ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ - ΣΕΛΙΔΑ 7
Ευρετήριο Άρθρου |
---|
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ |
ΣΕΛΙΔΑ 2 |
ΣΕΛΙΔΑ 3 |
ΣΕΛΙΔΑ 4 |
ΣΕΛΙΔΑ 5 |
ΣΕΛΙΔΑ 6 |
ΣΕΛΙΔΑ 7 |
Όλες οι Σελίδες |
Apple M (1986). Ιδεολογία και αναλυτικά προγράμματα, μτφρ. Δαρβέρη Τ. Θεσσαλονίκη: Παρατηρητής.
Bell E.T. (1993). Οι μαθηματικοί. Tόμος I: Από τον Ζήνωνα έως τον Cauchy. Μτφ. Μ. Μαγειρόπουλος. Τόμος II: Από τον Lobatchewsky έως τον Cantor. Μτφ. Ν. Σταματάκης. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.
Brian B. (1990). Μαθηματικές σπαζοκεφαλιές. Αθήνα: Κάτοπτρο.
Chngeux J. P. & Connes A. (1985). Τα Μαθηματικά και ο εγκέφαλος. Αθήνα: Κάτοπτρο.
Davis D. M. (2001). Η φύση και η δύναμη των Μαθηματικών. Μτφ. Δ. Καραγιαννάκης, Μ. Μαγειρόπουλος. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.
Freire P. (1977). Η αγωγή του καταπιεζόμενου. Αθήνα: Ράππας.
Horkheimer M. & Adorno T.W. (1996). Διαλεκτική του Διαφωτισμού, μετάφραση Λ. Αναγνώστου, Αθήνα: Νήσος.
Kline M. (1990). Γιατί δεν μπορεί να κάνει πρόσθεση ο Γιάννης, η αποτυχία των μοντέρνων μαθηματικών. Θεσσαλονίκη: Βάνιας.
Lloyd Geoffrey E.R. (2005). Αρχαία ελληνική επιστήμη. Από τον Θαλή ώς τον Αριστοτέλη. Μτφ. Π. Καρλέτσα. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.
Mankiewicz R. (2005). Ιστορία των Μαθηματικών. Αθήνα: Αλεξάνδρεια.
Neugebauer O. (1986). Οι θετικές επιστήμες στην Αρχαιότητα. Μτφ. Χ. Ζερμπίνη, Ι. Αρζόγλου. Αθήνα: Μ.Ι.Ε.Τ.
Rucker Rudy (1995). Το άπειρο και ο νους. Μτφ. Κ. Χατζηκυριάκου. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.
Streefland L. (1991). Ρεαλιστικά Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Εισαγωγή-Επιμέλεια Ε. Κολέζα: Αθήνα Εκδόσεις Leader Books.
Struik Dirk J. (1982). Συνοπτική ιστορία των Μαθηματικών. Μτφ. Α. Φερεντίνου?Νικολακοπούλου. Αθήνα: Ι. Ζαχαρόπουλος.
Αναπολιτάνος Δ. (1985). Εισαγωγή στη φιλοσοφία των Μαθηματικών. Αθήνα: Νεφέλη.
Βαινάς Κ. (2000) Ανάλυση της Διδακτικής των Μαθηματικών στην Ελλάδα. Αθήνα: Γρηγόρης.
Βοσνιάδου Σ. (Επιμ), (1995). Ψυχολογία των Μαθηματικών. Μτφρ. Γ. Μπαρουξής, Μ. Σταφυλίδου, Σ. Βοσνιάδου. Αθήνα: Gutenberg.
Γαγάτσης Α. (1995). Διδακτική των Μαθηματικών Θεωρία-Έρευνα. Θεσσαλονίκη: ART of TEXT A. E.
Γκόντοβος Α. (1990). Παιδαγωγική αλληλεπίδραση. Αθήνα: Guenberg.
Εξαρχάκος Θ. (1988). Διδακτική των Μαθηματικών. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Θωμαίδης Γ. & Πούλος Α. (2000). Διδακτική της Ευκλείδειας Γεωμετρίας. Θεσσαλονίκη: Ζήτης.
