- Γιατί να μάθω προγραμματισμό;
-
Το περιβάλλον εργασίας ΦΩΤΟΔΕΝΔΡΟ
-
Δημιουργία animation ΦΩΤΟΔΕΝΔΡΟ
-
Η δομή επιλογής ΦΩΤΟΔΕΝΔΡΟ
-
Η δομή επανάληψης ΦΩΤΟΔΕΝΔΡΟ
-
Εισαγωγή στον προγραμματισμό για μικρά παιδιά
-
ΏΡΑ ΚΩΔΙΚΑ
-
Προγραμματισμός με απλές εντολές κίνησης (Angry Birds)
-
Προγραμματισμός με απλές εντολές κίνησης (CodeMonkey)
-
Προγραμματισμός για πιο προχωρημένους (RunMarco)
-
Προγραμματίζω και ανακυκλώνω με τον CodyRoby
-
COMPUTE IT
-
ΣΚΕΨΟΥ ΣΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ – ΣΕΙΡΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