ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

[Προσωπικές πληροφορίες] [Επαγγελματική πείρα] [Εκπαίδευση-Κατάρτιση] [Ατομικές δεξιότητες] [Κοινωνικές δεξιότητες] [Δεξιότητες Πληροφορικής] [Πρόσθετες πληροφορίες]
Κεντρική
Ποια είμαι
Δραστηριότητες
Αγαπημένα
Φωτογραφίες
Σχόλια

ΒΑΣΙΚΑ ΠΤΥΧΙΑ- ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ

I.     Αποφοίτησα από Λύκειο της Αττικής.

II.     Φοίτησα στη Ράλλειο Παιδαγωγική Ακαδημία Πειραιά, όπου πήρα το πτυχίο μου, βαθμός πτυχίου: «Πολύ καλά» 8,27.

III.      Πήρα Πτυχίο Εξομοίωσης από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με βαθμό: «Άριστα» 8,70.

IV.      Κρίθηκα άξια του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση» στο Διαπανεπιστημιακό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία-Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης), του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας (Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών) σε σύμπραξη με το Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά (Τμήμα Ηλεκτρονικής) με βαθμό: «Άριστα» 9,43.

 

 ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

I.      Πήρα Δίπλωμα διετούς Μετεκπαίδευσης στις επιστήμες της αγωγής με έμφαση στην Ειδική Αγωγή και εξειδίκευση στην παιδαγωγική και διδακτική προσώπων με μέτριες και σοβαρές δυσκολίες στη μάθηση και παιδαγωγική και διδακτική προσώπων με κινητικά προβλήματα από το Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης (Μ.Δ.Δ.Ε.) και  με βαθμό: «Άριστα» 9,30.

 

  αρχή σελίδας

 

 ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Ως επιμορφώτρια Β΄ επιπέδου Τ.Π.Ε ασχολήθηκα στα παρακάτω προγράμματα:

ΤΥΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΩΡΕΣ

1. Παραδοσιακό μοντέλο

54

2. Παραδοσιακό μοντέλο

33

3. Παραδοσιακό μοντέλο

44

4. Παραδοσιακό μοντέλο

48

5. Παραδοσιακό μοντέλο

48

6. Παραδοσιακό μοντέλο

48

7. Παραδοσιακό μοντέλο

96 και 6 υποστηρικτικές συναντήσεις

8. Παραδοσιακό μοντέλο

96 και 6 υποστηρικτικές συναντήσεις

9. Παραδοσιακό μοντέλο

96 και 16 υποστηρικτικές συναντήσεις

10. Παραδοσιακό μοντέλο

96 και 16 υποστηρικτικές συναντήσεις

11. Παραδοσιακό  μοντέλο Διαδραστικοί πίνακες

18

12. Παραδοσιακό μοντέλο

48 και 4 υποστηρικτικές συναντήσεις

13. Παραδοσιακό μοντέλο

96 και 8 υποστηρικτικές συναντήσεις

14. Παραδοσιακό μοντέλο

48 και 4 υποστηρικτικές συναντήσεις

15. Παραδοσιακό μοντέλο

96 και 8 υποστηρικτικές συναντήσεις

16. Παραδοσιακό μοντέλο

36

17. Παραδοσιακό μοντέλο

36

18. Μεικτό μοντέλο (συνδυασμός δια ζώσης και σύγχρονων εξ αποστάσεων συνεδριών) 36
19.  Μεικτό μοντέλο (συνδυασμός δια ζώσης και σύγχρονων εξ αποστάσεων συνεδριών) 36
20. Εξ αποστάσεως μοντέλο 36
21. Εξ αποστάσεως μοντέλο 36

22. Εξ αποστάσεως μοντέλο

60

 

  αρχή σελίδας

 

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΙΔΕΣ

Συμμετέχω ως εισηγήτρια και κριτής σε συνέδρια και ημερίδες σχετικά με την εκπαίδευση, τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως μέσω του διαδικτύου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. 

 I.      Η πιο σημαντική μου συμμετοχή είναι στο ECGBL 2011, 5th European Conference on Games Based Learning, που έγινε στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παρουσίασα εισήγηση με τίτλο: "Edutainment in Virtual Environments: An Academy Supporting Collaborative Learning in Second Life".

