«
Θεωρία
Ασκήσεις
»
Άσκηση στα ανώμαλα ουσιαστικά - Μεταπλαστά, 4
η
καὶ ταύτην ἀπέκοψεν, ὦ Ζ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
, (Ζεύς, κλητ. εν.) τὴν κεφαλὴν γυνή
τοῖσδε ἐχρῶντο τοῖς λόγοις καὶ καθικέτευον τοῖς γόνα
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(γόνυ, δοτ. πληθ.) αὐτοῦ προσπεσόντες
οὐ γὰρ ἐτριχομάνει ὁ ἀνήρ, ἀλλὰ κουρίας ἦν μέχρι τῶν ὤτ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(οὖς, γεν. πληθ.)
ἀπότεμνε πρῶτον ἀπὸ τοῦ τῆς κλει
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(κλείς, γεν. εν.) ὀστοῦ τὸν τῆς ἐπωμίδος μῦν
καὶ περὶ τῆς ἐρημίας ταύτης καὶ τοῦ τόπου τοῦ ἐν τῇ Πυ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(Πνύξ, δοτ. εν.) μὴ θαυμάσητε, ὦ ἄνδρες Ἀθηναῖοι
Ἄπολλ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
, (Ἀπόλλων, κλητ. εν.) ἔφη ἀναβοήσας, καὶ θεοί, καὶ ποῦ γῆς οὗτοι; δείκνυε
ὅταν νομεὺς ἀγαθὸν κύν
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(κύων, αιτ. εν.) ἔχῃ καὶ οἱ ἄλλοι νομεῖς βούλονται πλησίον αὐτοῦ τὰς ἀγέλας ἱστάναι
αἱ δʼ ἄλλαι τῶν ν
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(ναῦς, γεν. πληθ.) σὺν αὐτοῖς πλωτῆρσι κατεσχέθησαν
ἡ λιβανωτὶς βοτάνη συντιθεμένη μετὰ ἱματίων κωλύει σῆ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
έες
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(σής, αιτ. πληθ.) ἐγγίγνεσθαι
μετὰ δὲ <τὸ> Ἀράτου ἡρῷον ἔστι μὲν Ποσειδῶν
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(Ποσειδών, δοτ. εν.) Ἰσθμίῳ βωμός
εἰ δὲ τὴν θεὸν μάρτυρ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(μάρτυς, αιτ. εν.) παρέχομαι, οὐ πιστεύσετε;
ἐγὼ δʼ, ἔφη, οὔτε ποσίν εἰμι ταχὺς οὔτε χερ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(χείρ, δοτ. πληθ.) ἰσχυρός
Τοῦ τε γὰρ μὴ προσφάτου δελέ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(δέλεαρ, γεν. εν.) οὐκ ἐθέλουσιν ἅπτεσθαι οἱ πλεῖστοι τῶν ἰχθύων
τὰ δὲ δόρ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(δόρυ, ον. πληθ.) κατὰ δύο τρόπους ἄπρακτʼ ἦν αὐτοῖς (δόρυ, ον. πληθ.)
ὁ θεσμοθέτης, ὃς ἂν μὴ πρῲ πάνυ τοῦ κνέφ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(κνέφας, γεν. εν.) ἥκῃ κεκονιμένος
χηνείων δὲ ἡπ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(ἧπαρ, γεν. πληθ.) μνημονεύει Εὔβουλος
κύπερον κόψας καὶ χηνείῳ μίξας στέ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(στέαρ, δοτ. εν.) τὴν κεφαλὴν κατάχριε
ἦγεν αὐτοὺς πρὸς τὰ ὕδ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(ὕδωρ, αιτ. πληθ.) ὥσπερ τὰ ὑποζύγια
ἔστι δὲ οὐ πολὺ ἀνωτέρω τοῦ φρέ
άτων
α
ατα
ατι
ατος
δὸς
εῦ
ηῶν
ι
κνὶ
ον
ους
σιν
σὶν
τας
ων
(φρέαρ, γεν. εν.) λίθοις τοῖς ἐπιτυχοῦσιν ᾠκοδομημένον μνῆμα
Έλεγχος
ΕΝΤΑΞΕΙ
ΕΞΟΔΟΣ
Επανάληψη
© Γιάννης Παπαθανασίου - Ελληνικός Πολιτισμός