|
. .Επισκέπτες
Ιστοσελίδας |
![]() |
![]() |
.....![]() |
|||||||||||||||||||
.Σελ. στο Ιντερνετ για Γερμανικά | Εισαγωγή- Θέμα | ![]() |
|||||||||||||||||||||
Φωτο..... | |||||||||||||||||||||||
Site για ξενόγλωσσους καθηγητές | |||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
Choose language
|
|||||||||||||||||||||||
Translation | Η Γερμανία στα χέρια σου | kostasgian.blogspot.com | |||||||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||||||||
![]() Η Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας (γερμ. Bundesrepublik Deutschland) είναι μία από τις μεγαλύτερες σε πληθυσμό χώρες της Ευρώπης, η πολυπληθέστερη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κινητήρια δύναμή της, και μία από τις σημαντικότερες βιομηχανικές και ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου. Συνορεύει προς τα βόρεια με τη Δανία, στα ανατολικά με την Πολωνία και την Τσεχική Δημοκρατία, στα νότια με την Αυστρία και την Ελβετία και στα δυτικά με τη Γαλλία, το Λουξεμβούργο, το Βέλγιο και την Ολλανδία. Στα βόρεια βρέχεται από τη Βόρεια Θάλασσα και τη Βαλτική. Η Γερμανία (η τότε Δυτική Γερμανία) είναι ένα απο τα ιδρυτικά μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
|
![]() The flag of Germany is a tricolour consisting of three equal horizontal bands displaying the national colours of Germany: black, red and yellow. The Black tricolour first appeared in the early 19th century and achieved prominence during the 1848 revolution. The short-lived Frankfurt Parliament of 1848–50 proposed the tricolour as a flag for a united and democratic German state. With the formation of the Weimar Republic after World War I, the tricolour was adopted as the national flag of Germany. Following World War II, the tricolour was designated as the flag of both West and East Germany. The two flags were identical until 1959, when communist symbols were added to the East German flag. Since reunification on 3 October 1990, the black-red-gold tricolour has remained the flag of Germany. The flag of Germany has not always used black, red and gold as its colours. After the Austro–Prussian War in 1866, the Prussian-dominated North German Confederation adopted a tricolour of black-white-red as its flag. This flag later became the flag of the German Empire, formed following the unification of Germany in 1871, and was used until 1918. Black, white and red were reintroduced as the German national colours with the establishment of Nazi Germany in 1933. The colour schemes of black-red-gold and black-white-red have played an important role in the history of Germany and have had various meanings. The colours of the modern flag are associated with the republican democracy formed after World War II, and represent German unity and freedom: not only the freedom of Germany, but also the personal freedom of the German people.
|
![]()
Βερολίνο Για τα παιδιά
ομογενών
www.unikidshellas.net
|
Germany "Satellite", Lena - Winner of Eurovision Song
Γεωγραφία Ξεκινώντας από τον βορρά και
προχωρώντας προς το νότο διακρίνονται
τέσσερις φυσικές περιοχές που
διαφέρουν μεταξύ τους: το Γερμανικό
Βαθύπεδο (Norddeutsche Tiefebene), τα Μεσαία
Όρη (Mittelgebirge), το Σουηβοβαυαρικό
Υψίπεδο (Nördliches Alpenvorland) και οι
Γερμανικές Άλπεις (Ostalpen). Το Γερμανικό Βαθύπεδο
κλείνεται στα νότια από τους ορεινούς
όγκους της κεντρικής Ευρώπης ενώ στα
βόρεια κατεβαίνει προς τις πεδινές
λεκάνες που βρέχονται από τη Βόρεια Θάλασσα και τη Βαλτική Θάλασσα και γενικώς