 II.      Επίσης καινοτόμα ήταν και η συμμετοχή μου εξ αποστάσεως ως avatar xris Oller (Christina Oikonomou) με σύντομη ανακοίνωση με τίτλο: "Greek World in SL (Cities, Culture, Languages)", στο 8th virtual and real INST World Conference CCKS CITIES, CULTURES AND KNOWLEDGE SOCIETY 25-28 November 2010 Vienna, Austria and Second Life (πληροφορίες ).

III.      Παρουσίασα εισήγηση με θέμα: «Το ψυχολογικό κλίμα της σχολικής τάξης» και παρακολούθησα τις εργασίες του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου, που οργάνωσε η Παιδαγωγική Εταιρεία σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, με θέμα: «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ» που έγινε στην Αθήνα.

IV.      Συμμετείχα ως εισηγήτρια με θέμα: «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ WEB 2.0» στις εργασίες της επιμορφωτικής ημερίδας «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ», στους εκπαιδευτικούς σε Δημοτικό Σχολείο Καματερού και σε Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης.

 V.       Συμμετείχα στη διαδικασία αξιολόγησης του 4ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικών Δικτυακών Τόπων, στα πλαίσια του 2ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας με θέμα: "Ψηφιακές και Δικτυακές εφαρμογές στην εκπαίδευση", στη Βέροια και Νάουσα. Στο ίδιο συνέδριο παρουσίασα εργαστηριακή εισήγηση με τίτλο: «Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικονικής Πραγματικότητας στην Ακαδημία Αθηνών στο Second Life (SL) με θέμα: ‘Καλώς ήλθατε στο SL’».

VI.      Συμμετείχα με σύντομη ανακοίνωση με τίτλο: «Η Ακαδημία Αθηνών (ανεπίσημη) στο Second Life», στο 7ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση – «Το μέλλον της μάθησης», που έγινε στον Πολυχώρο «Απόλλων» της Νομαρχίας Πειραιά (πληροφορίες).

VII.      Συμμετείχα και πραγματοποίησα εισήγηση με τίτλο: «Εκπαιδευτική Αξιοποίηση του web 2.0» στη Διημερίδα που διοργάνωσαν τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου, με θέμα: «Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη». Η Διημερίδα διεξήχθη υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων.

VIII.      Συμμετείχα και παρουσίασα εισήγηση με τίτλο: «Η Ακαδημία Αθηνών στο Second Life» στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με τίτλο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό και Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών  και οργανώθηκε από το ΕΗΥΕΤ του ΠΤΔΕ και την ΕΤΠΕ.

IX.      Συμμετείχα στη διαδικασία αξιολόγησης του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικών Δικτυακών Τόπων, στο πλαίσιο του 6ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου για τις ΤΠΕ - Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη που πραγματοποιήθηκε στη Σύρο. Στο ίδιο συνέδριο παρουσίασα εργαστηριακή εισήγηση με τίτλο: «Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικονικής Πραγματικότητας στην Ακαδημία Αθηνών στο Second Life (SL) με θέμα: ‘Ο Ελληνικός κόσμος  στο SL (Πόλη, Πολιτισμός και Γλώσσα)’».

X.      Διατέλεσα κριτής 3ων συνολικά εργασιών που υποβλήθηκαν για συμμετοχή στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση.

XI.      Συμμετείχα ως εισηγητής με τίτλο εισήγησης: «Edutainment και Συνεργατική Μάθηση σε Εικονικά Περιβάλλοντα» στο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση: «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.» που έγινε στην Αθήνα.

XII.      Διατέλεσα κριτής εργασιών που υποβλήθηκαν για συμμετοχή στο Πανελλήνιο Συνέδριο με τίτλο: «Νέος Παιδαγωγός» που έγινε στην Αθήνα.

 

  αρχή σελίδας

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ -ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Παρακολουθώ επιμορφώσεις που αφορούν τη Διδακτική, την Ειδική Αγωγή, το Περιβάλλον και τις Τ.Π.Ε. 

I.      Κληρώθηκα στο 2ο Π.Ε.Κ. Αθηνών και παρακολούθησα τον Β΄ κύκλο Περιοδικής Επιμόρφωσης.

II.      Παρακολούθησα Σεμινάριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών, διάρκειας σαράντα (40) ωρών, που διοργάνωσε η «Μονάδα Δυσλεξίας» του Πανεπιστημίου των Πατρών, στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ του ΥΠΕΠΘ και πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, με θέμα: «ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ».

III.      Παρακολούθησα το πρόγραμμα του «Θερινού Οικολογικού Πανεπιστήμιου» στην Πάτμο, που συνδιοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και από το Διεπιστημονικό Ινστιτούτο Περιβαλλοντικών Ερευνών με τίτλο «Η φύση στην Οικολογία».

