Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό (2 ώρες)
-
ΜΑΘΗΜΑ 1:Η ώρα του κώδικα – Α,Β τάξη – Επίλυση προβλήματος με puzzle
-
ΜΑΘΗΜΑ 2:Η ώρα του κώδικα – Β τάξη – Καλλιτέχνης
- ΜΑΘΗΜΑ 3 : W3Schools Code Game (ένα ευχάριστο παιχνίδι για τα πρώτα βήματα προγραμματισμού)
- ΜΑΘΗΜΑ 4 : Παιχνίδια προγραμματισμού για παιδιά 4-9 ετών (kidlocoding)
- ΜΑΘΗΜΑ 5 :Παιχνίδια προγραμματισμού για παιδιά 4-9 ετών (kidlocoding)
-
Βασικός Προγραμματισμός ρομπότ (φωτοδεντρο)
-
Προγραμματίστε το ρομπότ (Προγραμματίστε το ρομποτάκι κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα! Βοηθήστε το να πάει στο σωστό τετραγωνάκι αφού κάνετε πρώτα σωστά την πρόσθεση! )
-
Προγραμματίστε τη μελισσούλα Bee-Bot (Πατήστε κλικ πάνω στην εικόνα και προγραμματίστε τη μελισσούλα Bee-Bot να φτάσει στο σωστό σημείο!)
-
BE BOT (scratch)
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΩ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ ΜΟΥ