έχει όψη μάλλον ομοιόμορφη. Τα Μεσαία Όρη δεν έχουν
πραγματική μορφολογική ενότητα. Το
ίδιο το βόρειο όριο με το βαθύπεδο
είναι συχνά ασαφές και μερικές φορές
πολύ έντονο με μεγάλες προεξοχές. Στα
νότια, στην περιοχή του άνω Δούναβη περίπου, τα Μεσαία Όρη
αποτελούν προϊόν πολύπλοκων
ορογενετικών και ηπειρογενετικών
φαινομένων που ανάγονται στην
πρωτογενή εποχή. Ερκύνιες ορογενετικές
κινήσεις παραμόρφωσαν έντονα την
περιοχή ώστε να καταλήξει σε σειρά
πολλών λόφων που σκεπάστηκε πολλές
φορές από τα νερά της θάλασσας. Έπειτα
από την αλπική ορογένεση, η περιοχή
καλύφτηκε από ακανόνιστες οροσειρές
που προκάλεσαν τεκτονικές
μετατοπίσεις. Νότια του Δούναβη υψώνεται βαθμιαία το Σουηβοβαυαρικό Υψίπεδο, το οποίο αποτελεί κεντρικό τμήμα της εκτεταμένης περιοχής των υποαλπικών υψωμάτων, που απλώνονται στους πρόποδες των εξωτερικών πλαγιών των Άλπεων, ανάμεσα στη Σαβοΐα και στη λεκάνη της Βιέννης, πλούσια σε βοσκότοπους και δάση κωνοφόρων. Το γερμανικό τμήμα των Άλπεων
αποτελεί στενή λωρίδα μονάχα που
αντιστοιχεί στο Βαυαρικό οροπέδιο και
τις Βαυαρικές Προάλπεις. Ψηλότερη
κορυφή των Γερμανικών Άλπεων και
συγχρόνως ολόκληρης της Γερμανίας
είναι η Τσούγκσπιτσε στη Βαυαρία, που φτάνει τα |
Διοικητική
διαίρεση H
Γερμανία διαιρείται σε δεκαέξι
ομόσπονδα κρατίδια, τα λεγόμενα Bundesländer
(στον ενικό Bundesland). Το κάθε ομόσπονδο
κρατίδιο έχει τη δική του κυβέρνηση και
το δικό του κοινοβούλιο καθώς και τα
δικά του σύμβολα (σημαία, εθνόσημο).
Ορισμένα μάλιστα έχουν το δικό τους
εθνικό ύμνο, όπως π.χ. η Βαυαρία.
Ο αρχηγός του κάθε κράτους κατέχει τον
τίτλο του πρωθυπουργού (γερμαν. Ministerpräsident). Από
τα δεκαέξι κρατίδια, τα τρία αποτελούν
κρατίδια-πόλεις. Αυτά είναι: η
πρωτεύουσα Βερολίνο,
η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη και κύριο
λιμάνι της χώρας το Αμβούργο
καθώς και η Βρέμη.
Οι δύο τελευταίες πόλεις έχουν μακρά
παράδοση αυτονομίας που χρονολογείται
από τα ύστερα μεσαιωνικά έτη, όταν
αμφότερες αποτελούσαν μέλη της Χανσεατικής
Ένωσης. Τα υπόλοιπα δεκατρία κρατίδια αποτελούν είτε την ιστορική συνέχεια ανεξαρτήτων γερμανικών κρατών πριν από την ένωση του 1871 (όπως π.χ. η Βαυαρία, η Έσση), άλλα δημιουργήθηκαν μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο (όπως η Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία, η Κάτω Σαξωνία). Μετά την επανένωση του 1990 δημιουργήθηκαν πέντε νέα κρατίδια από τα εδάφη της Ανατολικής Γερμανίας, των οποίων οι ονομασίες αντιστοιχούν είτε σε ιστορικά κράτη προ του 1871 (π.χ. η Σαξωνία) είτε σε ιστορικές περιοχές (π.χ. το Βρανδεμβούργο). Τα μεγάλα σε πληθυσμό ομόσπονδα κρατίδια υποδιαιρούνται σε μικρότερες διοικητικές ενότητες, αντιστοίχων των ελληνικών νομών. |
Πληθυσμός
και στατιστικά στοιχεία
Με
περίπου 82 εκατομμύρια κατοίκους, η
Γερμανία είναι η μεγαλύτερη
πληθυσμιακά χώρα της Ευρώπης.
Ο ρυθμός γεννήσεων είναι όμως ένας από
τους χαμηλότερους στην ήπειρο, ενώ
στατιστικά αντιστοιχούν 1,41 παιδιά ανά
γυναίκα. Ο ρυθμός αύξησης του πληθυσμού
είναι αρνητικός, με τελευταία εκτίμηση
-0,05% σε ετήσια βάση, και διατηρείται σε
αυτό το επίπεδο αποκλειστικά από το
μεταναστευτικό ρεύμα και τους
μετανάστες που ζουν εκεί. Σε άλλη
περίπτωση, ο πληθυσμός της χώρας θα
μειωνόταν με ρυθμός 0,9% το χρόνο. Η
πλειονότητα των κατοίκων, περίπου 68
εκατομμύρια (82%), είναι Γερμανικής
καταγωγής, ενώ συνολικά περίπου 75
εκατομμύρια έχουν την γερμανική
υπηκοότητα. Περίπου 15 εκατομμύρια
κάτοικοι είναι ξένης καταγωγής, ενώ 8
εκατομμύρια έχουν ξένες υπηκοότητες.