IV.      Πήρα πιστοποίηση για τη χρήση του σταθμισμένου κριτηρίου για τη διάγνωση των μαθησιακών δυσκολιών, ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ.

V.      Ολοκλήρωσα επιτυχώς σεμινάριο Εξειδίκευσης, διάρκειας 400 ωρών (100 ώρες θεωρία και 300 ώρες πρακτική άσκηση), στα πλαίσια του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ – Έργο Στέρξις, για την ενσωμάτωση και κοινωνική αποδοχή νοητικά υστερούντων ατόμων.

VI.      Πήρα βεβαίωση παρακολούθησης βασικού σεμιναρίου ΜΑΚΑΤΟΝ.

VII.      Στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, παρακολούθησα σεμινάριο επιμόρφωσης 25 ωρών θεωρητικής και 20 ωρών πρακτικής κατάρτισης, πρόγραμμα ΕΥΤΕΧΝΟΣ,  με θέμα: «Υποστηρικτικές Τεχνολογίες Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών για Άτομα με Αναπηρίες».

VIII.      Παρακολούθησα ταχύρρυθμο επιμορφωτικό πρόγραμμα «Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης» 50 ωρών,  στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ του ΥΠΕΠΘ.

IX.      Παρακολούθησα Πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών στην ένταξη προγραμματιζόμενων από Η/Υ ρομποτικών κατασκευών στην εκπαιδευτική διαδικασία, διάρκειας 30 ωρών που πραγματοποιήθηκε στο εργαστήριο ΤΠΕ στην εκπαίδευση Ι στα νέα κτίρια της ΑΣΠΑΙΤΕ στην Αθήνα στα πλαίσια του προγράμματος TERECoP.

X.      Παρακολούθησα σεμινάριο, που οργανώθηκε από το Μ.Δ.Δ.Ε. στο πλαίσιο ανάπτυξης και εφαρμογής προγραμμάτων, διάρκειας 12 δίωρων συναντήσεων, με θέμα: «ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ/ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ».

XI.      Παρακολούθησα σεμινάριο, που οργανώθηκε από το Μ.Δ.Δ.Ε. στο πλαίσιο ανάπτυξης και εφαρμογής προγραμμάτων, διάρκειας 12 δίωρων συναντήσεων, με θέμα: «ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ TEST ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ».

XII.      Παρακολούθησα σεμινάριο, που οργανώθηκε από το Μ.Δ.Δ.Ε. στο πλαίσιο ανάπτυξης και εφαρμογής προγραμμάτων, διάρκειας 6 δίωρων συναντήσεων, με θέμα: «Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ (ΑΝΑΓΝΩΣΗ-ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ) ΚΑΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ».

XIII.      Παρακολούθησα σεμινάρια, που οργανώθηκαν από το Μ.Δ.Δ.Ε. στο πλαίσιο ανάπτυξης και εφαρμογής προγραμμάτων, διάρκειας 12 δίωρων συναντήσεων και 10 δίωρων συναντήσεων με θέμα: «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ».

XIV.      Παρακολούθησα σεμινάριο, που οργανώθηκε από το Μ.Δ.Δ.Ε. στο πλαίσιο ανάπτυξης και εφαρμογής προγραμμάτων, διάρκειας 9 δίωρων συναντήσεων «Αγγλικής Γλώσσας» PROFICIENCY επιπέδου.

XV.      Παρακολούθησα σεμινάριο, που οργανώθηκε από το Μ.Δ.Δ.Ε. στο πλαίσιο ανάπτυξης και εφαρμογής προγραμμάτων, διάρκειας 9 δίωρων συναντήσεων, με θέμα: «Θεατρικό παιχνίδι».

 

 αρχή σελίδας

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΙΔΕΣ

I.      Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών παρακολούθησα τις εργασίες του Ευρωπαϊκού Συνεδρίου, που οργάνωσε το Ίδρυμα για το παιδί και την οικογένεια, με θέμα: «ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ ΣΤΟ INTERNET».

II.      Στην Αθήνα παρακολούθησα τις εργασίες του Β΄ Πανελληνίου Συνεδρίου, που οργάνωσε το Κέντρο Έρευνας Επιστήμης και Εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, με θέμα: «ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ».

