ΘΕΜΑΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ



ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Η ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ <<ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ>>
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ <<ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥ>>
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΩΝ <<ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥ>>
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΝΕΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το μάθημα θεωρείται ως γραπτώς εξεταζόμενο και μετράει, 
στον μέσο όρο για την προαγωγή του μαθητή της Α΄Τάξης στην Β΄Τάξη.
αντί γραπτής εξέτασης παραδίδεται γραπτή ερευνητική εργασία
υπάρχει δυνατότητα αίτησης αναβαθμολόγησης της εργασίας από
τον μαθητή εάν ο μαθητής παραπεμφθεί ως επανεξεταζόμενος για
το μάθημα τον Σεπτέμβριο τότε θα παραδώσει γραπτή εργασία
η οποία θα μετρήσει σαν γραπτό. (συνήθως σε περιπτώσεις που δεν
παρέδωσε τον Μάιο γραπτή εργασία και είχε χαμηλή βαθμολογία
στα τετράμηνα και έτσι συγκέντρωσε βαθμολογία κάτω από 9,5) Γ.Κιούσης ,Σύμβουλος των Γεωπόνων