3η Δραστηριότητα: Τα συνεργαζόμενα σχολεία δημιουργούν μια πίστα για το Beebot με εικόνες που απεικονίζουν μία κατάσταση που προκαλεί κάποιο συναίσθημα. Υπάρχουν τα έξι τερατάκια των συναισθημάτων και τα παιδιά καλούνται να οδηγήσουν το κάθε τερατάκι με τη βοήθεια του Βeebot στο τετράγωνο που του ταιριάζει. Καταγράφουν κώδικα της διαδρομής και τον μοιράζονται με τα συνεργαζόμενα σχολεία για να εξασκηθούν αμφότεροι στη διαδικασία της κωδικοποίησης και αποκωδικοποίησης.
4η Δραστηριότητα: Δημιουργούν μια πίστα με τα 6 τερατάκια συναισθημάτων για το Beebot. Υπάρχουν κάρτες που απεικονίζουν μια κατάσταση που προκαλεί κάποιο συναίσθημα. Τα παιδιά τραβούν κάποια κάρτα και οδηγούν το ρομποτάκι στο αντίστοιχο τερατάκι. Καταγράφουν κώδικα της διαδρομής και τον μοιράζονται με τα συνεργαζόμενα σχολεία για να εξασκηθούν αμφότεροι στη διαδικασία της κωδικοποίησης και αποκωδικοποίησης.
5η Δραστηριότητα: Τα παιδιά δημιουργούν χρωματικούς κώδικες με τα χρώματα που έχει το τερατάκι ανάλογα με το συναίσθημα που νιώθει. Καλούν τους συμμαθητές τους ή τα συνεργαζόμενα σχολεία να λύσουν τους χρωματικούς κώδικες και να δημιουργήσουν το δικό τους πολύχρωμο τερατάκι