III.      Έλαβα μέρος ως σύνεδρος στο Πανελλήνιο Συνέδριο στην Κόνιτσα, που οργάνωσε η Δ/νση Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Ιωαννίνων, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κόνιτσας, το Δήμο Κόνιτσας και την ΤΕΔΚ Ιωαννίνων, με θέμα: «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΜΕΙΩΣΗ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ».

IV.      Στη Σπάρτη παρακολούθησα τις εργασίες του Συνεδρίου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, που οργάνωσε το Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών, με θέμα: «ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ (ΚΑΙ) ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΙΚΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ».

V.      Συμμετείχα στο σεμινάριο με θέμα: «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ», που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από την Επιστημονική Εταιρεία Αγωγής Υγείας «Βιοαγωγή».

VI.      Συμμετείχα στις εργασίες της επιστημονικής ημερίδας στην Αθήνα, με θέμα: «Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΑ».

VII.      Συμμετείχα στο σεμινάριο με θέμα: «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΥΕΛΙΚΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΣΩ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ», που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από την Επιστημονική Εταιρεία Αγωγής Υγείας «Βιοαγωγή».

VIII.      Παρακολούθησα διημερίδα που οργανώθηκε από τον Σχ. Σύμβουλο Π.Ε. της 33ης Περ. Αθηνών με θέμα: «Ευέλικτη ζώνη- Σχέδια εργασίας- Δημιουργία και Εμψύχωση της Ομάδας».

IX.      Παρακολούθησα ημερίδα  με θέμα: «Προβλήματα συμπεριφοράς μαθητών του Δημοτικού Σχολείου και ψυχοπαιδαγωγικές στρατηγικές για την αντιμετώπισή τους».

X.    Παρακολούθησα ημερίδα του προγράμματος ΕΥΤΕΧΝΟΣ,  με θέμα: «Υποστηρικτικές Τεχνολογίες Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών για Άτομα με Αναπηρίες» στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

XI.      Παρακολούθησα τις εργασίες του 1ου Πανελλήνιου 2/ήμερου συνεδρίου Ειδικής Αγωγής, στην Μάνδρα Αττικής.

XII.      Συμμετείχα στο Εργαστήριο Επεξεργασίας Ονείρου στα πλαίσια του 1ου Φεστιβάλ Ψυχικής Υγείας, από την Π.Ε.Ψ.Α.Ε.Ε. στο Άλσος Αιγάλεω.

XIII.      Συμμετείχα στην ημερίδα με θέμα: «Υποστηρικτικές Τεχνολογίες πληροφορικής στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες» που οργανώθηκε από τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και το γραφείο Κοινωνία της Πληροφορίας του ΥΠΕΠΘ, στην Αθήνα, στο ίδρυμα Ευγενίδου.

XIV.      Συμμετείχα στην ημερίδα Μουσική και Ειδική Αγωγή: Ζητούμενα και προσεγγίσεις, που διοργάνωσαν η Δ/νση Ειδικής Αγωγής ΥΠΕΠΘ, το Τμήμα Αγωγή Υγείας ΠΕ Πειραιά, η Νομαρχία Πειραιά και η Ένωση Εκπ/κών Μουσικής Αγωγής ΠΕ.

XV.      Συμμετείχα σε Ημερίδα πληροφόρησης των επιμορφωτών Β΄ Επιπέδου στην Αθήνα, στα πλαίσια Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία.

XVI.      Συμμετείχα σε ημερίδα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης του Έργου "ΕΠΙΝΟΗΣΗ" στο Ναύπλιο.

XVII.      Συμμετείχα σε Θεματικό Εργαστήριο "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ / ΑμεΑ", στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου "Trainability" και προγράμματος Leonardo Da Vinci στην Αθήνα.

XVIII.      Συμμετείχα σε ημερίδα στο Κ.Υ.Β.Ε. Περιστερίου με θέμα: «Συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών».

XIX.       Παρακολούθησα επιμορφωτική  ημερίδα  στο Δημαρχείο Αιγάλεω με θέμα: «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση».

XX.      Συμμετείχα σε επιμορφωτική ημερίδα στο Δημαρχείο Αιγάλεω.

XXI.      Συμμετείχα στις εκδηλώσεις Βραδιάς του Ερευνητή στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο στο κτήριο Αβέρωφ και στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού..

XXII.      Συμμετείχα σε επιμορφωτική ημερίδα, που πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο Δημαρχείου Περιστερίου.

 

   αρχή σελίδας    

                                                                           

 

Κεντρική | Ποια είμαι | Δραστηριότητες | Αγαπημένα | Φωτογραφίες | Σχόλια