Οι μεγαλύτερες ομάδες μεταναστώ
προέρχονται κυρίως από χώρες της
ανατολικής Ευρώπης,
έχοντας γερμανική καταγωγή, όπως Ρώσοι
και Πολωνοί.
Επίσης, μεγάλο τμήμα προέρχεται από
χώρες της Ασίας,
όπως Τούρκοι,
Κούρδοι,
Ιρανοί
και Άραβες.
Το υπόλοιπο ποσοστό των μεταναστών
προέρχεται από χώρες της νότιας Ευρώπης,
όπως την Ιταλία,
τη Βοσνία
Ερζεγοβίνη, τη Σλοβενία,
τη Σερβία,
την Αλβανία
και την Ελλάδα.
Τέλος, μικρό ποσοστό προέρχεται από
χώρες της Αφρικής. Η Καθηγήτρια Ελισάβετ Βαϊνά
|
Εργασίες
μαθητών με θέμα
: ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΖΩΑ!!! |
|||||
Οι
μαθητές των Γερμανικών της Γ’ τάξης
αποφάσισαν να φτιάξουν μια εργασία, με
σκοπό να στείλουν ένα μήνυμα για την
προστασία των άγριων ζώων. Μαζεύοντας
πληροφορίες για τα ζώα αυτά,
συνειδητοποίησαν ότι τα περισσότερα
άγρια ζώα απειλούνται με εξαφάνιση,
λόγω της ανθρώπινης δραστηριότητας:
λαθροθηρία, παράνομη αλιεία, μόλυνση
του περιβάλλοντος, καταστροφή του
ζωτικού χώρου. Έμαθαν επίσης, πώς θα
μπορούσαν να συμβάλλουν, έστω και λίγο,
για την βελτίωση αυτής της κατάστασης.
«Είναι πάρα πολύ σημαντικό, να
προστατέψουμε την φύση και τα ζώα και
είναι πράγματι απίστευτο, πόσο
απάνθρωπα μπορούν να συμπεριφερθούν οι
άνθρωποι στα ζώα. Γι’ αυτό, ας κάνουμε
κάτι!!!» Οι
εργασίες των μαθητών στάλθηκαν και στο
γερμανικό περιοδικό Aktuell,
για δημοσίευση.
και
η καθηγήτριά τους Φανή Λάμπρου |
|||||
Εργασίες μαθητών 2011-12 |
|||||
ΗΘΗ - ΕΘΙΜΑ - ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ & ΓΕΡΜΑΝΙΑ | |||||
|
|
||||
Η καθηγήτρια Φανή Λάμπρου |
|||||
Εργασίες Μαθητών 2012-13 |
|||||
Στα πλαίσια του μαθήματος των γερμανικών, οι μαθητές της Β’ Γυμνασίου και συγκεκριμένα μαθήτριες του Β2 δημιούργησαν μια εργασία – παρουσίαση για το σχολείο τους, στηριζόμενες στα κεφάλαια 5 και 6 του βιβλίου τους, τα οποία ασχολούνται με τη θεματική ενότητα «Σχολείο» (Schule und Alltag in Deutschland).
Επιμέλεια: -Nικόλαρου Δήμητρα -Μυλωνάκου Παρασκευή -Ξηντάρα Κωνσταντίνα
Η
καθηγήτρια Φανή Λάμπρου |
|||||
Στα
πλαίσια του 1ου κεφαλαίου του
βιβλίου που διδάσκονται οι μαθητές της
Α’ Γυμνασίου, στο μάθημα των
Γερμανικών, πραγματοποιήθηκε μία
εργασία κατά την οποία οι μαθητές
παρουσίασαν τα αγαπημένα τους διάσημα
πρόσωπα στα γερμανικά. Οι μαθητές
συνεργάστηκαν άψογα, χρησιμοποιώντας
τα στοιχεία που έχουν διδαχθεί. |
|||||
Α1΄
Α2΄
Α3΄
Αναγνωσταρά Π.
Καρλαύτης Χ.
Νικολόπουλος Κ.
Βαρβιτσιώτης Γ.
Κεφαλάς Μ.
Ολένικ Π.
Βασιλάκος Π.
Κυριακίδης Γ.
Πανόπουλος Αν.
