάλων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Μια πρόταση έρευνας. Πατσάλης Χρίστος - Μπάμπη Χάιδω | ||
3. Αυγητίδου,Σ,. (2001), Το παιχνίδι: Σύγχρονες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις. | ||
4. Η διδασκαλία με ομάδες εργασίας Θεόδωρος Π. Καρυώτης Δρ Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κρήτης | ||
5.Λάζος, Χ. (2002). Παίζοντας στο Χρόνο - Αρχαιοελληνικά και Βυζαντινά Παιχνίδια 1700 π.Χ. - 1500 μ. Χ. Αθήνα: Αίολος. | ||
.6.project Β΄τετραμήνου μαθητών της Α΄τάξης του ΓΕΛ Ιαάσμου «ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ – ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ – ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ» | ||
7. http://www.youtube.com/watch?hl=el&v=55HkWG8Tejs&gl=GR | ||
8. http://www.youtube.com/watch?v=7xb92yz4w9g | ||
9. http://blogs.sch.gr/varvan/2012/07/08/παλιά-παιδικά-παιχνίδια-old-childrens-toys/ | ||
10. http://blogs.sch.gr/varvan/2012/07/08/πως-παιζότανε-τα-παιδικά-παιχνίδια/ | ||
11.http://users.sch.gr/theoarvani/istoria/paradosi/ethima/paradosiakapaixnidia.pdf | ||
12. http://users.sch.gr//vmentzios/ | ||
13. project Β΄τετραμήνου μαθητών της Α΄τάξης του ΓΕΛ Ιαάσμου «ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ – ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ – ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ» | ||
14. http://athlitikipoed.tripod.com/paradosiaka_pexnidia2.htm. | ||
15. https://sites.google.com/site/archeiakoylikodraseon/paichnidia | ||
16. http://2splarisas.weebly.com/uploads/1/0/1/3/10132541/view.pdf | ||
17. http://2dim-greven.gre.sch.gr/epitrapezia%20paradosiaka%20paixnidia.htm | ||
18. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ(PROJECT) ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ | ||
19.http://www.scribd.com/doc/6304904/Τα-παιχνίδια-των-γονιών-μας-παιχνίδια-μας | ||
20. http://gym-karpen.eyr.sch.gr/peribalodiki/ag_igias_06_07_traditional_games/traditional.htm | ||
21. http://users.sch.gr//grfilip/games/games_katalogos.htm | ||
ΠΙΣΩ |
|