Κολέζα Ε., Μακρής Κ., Σουρλάς Κ. (1993). Θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών. Αθήνα: Gutenberg.
Κολέζα Ε. (2000). Γνωσιολογική και Διδακτική προσέγγιση των Στοιχειωδών Μαθηματικών Εννοιών. Αθήνα: Leader Books.
Κόσυβας Γ. (1996). Η πρακτική του ανοιχτού προβλήματος στο δημοτικό σχολείο. Αθήνα: Gutenberg.
Κοσμόπουλος Α. (1983). Σχεσιοδυναμική παιδαγωγική του προσώπου. Αθήνα.
Κοσσυβάκη Φ. (1993). Διδασκαλία Ι. Αθήνα: Σμυρνιωτάκης.
Κωσταρίδου?Ευκλείδη Α. (2012). Ψυχολογία κινήτρων. Αθήνα: Πεδίο.
Λεμονίδης Χ. (2003). Μια νέα πρόταση διδασκαλίας των Μαθηματικών στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Αθήνα: Πατάκης.
Λεμονίδης Χ. (1994). Περίπατος στη Μάθηση της Στοιχειώδους Αριθμητικής. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Αδελφών Κυριακίδη.
Λεμονίδης Χ. (2000). Στοιχεία Αριθμητικής και θεωρίας Αριθμών για το δάσκαλο. Αθήνα: Πατάκης.
Ματσαγγούρας Η. (1994). Στρατηγικές διδασκαλίας, Αθήνα.
Ματσαγγούρας Η. (Επιμ.), (1995). Εξέλιξη της Διδακτικής, επιστημολογική θεώρηση. Αθήνα: Gutenberg.
Ματσαγγούρας Η. (1995). Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία. Αθήνα: Γρηγόρης.
Ματσαγγούρας Η. (2004). Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας τ.2. Στρατηγικές διδασκαλίας. Αθήνα: Gutenberg.
Μαυρογιώργος Γ. (1992). Εκπαιδευτικοί και Διδασκαλία. Αθήνα: Σύγχρονη Εκπαίδευση.
Μαυρογιώργος Γ. (1986). Σχολικό πρόγραμμα και παραπρόγραμμα, Κριτική Παιδαγωγική και εκπαιδευτική πράξη. Αθήνα: Σύγχρονη Εκπαίδευση.
Μητρογιαννοπούλου Α. (2011). Διδακτική Μαθηματικών για την τάξη και τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Αθήνα: Πατάκης.
Νούτσος Μ. (1983). Διδακτικοί στόχοι και Αναλυτικό πρόγραμμα. Γιάννινα: Δωδώνη.
Παπαμιχαήλ Γ. (1988). Μάθηση και κοινωνία. Αθήνα: Οδυσσέας.
Πατρώνης Τ. (2001). Θεμελιώδεις μαθηματικές έννοιες και παιδική σκέψη. Αθήνα: Δίπτυχο.
Ρουσόπουλος Γ. (1991). Επιστημολογία των Μαθηματικών. Αθήνα: Gutenberg.
Ρουσόπουλος Γ. (1993). Ευρετική, Μεθοδολογία επίλυσης προβλημάτων. Αθήνα: Έλλην.
Φιλίππου Γ. & Χρίστου Κ. (1995). Διδακτική των Μαθηματικών. Αθήνα: Δαρδανός.
Φράγκος Χ. (1977).Ψυχοπαιδαγωγική. Αθήνα: Παπαζήσης.
Χριστιανίδης Γ. & Διαλέτης Δ. (επιμ.), (2006). Διαμάχες για την ιστορία των αρχαίων ελληνικών Μαθηματικών. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.
Χριστιανίδης Γ. (2003). Θέματα από την Ιστορία των Μαθηματικών. Ηράκλειο, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.
Χρυσαφίδης Κ. (1991). Σύγχρονοι διδακτικοί προβληματισμοί. Αθήνα: Σμυρνιωτάκης.
Χρυσαφίδης Κ. (2003). Βιωματική ? Επικοινωνιακή Διδασκαλία, η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο. Αθήνα: Gutenberg.