Γιαννοπούλου Β.
Κυριακούλια Αθ.
Πάνος Χ.
Δημητροπούλου Αθ.
Κυρκίρης Ευστ.
Πλατάνας Θ.
Δογαντζή Θ.
Κωνσταντάκης Ευστ.
Σάκκαρης Θ.
Δογαντζή Μ.
Λιναρδάκης Π.
Σαμπάνι Μπ.
Ζούμπουλας Αν.
Μαρινάκος Κ.
Σούπου Σ.
Θεοδωροπούλου Β.
Μήτεφ Γ.
Σταθάκου Ευγ.
Καλλιούπης Δ.
Μπλάθρα Μ.
Τολλάκου Ι.
Καναρά Κ.
Νίκια Δ.
Τσεμπελή Αν.
Κανελλόπουλος Γ.
Νικολακάκος Γ.
Φουντά Μ.
Νικολακόπουλος Μ.
Νικόλοβ Μ. Νικολόπουλος Γ. |
|||||
|
|
|
|||
|
|
||||
|
|||||
|
|||||
.
|
|||||
Project "Δημιουργία Μενού" |
|||||
Στο μάθημα των γερμανικών στα πλαίσια της ενότητας "Διατροφή - Φαγητό" οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου υλοποίησαν Project μα θέμα "Δημιουργία μενού¨. Σκοπός του Project ήταν οι μαθητές να δημιουργήσουν ένα μενού εστιατορίου, επιλέγοντας ύφος και τη μορφή του, τα φαγητά και τα ποτά που θα περιέχει, καθώς και το όνομα του εστιατορίου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες χρησιμοποίησαν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους και με πολύ μεράκι και κέφι δημιούργησαν τα πιο πρωτότυπα μενού.
Η Καθηγήτρια Ελισάβετ Βαϊνά |
|||||
Εργασίες μαθητών 2008-09 |
|||||
1. menu Patr-Mour-Lamp-Kont | 4. menu Gian-Athan-Dend | ||||
2. menu apost-Ismirn | 5. menu Kritik-Porf-Span-Klaps | ||||
3. menu Benets-Bouloum | 6. menu Soum-Smo-Xrist-Ras | ||||
Εργασίες μαθητών 2009-10 |
|||||
1. Menu (Μεγρέμη Μαριάννα Γ3) | 5. DerFeinschmecker (Δ. Κωνσταντινάκος Γ3) | ||||
2. Menu1 (Πιερρινάκου - Μπαγιώκου Γ3) | . | ||||
3. Salat-Zachos (Ζάχος Δημήτριος Γ2) | . | ||||
4. Menu-gkourakos (Κουράκος Γεώργιος Γ2) | . |
Σελίδες στο Ιντερνετ για Γερμανικά
|
|
http://www.deutschland.de |
Γενικές πληροφορίες για τη Γερμανία. (Εκπαίδευση, πολιτισμός, αθλητισμός, περιβάλλον, οικονομία , επιστήμη)
|
http://www.deutschland-tourismus.de |
Πληροφορίες για τη Γερμανία ως τουριστική χώρα. (Γεωγραφία, αξιοθέατα, πόλεις, δραστηριότητες, εκδηλώσεις, συναυλίες).
|
http://www.aufgaben.schubert-verlag.de/ |
On-line Ασκήσεις για όλα τα επίπεδα. Οδηγίες : Η δεξιάστήλη(πορτοκαλί-μώβ γράμματα) σας μεταφέρει στα διάφορα κεφάλαια. Πατώντας τις αντίστοιχες δραστηριότητες μεταφέρεστε στην άσκηση. Στο τέλος κάθε άσκησης υπάρχουν 2 κουμπιά (1=Kontrolle - που σας ενημερώνει τι ποσοστό πετύχατε στην άσκηση, 2=Loschen - μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να σβήσετε μια επιλογή σας).
|
http://de.eurosport.yahoo.com |
Ενημέρωση για τις εξελίξεις σε όλα τα αθλήματα στη Γερμανία
|
http://www.dict.gr |
Ελληνογερμανικό Λεξικό
|
|
Η Καθηγήτρια Ελισάβετ Βαϊνά
|
(Σώσε με) |
(Πεταλούδα) |
Yvonne
Catterfield-Erriner (Θυμησέ με να σε ξεχάσω) |
Kate & Ben - Ich lieb dich immer noch so sehr (Σε αγαπώ ακόμη περισσότερο) |
. |
|
Λειτουργία Μετρητή απο 27/09/2010